Saapiko mainostaa??

Neiti Z

Heipparallaa!!

Elikkä saako täällä mainostaa vai ei?
Pyytäisin ystävällisesti selvää tietoa tähän asiaan, koska mainoksia on ihan selvästi.

Pelisääntöjä, olkaa hyvä.

Ystävällisin terveisin:
Tasapuolisuutta Sheriffit, OK?

6

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa mainostaa

      kai sä sen olet jo huomannut?

      • myös

        Niin, denan lisäksi ainakin saunalahtea, telefinlandia, tele2:ta, kolumbusta ja cubiota saa mainostaa. Soneraa ilmeisesti ei...;-)


    • Anonyymi

      Tämä on mainosrahoilla pyörivä yhteisö. Mutta saako Yle mainostaa jutuissaan ja sivuillaan? Muissa maissa ei saa Public service-yritykset mainostaa . Heidän rahoituksensa perustuu verovaroihin ja silloin ei saa pitää ketään millään muotoa eriarvoisena.Muissa maissa joutuvat peittämään hyvin paljon erilaisia tuotemerkkejä ohjelmissaan. Myös yksityisten ihmisten rekisterikyltit. Kun siitä yksityisyydestä huudetaan niin kovaan ääneen niin monessa muussa asiassa niin miksi se ei toimi tässä yhteydessä? Olen esittänyt kysymyksen mainostamisesta Ylelle mutta heillä ei tunnu olevan tapana vastata oikeastaan mihinkään.

      • Anonyymi

        Kyllä YLEäkin mainonnan suhteen valvotaan.

        esimerkki:

        Lottoarvonta pyöri vuosia YLEn TV -kanavalla, kunnes moinen toiminta todettiin laittomaksi, minkä jälkeen Veikkaus siirsi lottoarvonnan MTV3 -kanavalle.

        Vaihtoehto olisi ollut se, ettei lottoarvontaa enää TV:ssä näy.

        Jos vielä YLE:llä on lainvastaista mainontaa, niin mille viranomaiselle siitä pitää tehdä kantelu?

        Veikkaisin itse Traficomia, mutta ongelmana on se, että jos iso tekijä (kuten YLE tai teleoperaattorit) tekevät jotain luvatonta niin Traficom on tyypillisesti haluton tekemään asialle yhtään mitään.

        Traficom pitäisi lopettaa kokonaan, ja sen tehtävät pitäisi todeta tarpeettomiksi.
        Traficomin lakkauttaminen säästäisi verorahoja huomattavan summan vuosittain.


    • Anonyymi

      ?? jaa, hei vaan sullekin...

    • Anonyymi

      Ei saa, spämmääjät helvettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe