Tämä liittyy siihen luuloon, että HTTP/2 olisi luotu vain tietoturvan parantamisen vuoksi:
Kannattaa huomata, että HTTP/2:ta ei ole tarkoitettu vain parantamaan tietoturvaa. Itse asiassa pääasiallinen tavoite on nykyaikaistaa HTTP-protokolla parantamalla sen ominaisuuksia. HTTP/2:n avulla monia pieniä tiedostoja sisältävät sivustot latautuvat nopeammin.
Tähän mennessä latausaika on suurentunut tiedostojen määrän kasvaessa, vaikka ne veisivät yhteensä saman verran muistia kuin muutama suurempi tiedosto. Ei ole lainkaan sama koostuuko sivu yhdestä 500 kt:n tiedostosta vai kymmenestä tiedostosta, jotka vievät muistia saman verran. HTTP/2:ta käytettäessä tämä haitta lähes poistuu! (HTTP-otsikot vievät tietenkin enemmän muistia, jos tiedostoja on useita, sillä joka tiedostolla on omat HTTP-otsikkonsa.)
HTTP/2 ja tietoturva
koodimies
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258