virtsa menee minne sattuu

ohi menee

Hei

Ongelmana on jotta virtsasuihku monestikkin menee minne sattuu.
Esimerkiksi, kun suuntaan "aseen" pöntön keskelle niin osa virtsasuihkusta menee sinne mutta sitten samalla saattaa tiputtaa virtsaa alaspäin, pisaroina.

Joskus virtsasuihku on hyvin laaja, jotenkin leviää ja menee minne sattuu

Mikähän tässä voisi olla ongelma?
Olen 36v,,, mies...

-kiitos

13

5131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikääjo47v

Meille perheen pojille äiti opetti aikoineen26, että pissalla käydään istualtaa. Näin wc on helpompi pitää puhtaana.

• Esinahka taakse

Vedä esinahka taakse ja avaa sormilla virtsaputken suu ettei ole litistyneenä kiinni ennen pissaamista. Ympärileikatuilla, ainakaan mulla ei ole tuota ongelmaa.

• eturauhanen

Jos on esinahka ahdas tai ylipitkä niin virtsa roiskuaa.
      Esinahan venytykseen löytyy ohjeita ja niitä saa sähköpostilla -> [email protected]
      Ohjeet pdf muodossa joten en pysty tänne niitä pasteamaan.

• Anonyymi

Paras istualtaan. Siihen se menee!

• Anonyymi

Itse pissaan kahvikuppiin jota pidän kepin pään lähellä.

• Anonyymi

Ala vaan jo istuallaan kusee!

• Anonyymi

Jos se vehkeen spindelijänne jotenkin vahingoittuu se saattaa karata kourasta ja retkahella ees taas. Siitä on tehty alakantin runokin;
      vehkeestä katkesi spindelijänne
      vehje se poukkoili sinne tänne.
      mans.

• Anonyymi

Toivottavasti aloittaja on 10 vuodesssa oppinut pissaamaan tai käynyt lääkärissä

• Anonyymi

Melko typerä kommentti. Ne pienenpienet haavaumat esinahassa vuosien varrelta aiheuttaa arpikudosta esaan ja siten tiukentaa nahkaa noin niinku vanhemmiten eli tämä ei ole välttämättä nuorten ongelma, vaan saattaa osua kohdalleen jopa 60 ikäisenä. Selkeästi kommentoija tässä ei ymmärrä asiasta yhtikäs mitään ja saattaa olla nainen tai ”hatuton” mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko typerä kommentti. Ne pienenpienet haavaumat esinahassa vuosien varrelta aiheuttaa arpikudosta esaan ja siten tiukentaa nahkaa noin niinku vanhemmiten eli tämä ei ole välttämättä nuorten ongelma, vaan saattaa osua kohdalleen jopa 60 ikäisenä. Selkeästi kommentoija tässä ei ymmärrä asiasta yhtikäs mitään ja saattaa olla nainen tai ”hatuton” mies.

Aloittaja on 36 v eli mielestäni tuon ikäinen ei ole vielä vanha ja totta olen nainen ja en tiedä miten penis toimii ja miten peniksellä pissataan. Kuten sanoin jos on ongelmia niin menee lääkäriin.

• Anonyymi

Ihan normaalia ei huolta

• Anonyymi

Isä sanoi että siitä tunnistaa ammattimiehen kun osaa kusta että osuu pönttöön, jos kusi lentää minne sattuu ei mies osaa tehdä muutakaan oikein. Minä otan työhaastattelussa miehen ensiksi kuselle, siinä näkee onko mies mihinkään

• Anonyymi

Kannattaa aina tulla alas sieltä uuninpankolta kun pissattaa. ei ihme jos on lattiat ja pöntön reunat aina märkiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      207
      5210
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3696
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      63
      3590
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      11
      3500
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      44
      3147
    6. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      105
      2339
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2336
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2184
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2130
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2069
    Aihe