Miten voin irtisanoa entisen radiolinjan nykyisen elisan tandem-liittymän?
Lähetin 9.8. radiolinjalle allekirjoitetun kirjeen, jossa kerroin irtisanovani liittymäni seuraavan laskutuskauden lopussa eli 13.11. Mainitsin kirjeessä henkilö- ja osoitetietojen lisäksi asiakasnumeroni, puhelinnumeroni sekä viimeisimmän tandem puolivuotismaksun laskun numeron joten kirjeen aitous pitäisi olla selvä. Tästä huolimatta minulle tuli uusi tandem-puolivuotismaksu.
Aikaisemmin yritin sähköpostin kautta irtisanoa liittymää, mutta vastaukseksi tuli etteivät he voi hyväksyä sähköpostitse tehtyä irtisanomista, koska he eivät voi olla varmoja henkilöllisyydestä. Vastauksen mukaan irtisanominen pitäisi tapahtua puhelimitse tai kirjeitse.
Kun normaalilla kirjeelläkään tuo irtisanominen ei onnistunut, niin kiinnostaisi tietää miten pääsen elisan laskuttamisesta eroon?
Miten eroon Elisan liittymästä?
12
11340
Vastaukset
- Mike
Soita Elisan asiakaspalveluun ja sano liittymä irti.
- elisaboy
siin on sit sen nuba soita ja irtisano tai ota toinen operraattori ja sanot et haluat pitää saman numeron ku ennenki ni ne siirtää sen sulle uuteen liittymään ja sanoo elisan irti sun puolesta.
- ei siis onnistu
elisaboy kirjoitti:
siin on sit sen nuba soita ja irtisano tai ota toinen operraattori ja sanot et haluat pitää saman numeron ku ennenki ni ne siirtää sen sulle uuteen liittymään ja sanoo elisan irti sun puolesta.
Paha soitella ilman kännyä.
Eiköhän asian olisi pitänyt onnistua allekirjoitetulla kirjeelläkin, jos puhelimellakin pitäisi onnistua. - fiksusti
ei siis onnistu kirjoitti:
Paha soitella ilman kännyä.
Eiköhän asian olisi pitänyt onnistua allekirjoitetulla kirjeelläkin, jos puhelimellakin pitäisi onnistua.Mene lähimpään kauppaan ,jossa lukee Dna, kerro huolesi, ja saat huomattavasti halvemman liittymän, jos tahdot.
- himputti
fiksusti kirjoitti:
Mene lähimpään kauppaan ,jossa lukee Dna, kerro huolesi, ja saat huomattavasti halvemman liittymän, jos tahdot.
saati maksella kahden liittymän kiinteitämaksuja samanaikaisesti.
Ehkä olisin päässyt kivuttomammin elisasta eroon vaihtamalla operaattoria, mutta mielestäni liittymän irtisanominenkin pitäisi olla mahdollista.
Aikaisemmin olen irtisanonut lankapuhelinliittymiä muuton vuoksi ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Omituista, että kännykkäliittymästä on näin vaikea päästä eroon. Olisikohan pitänyt jättää laskut maksamatta, jotta olisivat suosiolla sulkeneet liittymän.
- Jussi
Ilmoita että matkapuhelimsei on varastettu! Elisa on vastuussa matkapuhelimen laskusta tämän ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen eli he sulkevat liittymän mahdollisimman nopeasti, mahdollisesti alle tunnissa!
Mormaalisti matkapuhelinliittymän voi irtisanoa sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeellä. Muutanalla operaattorilla on verkkosivuillaan myös irtisanomista varten weblomake, en tiedä onko Elisalla.
On aivan selvää että Elisa koittaa vain viivyttää liittymän irtisanomista koska perustelu oli niinkin heikko kuin henkilöllisyyden toteaminen. Yhdelläkään menetelmällä ei voida varmistua irtisanovan henkilön henkilöllisyydestä, ei kirjeitse, ei puhelimitse, ei sähköpostitse. Ainoastaan esim myymälässä tai asiakaspalvelupisteessä voidaan henkilöllisyys varmistaa kun irtisanova asiakas on fyysisesti paikalla.
Elisalla on viimeaikoina ollut paljon erilaisa hyvin vakavia ongelmia. Yleensä nämä ongelmat ovat rikkoneet törkeästi asiakkaan oikeuksia. Tätä kaikkea osasin odottaakin koska ennen irtisanomisia minulle oli selvää että Elisa ajetaan alas!- Jussi
Niin, siinä varastetussa matkapuhelimessasi oli sitten liittymäkortti sisällä, matkapuhelimessa ja liittymäkortissa ei tietenkään ole muistaaksesi suojaukset päällä.
- mutta
Jussi kirjoitti:
Niin, siinä varastetussa matkapuhelimessasi oli sitten liittymäkortti sisällä, matkapuhelimessa ja liittymäkortissa ei tietenkään ole muistaaksesi suojaukset päällä.
miksi ilmottaisin sen varastetuksi kun periaatteessa "liittymä on irtisanottu" ja minä en halua maksaa tätä tandempuolivuotismaksua, koska olen sen hyvissä ajoissa irtisanonut. Siis.. jos ilmoitan kännyn varastetuksi, niin joudun kuitenkin maksamaan tuon laskun tai ainakin osan. Minulle on tavallaan aivan yksi hailee onko liittymä auki, koska kukaan ei sillä soittele suuntaan tai toiseen, mutta tuo kiinteälaskutus pitäisi saada jotenkin loppumaan.
