Heipparallaa!!
Elikkä saako täällä mainostaa vai ei?
Pyytäisin ystävällisesti selvää tietoa tähän asiaan, koska mainoksia on ihan selvästi.
Pelisääntöjä, olkaa hyvä.
Ystävällisin terveisin:
Tasapuolisuutta Sheriffit, OK?
Saapiko mainostaa??
6
421
Vastaukset
- saa mainostaa
kai sä sen olet jo huomannut?
- myös
Niin, denan lisäksi ainakin saunalahtea, telefinlandia, tele2:ta, kolumbusta ja cubiota saa mainostaa. Soneraa ilmeisesti ei...;-)
- Anonyymi
Tämä on mainosrahoilla pyörivä yhteisö. Mutta saako Yle mainostaa jutuissaan ja sivuillaan? Muissa maissa ei saa Public service-yritykset mainostaa . Heidän rahoituksensa perustuu verovaroihin ja silloin ei saa pitää ketään millään muotoa eriarvoisena.Muissa maissa joutuvat peittämään hyvin paljon erilaisia tuotemerkkejä ohjelmissaan. Myös yksityisten ihmisten rekisterikyltit. Kun siitä yksityisyydestä huudetaan niin kovaan ääneen niin monessa muussa asiassa niin miksi se ei toimi tässä yhteydessä? Olen esittänyt kysymyksen mainostamisesta Ylelle mutta heillä ei tunnu olevan tapana vastata oikeastaan mihinkään.
- Anonyymi
Kyllä YLEäkin mainonnan suhteen valvotaan.
esimerkki:
Lottoarvonta pyöri vuosia YLEn TV -kanavalla, kunnes moinen toiminta todettiin laittomaksi, minkä jälkeen Veikkaus siirsi lottoarvonnan MTV3 -kanavalle.
Vaihtoehto olisi ollut se, ettei lottoarvontaa enää TV:ssä näy.
Jos vielä YLE:llä on lainvastaista mainontaa, niin mille viranomaiselle siitä pitää tehdä kantelu?
Veikkaisin itse Traficomia, mutta ongelmana on se, että jos iso tekijä (kuten YLE tai teleoperaattorit) tekevät jotain luvatonta niin Traficom on tyypillisesti haluton tekemään asialle yhtään mitään.
Traficom pitäisi lopettaa kokonaan, ja sen tehtävät pitäisi todeta tarpeettomiksi.
Traficomin lakkauttaminen säästäisi verorahoja huomattavan summan vuosittain.
- Anonyymi
?? jaa, hei vaan sullekin...
- Anonyymi
Ei saa, spämmääjät helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995