tuleeko teille joillekin vauvakuumeisille "Vauva"-lehti tms.??
Mitä olette tykänneet lehdestä, kannattaako tilata?
(kuinka kauan olette yrittäneet lasta, vai eikö toinen vielä ole suostunut yritykseen, mutta kuume vaivaa silti, ja lehteä lueskelet, onko miehesi kiinnostunut lehden myötä...)
Kaikenlaisia ajatuksia tässä tulee mieleen, kun itse niin kovasti haluaisi lapsen, tai haluaisin ainakin jo alkaa yrittämään, mutta en ole vielä niin pitkälle tässä asiassa päässyt, kun mieheni ei ole valmis tähän "projektiin"...
Tekisi mieli tilata "Vauva"-lehti ja toivoa, että josko mieskin pikkuhiljaa innostuisi asiasta......????
vauva-lehti
aada
3
886
Vastaukset
- ...
mulle tulee ja oon ainaki tykänny hirveesti..
- nipsu
minulla on vauvakuume ja alkaa olla jo kriittiset hetket tehdä ensimmäinen. mies ei kuitenkaan ole innostunut vielä asiasta. kun näytekehti tipahti laatikosta hän vain nauroi, tosin hyväntahtoisesti...joten ilmeisesti hiljaa hyvä tulee ja vauvakin jossain vaiheessa=)
- vauvakuumeilija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907