Hei
Ongelmana on jotta virtsasuihku monestikkin menee minne sattuu.
Esimerkiksi, kun suuntaan "aseen" pöntön keskelle niin osa virtsasuihkusta menee sinne mutta sitten samalla saattaa tiputtaa virtsaa alaspäin, pisaroina.
Joskus virtsasuihku on hyvin laaja, jotenkin leviää ja menee minne sattuu
Mikähän tässä voisi olla ongelma?
Olen 36v,,, mies...
-kiitos
virtsa menee minne sattuu
13
4953
Vastaukset
- ikääjo47v
Meille perheen pojille äiti opetti aikoineen26, että pissalla käydään istualtaa. Näin wc on helpompi pitää puhtaana.
- Esinahka taakse
Vedä esinahka taakse ja avaa sormilla virtsaputken suu ettei ole litistyneenä kiinni ennen pissaamista. Ympärileikatuilla, ainakaan mulla ei ole tuota ongelmaa.
- eturauhanen
Jos on esinahka ahdas tai ylipitkä niin virtsa roiskuaa.
Esinahan venytykseen löytyy ohjeita ja niitä saa sähköpostilla -> [email protected]
Ohjeet pdf muodossa joten en pysty tänne niitä pasteamaan. - Anonyymi
Paras istualtaan. Siihen se menee!
- Anonyymi
Itse pissaan kahvikuppiin jota pidän kepin pään lähellä.
- Anonyymi
Ala vaan jo istuallaan kusee!
- Anonyymi
Jos se vehkeen spindelijänne jotenkin vahingoittuu se saattaa karata kourasta ja retkahella ees taas. Siitä on tehty alakantin runokin;
vehkeestä katkesi spindelijänne
vehje se poukkoili sinne tänne.
mans. - Anonyymi
Toivottavasti aloittaja on 10 vuodesssa oppinut pissaamaan tai käynyt lääkärissä
- Anonyymi
Melko typerä kommentti. Ne pienenpienet haavaumat esinahassa vuosien varrelta aiheuttaa arpikudosta esaan ja siten tiukentaa nahkaa noin niinku vanhemmiten eli tämä ei ole välttämättä nuorten ongelma, vaan saattaa osua kohdalleen jopa 60 ikäisenä. Selkeästi kommentoija tässä ei ymmärrä asiasta yhtikäs mitään ja saattaa olla nainen tai ”hatuton” mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko typerä kommentti. Ne pienenpienet haavaumat esinahassa vuosien varrelta aiheuttaa arpikudosta esaan ja siten tiukentaa nahkaa noin niinku vanhemmiten eli tämä ei ole välttämättä nuorten ongelma, vaan saattaa osua kohdalleen jopa 60 ikäisenä. Selkeästi kommentoija tässä ei ymmärrä asiasta yhtikäs mitään ja saattaa olla nainen tai ”hatuton” mies.
Aloittaja on 36 v eli mielestäni tuon ikäinen ei ole vielä vanha ja totta olen nainen ja en tiedä miten penis toimii ja miten peniksellä pissataan. Kuten sanoin jos on ongelmia niin menee lääkäriin.
- Anonyymi
Ihan normaalia ei huolta
- Anonyymi
Isä sanoi että siitä tunnistaa ammattimiehen kun osaa kusta että osuu pönttöön, jos kusi lentää minne sattuu ei mies osaa tehdä muutakaan oikein. Minä otan työhaastattelussa miehen ensiksi kuselle, siinä näkee onko mies mihinkään
- Anonyymi
Kannattaa aina tulla alas sieltä uuninpankolta kun pissattaa. ei ihme jos on lattiat ja pöntön reunat aina märkiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 528294
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1497557Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593919Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu953913- 1103752
- 553283
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod753259Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint372633IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2412609- 531774