Hei
Ongelmana on jotta virtsasuihku monestikkin menee minne sattuu.
Esimerkiksi, kun suuntaan "aseen" pöntön keskelle niin osa virtsasuihkusta menee sinne mutta sitten samalla saattaa tiputtaa virtsaa alaspäin, pisaroina.
Joskus virtsasuihku on hyvin laaja, jotenkin leviää ja menee minne sattuu
Mikähän tässä voisi olla ongelma?
Olen 36v,,, mies...
-kiitos
virtsa menee minne sattuu
8
4076
Vastaukset
- ikääjo47v
Meille perheen pojille äiti opetti aikoineen26, että pissalla käydään istualtaa. Näin wc on helpompi pitää puhtaana.
- Esinahka taakse
Vedä esinahka taakse ja avaa sormilla virtsaputken suu ettei ole litistyneenä kiinni ennen pissaamista. Ympärileikatuilla, ainakaan mulla ei ole tuota ongelmaa.
- eturauhanen
Jos on esinahka ahdas tai ylipitkä niin virtsa roiskuaa.
Esinahan venytykseen löytyy ohjeita ja niitä saa sähköpostilla -> [email protected]
Ohjeet pdf muodossa joten en pysty tänne niitä pasteamaan. - Anonyymi
Paras istualtaan. Siihen se menee!
- Anonyymi
Itse pissaan kahvikuppiin jota pidän kepin pään lähellä.
- Anonyymi
Ala vaan jo istuallaan kusee!
- Anonyymi
Jos se vehkeen spindelijänne jotenkin vahingoittuu se saattaa karata kourasta ja retkahella ees taas. Siitä on tehty alakantin runokin;
vehkeestä katkesi spindelijänne
vehje se poukkoili sinne tänne.
mans. - Anonyymi
Toivottavasti aloittaja on 10 vuodesssa oppinut pissaamaan tai käynyt lääkärissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336517
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495642- 1114764
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434412Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?493806- 532972
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.432849Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242212- 332176
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152147