Louhintaliike Mäkinen

Kalliiksi tuli

En voi suositella Turkulaista Louhintaliike Mäkisestä kenellekään; erittäin paha maku jäi suuhun. Firma saa kyllä tehtyä tarjouksen paperille, mutta laskutusvaiheessa tulee kynällä ruutuvihkoon kirjoitettu lasku, ilman mitään perusteita riveille (massat ja määrät tiputeltu hihasta sekä tarjouksen ulkopuolisia laskutettavia rivejä paljon). Tappelun jälkeen rivejä kyllä poistui, mutta edelleen loppulasku oli lähes tuplat alkuperäiseen verrattuna. Tarjouskyselyhetkellä mies vielä sanoi, että kovan kokemuksensa vuoksi osaa antaa hyvin realistisen arvion urakan kustannuksesta ja kuinkas kävikään... Mäkinen osaa olla hyvin luotettavan oloinen tarjouskyselyhetkellä, mutta totuus paljastuu vasta kun loppulasku tulee (kesken projektin se ei halua laskuttaa vaikka pyytää..).Työmaamestarimme oli onneksi mukana kaikissa keskusteluissa ja hänen avustuksella saimme asiaa korjattua hieman, tosin hänkin oli pöyristynyt Mäkisen toiminnasta ja sanoi, ettei tuollainen voi pitkään jatkua.

6

1924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt7

      Täytyy myös sanoa, että hieman epämääräistä toimintaa Mäkisellä tarjouksen, laskutuksien ja aikataulun suhteen. Itse kaivuu/louhintatoiminnassa ei huomautettavaa ja ammattitaitoa kyllä löytyi ainakin meidän kohteessa.

      En voi kuitenkaan suositella firmaa tuon epämääräisyyden takia tällä hetkellä, koska pitää olla koko ajan itse varpaillaan/tarkistaa/varmistaa asioita. Jos hoitaisivat tuon hallinnollisen puolen kuntoon ja kertoisivat asioista avoimesti niin sitten ehkä.

      • Louhinta tulossa

        Mitä tarkoitit noilla "epämääräisyyksillä"?
        Oliko kaikki "vähän sinne päin?"


      • Anonyymi00004
        Louhinta tulossa kirjoitti:

        Mitä tarkoitit noilla "epämääräisyyksillä"?
        Oliko kaikki "vähän sinne päin?"

        Armageddon raketilla kuuhun....


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Armageddon raketilla kuuhun....

        kyllä täytyy olla äärettömän ruma ja paljon tappanut viattomia ja raiskannut lapsia jos te saatte huoraa raiskata ja käyttää hyväksi....


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        kyllä täytyy olla äärettömän ruma ja paljon tappanut viattomia ja raiskannut lapsia jos te saatte huoraa raiskata ja käyttää hyväksi....

        onko se se sama 25v en oo saanut palkkaa.... huora ryöstettiin..... vieläkö haluat tietää lisää???


    • Rouva-78

      meillä työt oli tehty mäkisen johdolla hyvin mutta tosiaan yllärilasku tuli meillekin.... tosin lasku käytiin paikanpäällä läpi ja kaikki täsmäsi..... olin koko perustusten teon tontilla mukana seuraamassa ja laskin kuormia mitä meni ja mitä tuli..... eli ne yllätyksen summassa tuli maaperän vuoksi....... paljon enemmän räjäytyksiä ja onkalo keskellä tonttia mikä piti täyttää.... olkaa ihmiset siellä työmaalla seuraamassa pohja töitä niin näette mitä tapahtuu....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe