Saapiko mainostaa??

Neiti Z

Heipparallaa!!

Elikkä saako täällä mainostaa vai ei?
Pyytäisin ystävällisesti selvää tietoa tähän asiaan, koska mainoksia on ihan selvästi.

Pelisääntöjä, olkaa hyvä.

Ystävällisin terveisin:
Tasapuolisuutta Sheriffit, OK?

6

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa mainostaa

kai sä sen olet jo huomannut?

• myös

Niin, denan lisäksi ainakin saunalahtea, telefinlandia, tele2:ta, kolumbusta ja cubiota saa mainostaa. Soneraa ilmeisesti ei...;-)

• Anonyymi

Tämä on mainosrahoilla pyörivä yhteisö. Mutta saako Yle mainostaa jutuissaan ja sivuillaan? Muissa maissa ei saa Public service-yritykset mainostaa . Heidän rahoituksensa perustuu verovaroihin ja silloin ei saa pitää ketään millään muotoa eriarvoisena.Muissa maissa joutuvat peittämään hyvin paljon erilaisia tuotemerkkejä ohjelmissaan. Myös yksityisten ihmisten rekisterikyltit. Kun siitä yksityisyydestä huudetaan niin kovaan ääneen niin monessa muussa asiassa niin miksi se ei toimi tässä yhteydessä? Olen esittänyt kysymyksen mainostamisesta Ylelle mutta heillä ei tunnu olevan tapana vastata oikeastaan mihinkään.

• Anonyymi

Kyllä YLEäkin mainonnan suhteen valvotaan.

esimerkki:

Lottoarvonta pyöri vuosia YLEn TV -kanavalla, kunnes moinen toiminta todettiin laittomaksi, minkä jälkeen Veikkaus siirsi lottoarvonnan MTV3 -kanavalle.

Vaihtoehto olisi ollut se, ettei lottoarvontaa enää TV:ssä näy.

Jos vielä YLE:llä on lainvastaista mainontaa, niin mille viranomaiselle siitä pitää tehdä kantelu?

Veikkaisin itse Traficomia, mutta ongelmana on se, että jos iso tekijä (kuten YLE tai teleoperaattorit) tekevät jotain luvatonta niin Traficom on tyypillisesti haluton tekemään asialle yhtään mitään.

Traficom pitäisi lopettaa kokonaan, ja sen tehtävät pitäisi todeta tarpeettomiksi.
        Traficomin lakkauttaminen säästäisi verorahoja huomattavan summan vuosittain.

• Anonyymi

?? jaa, hei vaan sullekin...

• Anonyymi

Ei saa, spämmääjät helvettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41