Prosessori: AMD FX-4350, 4.2GHz
Emolevy: AMD 970 (USB3.0, SATAIII)
Näytönohjain: nVidia GTX 750 TI, 2Gt GDDR5
Keskusmuisti: 8Gt (2x4Gt) DDR3 1600MHz
Massamuisti: 240Gt Sata3 SSD -levy
Windows 7 64 Bit.
GTAV toimiiko tällä PC:llä
14
113
Vastaukset
- fixaaja
Niin ja tietty ostettu erikseen 1000 gt kovo.
- huehuehue666
Ahaa. Se muuttaakin kaiken. Siinä tapauksessa kyllä pyörii ehdottomasti.
- fixaaja
huehuehue666 kirjoitti:
Ahaa. Se muuttaakin kaiken. Siinä tapauksessa kyllä pyörii ehdottomasti.
Mutta millaisilla graffoilla. Saako näyttämään yhtä hienolta kuin ps4? Tuskin rikkoo kaikissa suositusvaatimuksia?
- MITÄ SÄ VIELÄ?!
Eihän peliä ole vielä edes julkaistu, reikäpää!
- fixaaja
Niin mutta kai ne vaatimukset kuuluisi olla jo tieodossa, älykääpiö!!!
- STFU ALREADY
fixaaja kirjoitti:
Niin mutta kai ne vaatimukset kuuluisi olla jo tieodossa, älykääpiö!!!
Question: Will my PC be able to run GTAV well? What are the system requirements and recommended specs?
Answer: System requirements for the PC version of GTAV are not yet available.
PÄLLI. - fixaaja
STFU ALREADY kirjoitti:
Question: Will my PC be able to run GTAV well? What are the system requirements and recommended specs?
PÄLLI.Vitun vammanen kyllä minä tiesin, että vaatimuksia ei ole vielä virallisesti julkaistu ja siksi se onkin ihme! Peli kuitenkin tulee tämän kuun lopulla.
- asdjlkrjefkl
STFU ALREADY kirjoitti:
PÄLLI.Paskapää ammu itsesi!!
- totuutenpersereikä
asdjlkrjefkl kirjoitti:
Paskapää ammu itsesi!!
The truth has been spoken!
- FailOnNimesi
fixaaja kirjoitti:
Vitun vammanen kyllä minä tiesin, että vaatimuksia ei ole vielä virallisesti julkaistu ja siksi se onkin ihme! Peli kuitenkin tulee tämän kuun lopulla.
Niin tulikos se peli tammikuun lopussa? Fail.
- Pyöriitäysillä
Voisin sanoa että ehkä pyörisi jopa ihan parhaimmilla graffoilla ;D
- huehuehue666
Niin. 5fps.
- huehuehue666
Niin 10fps.
- huehuehue666
Oho lagas. Jokatapauksessa ei varmana pyöri. Jos suositus on GTX660, joka on tehokkaampi, kuin 750Ti ja suositus tarkoittaa yleensä keskitasoa parempia asetuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740