on ikävää seuratavaa. uusintojen uusintoja.ainoa ihanat luonto-ohjelmat tulleet enimmäkseen jo vuosia sitten maksutvstä, katsokaa ohjelmatietoja satunnaisesti viime vuoden viimmeisiltä parilta kuukaudelta ja vaikka nyt uusilta viikoilta. uskomatonta paskaa ja uusintoja! kuitenkin edelleen yli 3000 ihmistä töissä? mitä ihmettä ne kaikki tekee ja miten saa aikansa kulumaan? eikö kukaan meistä maksajista välitä vai onko kaikilla heittää rahaa 2--600 vuodessa tohon? eihän ole meidän syy,että nää idiootit myivät oman verkkonsa ranskalaisille jotka nyt rokottaa 30 milj vuosi! ei se ohjelmasisältö siitä parane, että sillä vaihdetaan aamujuontajat; ja mitä kummaa nää körtti tyypit yleensä tv:ssä tekevät. ei tietty tarvi olla kuin discoon menossa kuten viime kesä-syksy oli.mutta oli ne kuitenkin puhetyöläisiä nykyisiin verrattuna.kyllä v.taa tää pakkoliitto!
ylen ääretn ahneus
pikku-sisko
1
105
Vastaukset
- Uusinnoilla katsojia
pikku-sisko ei ole ajan tasalla: Ranskalainen TDF myi Digitan reilut kaksi vuotta sitten australialaiselle sijoittajaryhmälle. Katso tarkemmat tiedot vaikkapa sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/Digita
Itse olen eläkeläisenä eräänlainen Ylen palvelujen suurkuluttaja, sillä katson päivällä uusintana osan aamun ja edellisen illan ohjelmista, osan voi katsoa Areenasta netin kautta, jne. Jos ei ole muuta tekemistä, niin pari tuntia Eduskunnan täysistunnon seuraamista saattaa pelastaa päiväsi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808