Heipparallaa!!
Elikkä saako täällä mainostaa vai ei?
Pyytäisin ystävällisesti selvää tietoa tähän asiaan, koska mainoksia on ihan selvästi.
Pelisääntöjä, olkaa hyvä.
Ystävällisin terveisin:
Tasapuolisuutta Sheriffit, OK?
Saapiko mainostaa??
6
513
Vastaukset
- saa mainostaa
kai sä sen olet jo huomannut?
- myös
Niin, denan lisäksi ainakin saunalahtea, telefinlandia, tele2:ta, kolumbusta ja cubiota saa mainostaa. Soneraa ilmeisesti ei...;-)
- Anonyymi
Tämä on mainosrahoilla pyörivä yhteisö. Mutta saako Yle mainostaa jutuissaan ja sivuillaan? Muissa maissa ei saa Public service-yritykset mainostaa . Heidän rahoituksensa perustuu verovaroihin ja silloin ei saa pitää ketään millään muotoa eriarvoisena.Muissa maissa joutuvat peittämään hyvin paljon erilaisia tuotemerkkejä ohjelmissaan. Myös yksityisten ihmisten rekisterikyltit. Kun siitä yksityisyydestä huudetaan niin kovaan ääneen niin monessa muussa asiassa niin miksi se ei toimi tässä yhteydessä? Olen esittänyt kysymyksen mainostamisesta Ylelle mutta heillä ei tunnu olevan tapana vastata oikeastaan mihinkään.
- Anonyymi
Kyllä YLEäkin mainonnan suhteen valvotaan.
esimerkki:
Lottoarvonta pyöri vuosia YLEn TV -kanavalla, kunnes moinen toiminta todettiin laittomaksi, minkä jälkeen Veikkaus siirsi lottoarvonnan MTV3 -kanavalle.
Vaihtoehto olisi ollut se, ettei lottoarvontaa enää TV:ssä näy.
Jos vielä YLE:llä on lainvastaista mainontaa, niin mille viranomaiselle siitä pitää tehdä kantelu?
Veikkaisin itse Traficomia, mutta ongelmana on se, että jos iso tekijä (kuten YLE tai teleoperaattorit) tekevät jotain luvatonta niin Traficom on tyypillisesti haluton tekemään asialle yhtään mitään.
Traficom pitäisi lopettaa kokonaan, ja sen tehtävät pitäisi todeta tarpeettomiksi.
Traficomin lakkauttaminen säästäisi verorahoja huomattavan summan vuosittain.
- Anonyymi
?? jaa, hei vaan sullekin...
- Anonyymi
Ei saa, spämmääjät helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480