Voiko alaikäinen tilata netistä

m in ä

Voiko alaikäinen tilata netistä tavaroita jos omistaa kortin?

17

11909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jantteri4

ai mopokortin?

• Kortin? Ja mistähän kortista mahtaa olla kyse?

• Kyila

Pystyy jos ei oo estoja.
      Ja ootte kyllä ihan vitun tyhmiä :D tottakai se tarkotti visa electron korttia vai voiks muka mopokortilla tilata netistä :DDD

• Jantterista en tiedä, mutta jos Nasse-sedän tuntisit, niin et pitäisi häntä tyhmänä.

• biologinalku kirjoitti:

Jantterista en tiedä, mutta jos Nasse-sedän tuntisit, niin et pitäisi häntä tyhmänä.

Minä pidän tyhmänä sitä, että aloittaja ei osaa selkeästi ja artikuloidusti aloituksessaan itse, oma-aloitteisesti selvittää, mistä kortista on kyse. Suosittelen ihan jo tällä perusteella, että jätät tilaamisen tuonnemmaksi.

Vai kuka teistä natiaisista osaa selittää, mikä ero on luottokortilla ja Visa Electronilla? Miksi siinä on siru? Mikä on maksuvälinepetos? Milloin alkaa rikosoikeudellinen vastuu?

Että semmosta.

• Terveisiä Kyilalle: tilasin äsken usean sadan dollarin arvosta kampetta, enkä käyttänyt siihen lainkaan visa electronia. Mites sen selität?

• andreasan
        nasse_seta kirjoitti:

Terveisiä Kyilalle: tilasin äsken usean sadan dollarin arvosta kampetta, enkä käyttänyt siihen lainkaan visa electronia. Mites sen selität?

Bitcoin

• andreasan kirjoitti:

Bitcoin

noup

• fgdhbtrfhbd
        nasse_seta kirjoitti:

noup

PayPal? Mastercard? Vai mitä niitä muita olikaan

• m in ä

Tarkotin kyllä bussikorttia.

• Siljasimppeli

Ei bussi kortilla voi maksaa

• enolehomo69

bussissa voi

• Anonyymi
        nasse_seta kirjoitti:

Minä pidän tyhmänä sitä, että aloittaja ei osaa selkeästi ja artikuloidusti aloituksessaan itse, oma-aloitteisesti selvittää, mistä kortista on kyse. Suosittelen ihan jo tällä perusteella, että jätät tilaamisen tuonnemmaksi.

Vai kuka teistä natiaisista osaa selittää, mikä ero on luottokortilla ja Visa Electronilla? Miksi siinä on siru? Mikä on maksuvälinepetos? Milloin alkaa rikosoikeudellinen vastuu?

Että semmosta.

just ysiltä päässy tääl huutelee

• Anonyymi
        nasse_seta kirjoitti:

Että semmosta.

maksuvälinepetos = toiselle henkilölle kuuluvan maksukortin luvaton käyttö.

sekä maksuvälinepetos että maksuvälinepetoksen yritys ovat lain mukaan rangaistavia tekoja.

• Anonyymi

Osta vaa amazon lahjakortti ja tilaa amazonista oon itekki monta kertaa tehny

• Anonyymi

ai mopokortin?, ei

• Anonyymi

Voiko op pankin kortilal tilata netistä alaikäisenä ja miten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73