eli ostin tuon premium version. mistä nuo lisäosat löytyy, pitääkö ne ladata jotenkin erikseen.jos niin mistä?
Vastaukset 7
Playstation store.
- Mikkohan se
Jos kyse on PC-versiosta, niin Origin/Battlelog päivittää automaattisesti pelin jossa tulee mukana ne lisäosat eli erikseen ei tarvitse lähteä latailemaan mitään.
- Vai olisko pleikkari?
Asiasta enempää tietämättä heitän villin arvauksrn että kyse saattaisi olla playstation-versiosta.
- Hidalgoo
Vai olisko pleikkari? kirjoitti:
Asiasta enempää tietämättä heitän villin arvauksrn että kyse saattaisi olla playstation-versiosta.
Battelfield kyllä myös xbox
- Villiä arvausta jatkuu
Hidalgoo kirjoitti:
Battelfield kyllä myös xbox
Niin on joo. Ja niille on omat palstansa, tämä palsta on Pleikkarille. Oletettavaa on että kun kysyjä esittää pleikkaripalstalla kysymyksen niin kyse on silloin pleikkaripelistä, ei xbox- tai pc-pelistä.
Toki näistä voisi jo erotella ps3- ja 4-versiot omien otsikoiden alle, samoin myös xbox-palstan kohdalla. - Raavi mun selkää
Villiä arvausta jatkuu kirjoitti:
Niin on joo. Ja niille on omat palstansa, tämä palsta on Pleikkarille. Oletettavaa on että kun kysyjä esittää pleikkaripalstalla kysymyksen niin kyse on silloin pleikkaripelistä, ei xbox- tai pc-pelistä.
Toki näistä voisi jo erotella ps3- ja 4-versiot omien otsikoiden alle, samoin myös xbox-palstan kohdalla."Oletettavaa on..."
Muistetaan kuitenkin, että oletus on oletus eikä se ole tiedon väärti. - En raavi
Raavi mun selkää kirjoitti:
"Oletettavaa on..."
Muistetaan kuitenkin, että oletus on oletus eikä se ole tiedon väärti.Se on sitten kysyjän häpeä jos ei saa kyssäriään oikeaan paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991388
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111142- 5960
- 62958
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56946Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k50942Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130851- 69751
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant57713Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34600