Minä olen yrittänyt saada liittymän irtisanottua sähköpostitse ja kirjeitse, mutta kumpikaan ei ole onnistunut. Puhelimitse en ole yrittänyt, koska minulla ei ole tällä hetkellä puhelinta käytettävissä ja toisen henkilön puhelimella liittymän irtisanominen saattaisi taas olla vaikeaa, koska silloin kyseessä olisi vielä todennäköisemmin jonkin ulkopuolisen henkilön kiusanteko.
Minä en löytänyt www.elisa.fi sivuilta edes asiallisia sähköpostiosotteita saati nyt helposti täytettävää irtisanomislomakketta. Sivuilla oli lähinnä saatavilla heidän palvelujaan, mutta palutetta ei päässyt sivujen kautta antamaan tai irtisanomaan aikaisempia sopimuksia. - Joopajoo
mutta kirjoitti:
miksi ilmottaisin sen varastetuksi kun periaatteessa "liittymä on irtisanottu" ja minä en halua maksaa tätä tandempuolivuotismaksua, koska olen sen hyvissä ajoissa irtisanonut. Siis.. jos ilmoitan kännyn varastetuksi, niin joudun kuitenkin maksamaan tuon laskun tai ainakin osan. Minulle on tavallaan aivan yksi hailee onko liittymä auki, koska kukaan ei sillä soittele suuntaan tai toiseen, mutta tuo kiinteälaskutus pitäisi saada jotenkin loppumaan.
Minä olen yrittänyt saada liittymän irtisanottua sähköpostitse ja kirjeitse, mutta kumpikaan ei ole onnistunut. Puhelimitse en ole yrittänyt, koska minulla ei ole tällä hetkellä puhelinta käytettävissä ja toisen henkilön puhelimella liittymän irtisanominen saattaisi taas olla vaikeaa, koska silloin kyseessä olisi vielä todennäköisemmin jonkin ulkopuolisen henkilön kiusanteko.
Minä en löytänyt www.elisa.fi sivuilta edes asiallisia sähköpostiosotteita saati nyt helposti täytettävää irtisanomislomakketta. Sivuilla oli lähinnä saatavilla heidän palvelujaan, mutta palutetta ei päässyt sivujen kautta antamaan tai irtisanomaan aikaisempia sopimuksia.Taidat itse nyt aivan keksiä tuon tarinan. Sillä nyt ei ole mitään vaikutusta, että mistä puhelimesta sinne asiakaspalveluun soitat. Siellä kuitenkin kysytään henkilötunnukset ja puhelinnumerot ym. tietoja sinusta, joiden perusteella liittymä irtisanotaan. Toinen tapa on kävellä johonkin Elisan liikkeeseen ja irtisanoa siellä liittymä paika päällä.
- Kun et ymmärrä
Joopajoo kirjoitti:
Taidat itse nyt aivan keksiä tuon tarinan. Sillä nyt ei ole mitään vaikutusta, että mistä puhelimesta sinne asiakaspalveluun soitat. Siellä kuitenkin kysytään henkilötunnukset ja puhelinnumerot ym. tietoja sinusta, joiden perusteella liittymä irtisanotaan. Toinen tapa on kävellä johonkin Elisan liikkeeseen ja irtisanoa siellä liittymä paika päällä.
Asian ydin oli siinä, että ensin yritin irtisanoa elisan tandem-liittymää sähköpostin kautta ja vastaus oli ettei se onnistu koska sähköpostin lähettäjän henkilöllisyyttä ei voida varmasti tietää ja kyse saattaa olla toisen henkilön kiusanteosta.
Seuraavaksi yritin irtisanoa kirjeellä, jossa ilmoitin sellaisia asioita joita kukaan ulkopuolinen ei olisi voinut tietää - minulle tuli seuraava puolivuotismaksu.
Kuten ylläolevasta viestiketjusta käy selvästi ilmi, niin en ole edes yrittänyt puhelimitse irtisanoa liittymääni. Joten ainoa joka keksii tarinoita olet sinä itse.
Mielestäni puhelimessa voi kaikkein helpoiten sanoa toisen ihmisen liittymän irti. Puhelinnumero on helposti kaikkien saatavilla, osoite varmasti tiedossa ja henkilötunnusta levitellään vähän jokapaikassa, joten sen tietäminen ei varmista henkilöllisyyttä. Eiköhän puhelimitse tehdyssä irtisanomisessa varmin tae ole siinä, että se yleensä soitetaan juuri siitä numerosta jota muutokset koskevat.
Mielestäni puhelimessa tehty irtisanominen voi mennä vikaan "inhimillisen erehdyksen" vuoksi, mutta kirjallisesti tehty irtisanominen pitäisi olla niin yksinkertainen ettei sen jälkeen asiaa tarvitse selvitellä. - mitä ei tilaa
Nehän lähettelee vielä vuosi
liitymän sulkemisen jälkeen
ihmeellisiä laskuja kaiken
maailman hönöuhkauksilla höystettynä.
Liekkö juutalaisia johtoportaassa?
- The End
Sain elisalta eilen (lauantaina) vastauksen sähköpostitse lähettämääni viestiin.
Vastauksen perusteella asian pitäisi nyt olla selvä ja liittymäni irtisanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789