Kollarit, Collage, Verkkarit - aina vaan ja uudestaan

KollariPoliisi

Tuntuu että erityisesti nuoret miehet ovat täysin gonahtaneet ja osin myös nuoret naisetkin. Aina vaan maleksitaan ympäri katuja kollareissa, siis mitä ihmettä? Yrittäkää nyt edes, ne eivät todellakaan olet hot ja antavat laiskan sekä epäsiistin vaikutelman.

On myös ihmeellinen vinoutuma siitä, että kollarit ovat niin siistit että niissä voi mennä vaikka työhaastatteluihin tai sukujuhliin. Huutonaurua aiheuttaa ihan stadissakin bongattavat kombot siististä takista (nahka tai villakangas) yhdistettynä kollareihin.

Mitä seuraavaksi? Nuorille naisille verkkarit ja korkokengät?

Kyllä on rupsahtunutta ja laiskaa porukkaa. Kuvastaa toki varmasti vain heidän selkärankaansa ja yleistä aktiivisuusastetta.

8

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäniin

Totta puhut, kollarit on täysin yliarvostettuja ja rumia.

• SimonSimpans

Joo totta. Kollarit on ihan kauheat. Yrittäkää edes.

• kollegevihaaja

Sama meno jatkuu, nuo hemmetin harmaat kalsarit tuntuu olevan lähes joka teinillä jalassa. Käyttäkää pliis edes mustia jos ei muita housuja voi käyttää.

• College

Collsget on ihan hyvät ei kiinnosta mitä muut niistä aajatelle :)

• freeballerboy

Ei kyl tuu kollareita eikä verkkareita käytettyy himan ulkopuolella koska tykkään pitää farkkuja eniten ainakin kesällä (joskus tuulihousut mut aika harvoin).

Sen sijaan jos joku tykkää kollareista ja kokee ne mukavaks niin mikäs siinä, ei mul oo sitä mitään vastaan. Jokaisella oma tyylinsä ja mun mielestä pitää sitä kunnioittaa. Kyl mä ymmärrän et jotku ei tykkää farkuista ja joillekin farkut voi olla epämukavat vaikka ite toki tykkään. Ihmisillä eri mieltymykset. Ja monet harrastaa urheilua, tulee harrastuksista niin onhan se ihan loogista et sillo on kaupungilla kulkiessakin ne verkkarit. Ei kaikki viitti vaihtaa ja vekslata housujen kans. Ja jos joku käyttää verkkareita muuten vaan niin ihan sama.

• Leila63

Parasta on nähdä collareiden puntissa pullotusta ;) Hyväkaluiset miehenalut niitä ainoastaan käyttävät

• RipEikiva

Mutta koulussa ku o liikkaa ei ehi vaihtaa...

• kelpaa mulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe