Mitä näkyy minun elämääni vuodelle 2015.
2014 ja 2013 ovat olleet todella koettelevia, kaiken suhteen.
Siinä rytäkässä on sattunut paljon pahaa ja ikävää, joka on vaikuttanut
mm. kotiin, perheeseen, parisuhteeseen (oli ja meni..), työhön, ystävyyksiin ja terveyteen.
Nyt alkaa olla takki aivan tyhjä ja kynttilä palanut molemmista päistä..
Takkuaa, takkuaa
7
81
Vastaukset
- 4 Smile
Oon illal koton, jos jaksat mun sekavia juttuja sietää ;)
- ap.
4 Smile, olisin todella kiitollinen!
- 4 Smile
Mennyt
Jotakin uutisointia täällä ollut joko eroon liittyen/jostakin eroon pääsemisestä. Tässä on joku erittäinkin läheinen ihminen, joka ajattelee aika pitkälle saamalla tavalla kun sinäkin, mutta joku tässä mättää nyt urakalla. Et taho päästä näistä ajatuksista irti millään, vaikka kuinka haluaisit, että alkais jo hiljalleen selkiintyä/tulla valoakin tähän juttuun.
NYT
Joku viesti tulossa, joka perin ravistelevakin olla saattaa ja joudut puntaroimaan asioita uusiksi. Vaikka kuinka olet jo saavuttanut elämässäsi aasioita, kannat hirveesti huolia jostain ristiverisestä aikuisesta miehestä ja siitä, miten uskaltaisit kääntää uuden lehden elämässäsi.
Tulee
Elät oikeeta vuoristorataa. Yhtenä hetkenä oot toivoa ja iloa täynnä, sitten ahdistus saa vallan. Jotakin ristiveristä naista koskeva tieto, hänen lähellä vaalea aikuinen mies, tää tieto tulee auttamatta ja tän viestin takia, alkavat nuo tuntemuksesi myllertää.
Jokin asia täytyy ratkaista ja sulla on mahdollisuus saavuttaa tässä se, mitä pidät oikeana, mutta on pantava hösseliks, maailmalta kiirii uutisia, liittyen johonkin pitkäkestoiseen juttuun ja niissä on oltava realisti, eli huomioitava vain faktat.
Jos tässä ei ookyse jostain sun työkaveristas, ni sitte tää on nainen (ei kauheen luotettava sellainen) , jonka takia sulla on hirvee työmaa edessä. Tässä sulle joka tapauksessa ehdotellaan ties mitä ja tästä voi muotoontua vaikea juttu. TAI tässä voi kyse olla jonkun läheisen/omasta sairastumisestakin, sinä kun et tahtoisi kärpäsellekään pahaa, lopulta kuitenkin saat lkotisi oikeinpäin.
Kohtalonasi on myös, että aineellisissa asioissa on jatkuvaa riidan aihetta, tai tulee joku juttu josta et sit yhtään tykkää.. tää tulee eri paikkakunnalta, etkä yhtään tykkää tulevista muutoksista.
Haasteita, ikävä kyllä vielä riittää. Tässä on vaaleahko nainen, joku juttu joka yllättää sut täysin ja jotenkin sä tässä, ikään kun pökkäät uuden - määrätietoisemman vaihteen pykälään ja hyvä niin, sillä sen avulla tilanne stabiloituu, etkä millään saata uskoa sitä, että olet jopa Onnellinen!!
Vaikka paljastuukin ties mitä, pidä vain matalaa profiilia. Et kykene uskomaan siihen, että selättäisit vastustajasi, päättäväisyydellä kuuljet kohden omaa hengähdys taukoasi, vaikka et voi olla siilti stressaamatta.
Vaaleahko aikuinen mies ja kotiasiat. Tässä on jotain rahasopimus asioita, joita aika paljon itekses fundeeraat ja tähän liittyy jotenkin vaalea Tai kypsään ikään ehtinyt nainen - joku juttu jossa sut on jätetty ulkopuoliseks tässä - kysyy sulta aika paaljon rohkeutta/sisua.
Joku tulee sul täysin puskista, tässä on selkäs takana puuhailua - lieneekö sitten tuoedellä kuvattu nainen, kuitekin jollain tapaa hän pitää sua pihdeissään ja yrittää estää sua onnistumasta, mitä tulee sun tulevaisuuden suunnitelmiisi.. sit saat kuulla jotakin, joka on kertakaikkiaan mannaa rääkätylle sielullesi.
Vaikka tilanteet edelleen elää, löydät uuden uskon siihen että onnistut/menestyt, sinun pitää vain osata tehdä oikeat valinnat ja löydät harmonian. Kuun valossa elävät unet ja intuitiot ja alat haaveilla että saisit sopusoinnun asioillesi tai että jopa pystyisit antamaan anteeksi. Pakan viimeinen kortti on maljojen (hertta) 1, tämä on onnen täyttymys, onnesivoi olla jopa niin ylitse vuotavaa, ettet paikoillasimalta pysyäja miksi pysyisitkään, kaikkien koettelemustesi jälkeen ? ;)- 4 Smile
Hih, hauskaa tekstiä. En hallihte oikein tätä tablettiin näpyttelyä..
- ap. 4 Smile!
Kiitos 4 Smile. Aika hyytävää luettavaa, mutta totta nuo menneet ja nykyiset.. Ehkä tulevassa on sitten joskus helpommin, kun vaan sinne asti jaksaa rämpiä. Menneessä on todellakin ero miesystävästäni, jonka kanssa meillä oli todella samanlaiset ajatukset ja keskustelimme paljon kaikesta. Ero tuli yllättäin, enkä oikein ole siitä toipunut.. Ja tämän eron aikaan myös työkaverini teki todella iljettäviä temppuja, joiden takia tilanne on entistä haastavampi..
Nyt kannan huolta ristiverisestä miehestä - se tämä entinen miesystäväni. Tämä siitä syystä, että hänellä on paljon haasteita / asioita kesken, jotka rassaavat. Ja niissä olen pyrkinyt (kaikesta huolimatta) häntä auttamaan. Vaikkakin välillä tuntuu, että ne vievät omia voimiani ja aiheuttavat itselle surua ja ikävää.
Varsinkin sen takia, että minä en todellakaan olisi halunnut tätä eroa. Ja ajattelin sen olevan hetkellinen, kaikkien ylikuormittumisen tulos / purkautuminen..
Vuoristorata on jo alkanut: välillä olen iloinen ja tarmokas ja jostain vain nousee "paha pilvi" ja tunnen olevani väsynyt, ahdistunut ja surullinen.
Siitä syystä tuleva tuntuu aika raskaalta ja jotenkin ei vain siellä tunnelin päässä tunnu näkyvän valoa. Ja toivoisi sen näkymistä.
Ja itsekkäästi toivoisin itselleni myös onnellisuutta. Mutta aina kun kuvittelen olevani onnellinen, on se hajonnut - siis onnesta riippumatta: niin työn, yrityksen kuin suhteen kohdalla näin on käynyt. Ja todellakin yllättäin ja ilman että olisin sitä itse tehnyt. En vaan ymmärtänyt että joku haluaa yritykseni kaapata ja tuhota.
Tässä Sinulle hieman tietoa tilanteestani.- 4 Smile
Niin olikin, mutta lopulta kaikki kääntyy hyväksi kyllä. Sinulta vaaditaan vain määrätietoisuutta hoitaa asioita ja kun niin toimit, matalaa profiilia pitäen - lyöt kyllä vastustajasi ja alkaa se valokin pilkahdella.
- ap.
4 Smile, niin tässä ei auta kuin yrittää mennä hiljalleen eteenpäin..
Tallensin tämän katsonnan, ajattelin ajan kuluttua palata kertomaan missä mennään.. On vaan niin voimaton fiilis, mutta jonain päivänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752809Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2251504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671119Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21097Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961