Tuntuu että erityisesti nuoret miehet ovat täysin gonahtaneet ja osin myös nuoret naisetkin. Aina vaan maleksitaan ympäri katuja kollareissa, siis mitä ihmettä? Yrittäkää nyt edes, ne eivät todellakaan olet hot ja antavat laiskan sekä epäsiistin vaikutelman.
On myös ihmeellinen vinoutuma siitä, että kollarit ovat niin siistit että niissä voi mennä vaikka työhaastatteluihin tai sukujuhliin. Huutonaurua aiheuttaa ihan stadissakin bongattavat kombot siististä takista (nahka tai villakangas) yhdistettynä kollareihin.
Mitä seuraavaksi? Nuorille naisille verkkarit ja korkokengät?
Kyllä on rupsahtunutta ja laiskaa porukkaa. Kuvastaa toki varmasti vain heidän selkärankaansa ja yleistä aktiivisuusastetta.
Kollarit, Collage, Verkkarit - aina vaan ja uudestaan
8
256
Vastaukset 8
- niinpäniin
Totta puhut, kollarit on täysin yliarvostettuja ja rumia.
- SimonSimpans
Joo totta. Kollarit on ihan kauheat. Yrittäkää edes.
- kollegevihaaja
Sama meno jatkuu, nuo hemmetin harmaat kalsarit tuntuu olevan lähes joka teinillä jalassa. Käyttäkää pliis edes mustia jos ei muita housuja voi käyttää.
- College
Collsget on ihan hyvät ei kiinnosta mitä muut niistä aajatelle :)
- freeballerboy
Ei kyl tuu kollareita eikä verkkareita käytettyy himan ulkopuolella koska tykkään pitää farkkuja eniten ainakin kesällä (joskus tuulihousut mut aika harvoin).
Sen sijaan jos joku tykkää kollareista ja kokee ne mukavaks niin mikäs siinä, ei mul oo sitä mitään vastaan. Jokaisella oma tyylinsä ja mun mielestä pitää sitä kunnioittaa. Kyl mä ymmärrän et jotku ei tykkää farkuista ja joillekin farkut voi olla epämukavat vaikka ite toki tykkään. Ihmisillä eri mieltymykset. Ja monet harrastaa urheilua, tulee harrastuksista niin onhan se ihan loogista et sillo on kaupungilla kulkiessakin ne verkkarit. Ei kaikki viitti vaihtaa ja vekslata housujen kans. Ja jos joku käyttää verkkareita muuten vaan niin ihan sama. - Leila63
Parasta on nähdä collareiden puntissa pullotusta ;) Hyväkaluiset miehenalut niitä ainoastaan käyttävät
- RipEikiva
Mutta koulussa ku o liikkaa ei ehi vaihtaa...
kelpaa mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427