Kohta kaks vuotta ulosotossa olleena huomasin miten saa aika helposti rahaa jopa itelle.korota vero prosentti alku vuodesta korkeelle.sovi palkanlaskijan kanssa että jäädyttää kaikki pekkaskorvaukset ja ylityö korvaukset.ota pakolliset maksu vapaa kuukaudet vuoden loppuu.laske vero prosentti alas.ota vuoden pekkaskorvaukset ja yli työt maksuun niin jää ihan mukava netto summa ittelle.eikä vouti nyt ihan kaikkee saa vuoden ansioista.
helpotusta ulosottoon
6
408
Vastaukset
- ei onnistu
Jaa, no mina en ainakaan ole saanut ulosotosta yhtään vapaakuukautta, koska tulot ovat sen verran hyvät.
- astoria
Mä en oikein ymmärrä tämänkaltaista toimintaa. Ne velat ovat SINUN velkojasi. SINÄ olet ne sinne uo:n päästänyt. SINÄ ne myös maksat. Tuntuu välillä että yritetään keksiä vaikka mitä vilunkia että voisi maksaa mahd. vähän. No lycka till vaan. On mullakin velkaa uo:ssa yli 30000 vielä mutta aattelen niin että mitä nopeemmin ne on maksettu niin sen parempi minulle.
- jonis73
Tuleehan ne velat maksettua.vähän pidemmän kaavan mukaan.kun on vuosikausia ulosotossa se on mulle ihan sama kestääkö ulosotto vuoden pari pidempää.
- murha on edullisempi
Periaatteesi on ihan oikea, mitä vähemmän tarvii maksaa, sen parempi.
Myös velallisella on oikeus ihmisarvoiseen elämään, tämän tosiseikan nuo moralistit tuppaavat järjestään unohtamaan. Vaikka on omasta syystään tai jonkun muun ihmisen takia joutunut ulosottoon, ei sen saa tehdä ihmisen elämästä yhtään askeettisempaa kuin se köyhällä jo ennestään on.
Murhasta saa vankeutta elinkautisen verran, eli ensikertalainen istuu murhasta 6 vuotta, ja on sen jälkeen taas vapaa ja luottokelpoinen ihminen.
Kun ihminen omasta tai jonkun muun syystä velkaantuu, ja joutuu ulosottoon, on se rangaistus joka kestää... ja kestää. Usein jopa koko loppu elämän.
En kaipaa yhtäkään moralistia kertomaan, että velat kuitenkin on aina maksettava. Tiedän ja muistan sen joka helvetin yö, kun herään kolmen tai neljän aikaan valvomaan ja miettimään velkojani. - jelsflk
Minä olen vaan onnellinen siitä, että mitä enemmän maksuja menee, sitä nopeammin pääsee eroon niistä. Tämän vuoden aikana on kaikki maksettu, enkä todellakaan tässä vaiheessa haluaisi enää yhtään lisävuotta.
- UO:n luvattumaa
Suomen UO on länsimaisen sivistyksen anusaukko.
Missään muualla ei länsi-euroopassa tai missään n.s. sivistysvaltiossa ole sellaista systeemiä kun suomessa.
Suomen UO ei kannusta työntekoon vaan sohvalla makaamiseen ja kaikenlaiseen vilunkiin,ettei joudu maksamaan,tai jos joutuu,mahdollisimman vähän.
Ja ainahan löytyy juttuja jolla saat liriä UO:ta silmään.Kesällä marjojen poimiminen,sienestäminen tyhjien pullojen keruu,lyhyet työsuhteet y.m.
Pitää vain katsoa että saamiset ei mene pankkitilille vaan suoraan kouraan.
Jos Suomen UO olisi esim.luokkaa 20 % tuloista,kannattaisi jo lähteä etsimään töitä.Mutta kun ei.
Kun sitten työpaikka tulee esim 80km:n päästä ja työmatkakulut on sitä luokkaa et käteen ei jää UO:n jälkeen kun satanen,niin kuka viitsii hakea mitään?
Tai jos olet velellisena 15 vuotta,kuka viittii tehdä mitään muuta kuin ryypätä rahansa?
Jos UO olis esim.5v ja sitten velat olisivat kuitattu viittis sitä jotain suunnitellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697