Päiväkoti pikkupiipari Olarissa

jjjj2

Saatiin lapsille paikka Pikkupiiparista. Puistossa kuultiin, että päiväkodissa on ollut henkilöstövaihdoksia. Minkäkainen päiväkoti on? Onko hyvä?

10

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiipe

      Päiväkodissa on ollut sama johtaja 15v ja sama lastenhoitaja 3v, uusi lastentarhanopettaja 1v. Hyvä päiväkoti, pieni ja kotoisa. Lapsille riittää aikaa.

      • Ex-asiakas

        Päiväkodin koko henkilökunta johtajaa lukuunottamatta vaihtui 2013 keväällä. Tilalle palkatut eivät olleet koulutettuja. Viime vuonnakin lto (koulutettu) lähti pois kesken toimintakauden. Joku siellä mättää ja pahasti. Veikkaan, että vika johtaja/omistajassa jos työntekijät eivät pysy. Tiedän tämän koska siirsin lapseni pois heti kun pystyin. Hyvin outoja asioita oli ilmassa. Ruoka muuttui pelkäksi einekseksi, lapsille saatettiin tarjota 2 lihapullaa (valmis), makaronia, valmis kastike ja kurkku, tölkkiananasmössöä! Kalapuikot ja riisi toistuivat usein myös ruokalistalla, samoin samallaviikolla nakki ja makkara..


      • ex-asiakas

        Ja kun lto lähti kesken kauden, tilalle tuli nuori, saamaton tyttö, joka teki keikkaa siellä silloin tällöin, ei alan koulutusta...


    • Piiparifani

      Tosi mukava, lämminhenkinen, musiikkipainotteinen päiväkoti. Kotiruoat tehty joka päivä, syli ja lohtu löytyy myös aina pienemmille. Kolme vakituista mukavaa ja osaavaa 'tarhatätiä', toki myös harjoittelijoita silloin tällöin. Hyvä henki, siistiä, organisoitua tekemistäkin riittävästi. Olen suositellut myös ystävilleni, jotka asuvat alueella.

    • iiida79

      Nyt siellä on kyllä pätevä lto töissä, jatkaa myös ensi vuonna kuulemma. Ruoka on hyvää kotiruokaa ja ohjattua toimintaa on joka viikko.

    • Tytönäiti

      Miten eineslihapulla on kotiruokaa tai kaupan makaronilaatikko? Me saatiin paikka elokuusta Suurpeltoon päiväkotiin ja vaihdetaan riemusta kiljuen.

      • Piiparifani

        Taidat olla trolli tai mahdollisesti se ex-lto? Mutta hyvä jos 102:n lapsen kunnalliseen päiväkotiin, eli Suurpeltoon, mennään riemusta kiljuen (jossa ei tod. tehdä kotiruokaa saati saada yksilöllistä hoitoa saati varhaiskasvatusta). Itse en vaihtaisi lastani pois Piiparista - jokainen tavallaan.


      • Exasiakas

        Juu en ole lto. Enkä kyllä trollikaan vaan ex-asiakas. Itse taidat olla omistaja itse . Tyyli ainakin sama.. Mainosti kovasti juuri noin päiväkoyiaan, että pieni, pah alle 3 vee oli siellä isommassa ryhmässä kuin nyt suurpellossa. Ja tehtiin ihan vasukin mitä ei piiparissa koskaan tehty.


      • Piiparifani

        Kommenttisi paljasti mitä epäilinkin feikkiydestäsi, kaikki tiedot virheellisiä vasun teosta pväkodin kokoon... Näitä Suomi24-trolleja taas (huoh). Muille: itse kannattaa ottaa selvää.


    • Anonyymi

      Itse todella tyytyväinen Piipariin. Lapsi ollut päiväkodissa jo kaksi vuotta. Sydämellinen vastaanotto, ihan kuin mummolaan toisi oman lapsen :) Kiitos Seijalle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe