ex muutti pois asunnostani joulukuun alussa ja on myös samalla muuttanut heti kirjansa hänen uuteen osoitteeseen.
Nyt kuitenkin hän on käynyt useasti hakemassa jotain asunnostani sillä aikaa kun olen ollut töissä.
Olen pyytänyt kohteliaasti jo yli 20 kertaa saada häneltä avaimen, jotta hän ei voi käydä siellä ominpäin. Avaan kyllä oven kun hän haluaa tulla kylään.
Eilen taas käytiin jo kiivas sanasota avaimesta ja hän sanoi, että hänellä on oikeus pitää avain siihen asti kun avioliiton II vaihe saadaan päätökseen.
Asunto oli minun nimissä jo ennenkuin tavattiin ja avioehtosopimus oli eli hän ei talosta saa osuutta vaikka ero tuli.
Pitäisikö kutsua virkavalta paikalle vai mitä laki sanoo tähän?
Hänen vanhemmat tukevat myös sitä että avainta ei anna ennenkuin vie viimeisenkin kuppinsa pois. (tätähän voi pitkittää vaikka kuinka siis sitä viimeisen kupin hakemista)
EX ei suostu antamaan taloni avaimia.
omakotikullankalliis
3
192
Vastaukset
Vaihda lukot. Soita lukkosepälle.
- 2+20
Voit tehdä rikosilmoituksen. Tietenkään hänellä ei ole oikeutta tulla omin luvin kämppääsi yhtään sen enempää kuin vaikka naapuriin.
- 18+16
Taas näitä änkyrän älyvapaita neuvoja. Rikosilmoituksen teosta voi alkaa sellainen prosessi, mitä sen tekijä katuu lopun ikänsä.
Käräjille lähdön kanssa kannattaa aina miettiä sitä, onko asia sen arvoinen.
Vanhapoikamiehen neuvo lukkojen vaihtamisesta on tilanteessa järkevin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045