Saatiin lapsille paikka Pikkupiiparista. Puistossa kuultiin, että päiväkodissa on ollut henkilöstövaihdoksia. Minkäkainen päiväkoti on? Onko hyvä?
Päiväkoti pikkupiipari Olarissa
10
1271
Vastaukset
- tiipe
Päiväkodissa on ollut sama johtaja 15v ja sama lastenhoitaja 3v, uusi lastentarhanopettaja 1v. Hyvä päiväkoti, pieni ja kotoisa. Lapsille riittää aikaa.
- Ex-asiakas
Päiväkodin koko henkilökunta johtajaa lukuunottamatta vaihtui 2013 keväällä. Tilalle palkatut eivät olleet koulutettuja. Viime vuonnakin lto (koulutettu) lähti pois kesken toimintakauden. Joku siellä mättää ja pahasti. Veikkaan, että vika johtaja/omistajassa jos työntekijät eivät pysy. Tiedän tämän koska siirsin lapseni pois heti kun pystyin. Hyvin outoja asioita oli ilmassa. Ruoka muuttui pelkäksi einekseksi, lapsille saatettiin tarjota 2 lihapullaa (valmis), makaronia, valmis kastike ja kurkku, tölkkiananasmössöä! Kalapuikot ja riisi toistuivat usein myös ruokalistalla, samoin samallaviikolla nakki ja makkara..
- ex-asiakas
Ja kun lto lähti kesken kauden, tilalle tuli nuori, saamaton tyttö, joka teki keikkaa siellä silloin tällöin, ei alan koulutusta...
- Piiparifani
Tosi mukava, lämminhenkinen, musiikkipainotteinen päiväkoti. Kotiruoat tehty joka päivä, syli ja lohtu löytyy myös aina pienemmille. Kolme vakituista mukavaa ja osaavaa 'tarhatätiä', toki myös harjoittelijoita silloin tällöin. Hyvä henki, siistiä, organisoitua tekemistäkin riittävästi. Olen suositellut myös ystävilleni, jotka asuvat alueella.
- iiida79
Nyt siellä on kyllä pätevä lto töissä, jatkaa myös ensi vuonna kuulemma. Ruoka on hyvää kotiruokaa ja ohjattua toimintaa on joka viikko.
- Tytönäiti
Miten eineslihapulla on kotiruokaa tai kaupan makaronilaatikko? Me saatiin paikka elokuusta Suurpeltoon päiväkotiin ja vaihdetaan riemusta kiljuen.
- Piiparifani
Taidat olla trolli tai mahdollisesti se ex-lto? Mutta hyvä jos 102:n lapsen kunnalliseen päiväkotiin, eli Suurpeltoon, mennään riemusta kiljuen (jossa ei tod. tehdä kotiruokaa saati saada yksilöllistä hoitoa saati varhaiskasvatusta). Itse en vaihtaisi lastani pois Piiparista - jokainen tavallaan.
- Exasiakas
Juu en ole lto. Enkä kyllä trollikaan vaan ex-asiakas. Itse taidat olla omistaja itse . Tyyli ainakin sama.. Mainosti kovasti juuri noin päiväkoyiaan, että pieni, pah alle 3 vee oli siellä isommassa ryhmässä kuin nyt suurpellossa. Ja tehtiin ihan vasukin mitä ei piiparissa koskaan tehty.
- Piiparifani
Kommenttisi paljasti mitä epäilinkin feikkiydestäsi, kaikki tiedot virheellisiä vasun teosta pväkodin kokoon... Näitä Suomi24-trolleja taas (huoh). Muille: itse kannattaa ottaa selvää.
- Anonyymi
Itse todella tyytyväinen Piipariin. Lapsi ollut päiväkodissa jo kaksi vuotta. Sydämellinen vastaanotto, ihan kuin mummolaan toisi oman lapsen :) Kiitos Seijalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959