En voi suositella Turkulaista Louhintaliike Mäkisestä kenellekään; erittäin paha maku jäi suuhun. Firma saa kyllä tehtyä tarjouksen paperille, mutta laskutusvaiheessa tulee kynällä ruutuvihkoon kirjoitettu lasku, ilman mitään perusteita riveille (massat ja määrät tiputeltu hihasta sekä tarjouksen ulkopuolisia laskutettavia rivejä paljon). Tappelun jälkeen rivejä kyllä poistui, mutta edelleen loppulasku oli lähes tuplat alkuperäiseen verrattuna. Tarjouskyselyhetkellä mies vielä sanoi, että kovan kokemuksensa vuoksi osaa antaa hyvin realistisen arvion urakan kustannuksesta ja kuinkas kävikään... Mäkinen osaa olla hyvin luotettavan oloinen tarjouskyselyhetkellä, mutta totuus paljastuu vasta kun loppulasku tulee (kesken projektin se ei halua laskuttaa vaikka pyytää..).Työmaamestarimme oli onneksi mukana kaikissa keskusteluissa ja hänen avustuksella saimme asiaa korjattua hieman, tosin hänkin oli pöyristynyt Mäkisen toiminnasta ja sanoi, ettei tuollainen voi pitkään jatkua.
Louhintaliike Mäkinen
3
1403
Vastaukset
- pettynyt7
Täytyy myös sanoa, että hieman epämääräistä toimintaa Mäkisellä tarjouksen, laskutuksien ja aikataulun suhteen. Itse kaivuu/louhintatoiminnassa ei huomautettavaa ja ammattitaitoa kyllä löytyi ainakin meidän kohteessa.
En voi kuitenkaan suositella firmaa tuon epämääräisyyden takia tällä hetkellä, koska pitää olla koko ajan itse varpaillaan/tarkistaa/varmistaa asioita. Jos hoitaisivat tuon hallinnollisen puolen kuntoon ja kertoisivat asioista avoimesti niin sitten ehkä.- Louhinta tulossa
Mitä tarkoitit noilla "epämääräisyyksillä"?
Oliko kaikki "vähän sinne päin?"
- Rouva-78
meillä työt oli tehty mäkisen johdolla hyvin mutta tosiaan yllärilasku tuli meillekin.... tosin lasku käytiin paikanpäällä läpi ja kaikki täsmäsi..... olin koko perustusten teon tontilla mukana seuraamassa ja laskin kuormia mitä meni ja mitä tuli..... eli ne yllätyksen summassa tuli maaperän vuoksi....... paljon enemmän räjäytyksiä ja onkalo keskellä tonttia mikä piti täyttää.... olkaa ihmiset siellä työmaalla seuraamassa pohja töitä niin näette mitä tapahtuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923