virtsa menee minne sattuu

ohi menee

Hei

Ongelmana on jotta virtsasuihku monestikkin menee minne sattuu.
Esimerkiksi, kun suuntaan "aseen" pöntön keskelle niin osa virtsasuihkusta menee sinne mutta sitten samalla saattaa tiputtaa virtsaa alaspäin, pisaroina.

Joskus virtsasuihku on hyvin laaja, jotenkin leviää ja menee minne sattuu

Mikähän tässä voisi olla ongelma?
Olen 36v,,, mies...

-kiitos

12

4828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikääjo47v

Meille perheen pojille äiti opetti aikoineen26, että pissalla käydään istualtaa. Näin wc on helpompi pitää puhtaana.

• Esinahka taakse

Vedä esinahka taakse ja avaa sormilla virtsaputken suu ettei ole litistyneenä kiinni ennen pissaamista. Ympärileikatuilla, ainakaan mulla ei ole tuota ongelmaa.

• eturauhanen

Jos on esinahka ahdas tai ylipitkä niin virtsa roiskuaa.
      Esinahan venytykseen löytyy ohjeita ja niitä saa sähköpostilla -> [email protected]
      Ohjeet pdf muodossa joten en pysty tänne niitä pasteamaan.

• Anonyymi

Paras istualtaan. Siihen se menee!

• Anonyymi

Itse pissaan kahvikuppiin jota pidän kepin pään lähellä.

• Anonyymi

Ala vaan jo istuallaan kusee!

• Anonyymi

Jos se vehkeen spindelijänne jotenkin vahingoittuu se saattaa karata kourasta ja retkahella ees taas. Siitä on tehty alakantin runokin;
      vehkeestä katkesi spindelijänne
      vehje se poukkoili sinne tänne.
      mans.

• Anonyymi

Toivottavasti aloittaja on 10 vuodesssa oppinut pissaamaan tai käynyt lääkärissä

• Anonyymi

Melko typerä kommentti. Ne pienenpienet haavaumat esinahassa vuosien varrelta aiheuttaa arpikudosta esaan ja siten tiukentaa nahkaa noin niinku vanhemmiten eli tämä ei ole välttämättä nuorten ongelma, vaan saattaa osua kohdalleen jopa 60 ikäisenä. Selkeästi kommentoija tässä ei ymmärrä asiasta yhtikäs mitään ja saattaa olla nainen tai ”hatuton” mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko typerä kommentti. Ne pienenpienet haavaumat esinahassa vuosien varrelta aiheuttaa arpikudosta esaan ja siten tiukentaa nahkaa noin niinku vanhemmiten eli tämä ei ole välttämättä nuorten ongelma, vaan saattaa osua kohdalleen jopa 60 ikäisenä. Selkeästi kommentoija tässä ei ymmärrä asiasta yhtikäs mitään ja saattaa olla nainen tai ”hatuton” mies.

Aloittaja on 36 v eli mielestäni tuon ikäinen ei ole vielä vanha ja totta olen nainen ja en tiedä miten penis toimii ja miten peniksellä pissataan. Kuten sanoin jos on ongelmia niin menee lääkäriin.

• Anonyymi

Ihan normaalia ei huolta

• Anonyymi

Isä sanoi että siitä tunnistaa ammattimiehen kun osaa kusta että osuu pönttöön, jos kusi lentää minne sattuu ei mies osaa tehdä muutakaan oikein. Minä otan työhaastattelussa miehen ensiksi kuselle, siinä näkee onko mies mihinkään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5070
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4582
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4509
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1727
    5. 90
      1394
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      79
      1344
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    8. 306
      1025
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      940
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      840
    Aihe