Mitenkäs tuo Mokka on niin

parempi malli

yleinen aihe, täällä hukkuu parempien mallin keskustelut kokonaan.

20

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se voisi kiinnostaa

Se on nyt se kiinnostavin Opel malli niiden taholta jotka eivät ole Opelin omistajia. Ei minua ainakaan mikään Astra tai Corsa kiinnosta tippaakaan.

• Hjfu

Ja Insigniaan meillä rikkailla vain varaa.

• Verotettava tulo
        Hjfu kirjoitti:

Ja Insigniaan meillä rikkailla vain varaa.

Katteleppas sitä hinnastoa tarkemmin ,halvin Insignia n:27000e ja kallein Mokka n:35000e eli rikkailla voi olla jopa Mokka ajossa !

• Näin se on

Ei se auton malli tai koko mitään rikkautta osoita. Tiedän monia hyvätuloisia ja hyvä varaisia jotka ajavat alle 30000€ autolla. Sen hintaluokan auto on jo hyvä perheauto ja pitää hyvin hintansa.

• prioriteetit

Just näin. Näillä halvalla autolla ajavilla voi sitten 300m2 mökki hyvällä paikalla tai iso kyljellään kulkeva vene tai kesämökin talli puolillaan perheen moottoripyöriä, kelkkoja ja mänkijöitä.

Miksi siihen autoon pitäisi pistää kaikki rahansa? Minä pistäisin ylimääräisen 10ke Genelecin kaiuttimiin kuin ostaisin 10ke kalliimman auton. Musiikkia kuuntelen ja leffoja katselen 2-3h joka päivä mutta autolla ajan alle tunnin joka päivä.

• Verotettava tulo
        prioriteetit kirjoitti:

Just näin. Näillä halvalla autolla ajavilla voi sitten 300m2 mökki hyvällä paikalla tai iso kyljellään kulkeva vene tai kesämökin talli puolillaan perheen moottoripyöriä, kelkkoja ja mänkijöitä.

Miksi siihen autoon pitäisi pistää kaikki rahansa? Minä pistäisin ylimääräisen 10ke Genelecin kaiuttimiin kuin ostaisin 10ke kalliimman auton. Musiikkia kuuntelen ja leffoja katselen 2-3h joka päivä mutta autolla ajan alle tunnin joka päivä.

Rikkautta on monenlaista ,kaikki rikkaus ei ole edes rahalla mitattavissa.

• parempi malli

Ei nyt ollu kyse auton hinnasta vaan siitä että Mokasta tehdään samanlaisia aloituksia useita, viestiketjujen määrä "piilottaa" muitten mallien keskustelut.

• Heinänteko helppoa

No ehdota ylläpidolle, että laittavat oman "osaston" Mokka mallille.

• Mokannut

Mokasitko ostamalla Mokan?

• 4x4.

Olipas jäätävä kommentti !

• ei ikinä opel1

Kukaan jolla on oikeasti rahaa ei aja Opelilla olipa kyseessä insignia tai sukkamokka.

Premium:ia löytyy saksan suunnalta useampiakin merkkejä, mutta Opel ei kuulu siihen missään määrin. Se on köyhän duunarin auto, joka on jopa vielä huonompi kuin Tojero tai Skoda. No ehkä tasoissa Ranskan paskojen kanssa.

• No voi sun !

267 hehtaaria peltoa omistuksessa Etelä-Suomessa ja ajan Opelilla ! Vai minkälaista rikkautta tarkoitit ? Tietenkin jos kokee olevansa rikas silla ajattelu tavalla kuin sinä eli ajaa ns: Premium Autolla niin oleppa hyvä :-)))))

• köyhäntaivas...

Kukaan jolla on OIKEASTI RAHAA ei aja !! Hänellä on autonkuljettaja!!!

• Näin kait
        köyhäntaivas... kirjoitti:

Kukaan jolla on OIKEASTI RAHAA ei aja !! Hänellä on autonkuljettaja!!!

Eihän Räikköselläkään ole kuskia ajaa itse ,ja ymmärtääkseni rahaa on !

• kuski vaan
        Näin kait kirjoitti:

Eihän Räikköselläkään ole kuskia ajaa itse ,ja ymmärtääkseni rahaa on !

Räikkönen on itse autonkuljettaja, jonkun toisen leivissä!

• Ajaaaa
        kuski vaan kirjoitti:

Räikkönen on itse autonkuljettaja, jonkun toisen leivissä!

Kyllä, ymmäränkö oikein ajaa siviilissä itse eikä käytä kuskia ?

• velatonköyhäduunari

oon maksanu 56 neliöisen kaksion täysin omilla ansioilla ja 5n vuoden säästämisen jälkee vaihdoin vanhan ooppelin uudempaan 2011 vuoden farkkuastraan tyyliin rahat tiskiin.ei velkaa.mites sulla???ajatko pankin autolla ja asut vuokralla?

• Vaihtanut

Nyt on muutaman viikon ollut Mokka 1.4 Turbo automaatti käytössä. Olen vielä ainakin tyytyväinen autoon, vaihteisto pelaa tosi hienosti. Onhan siinä asioita jotka voisi olla toisin ja se johtuu varmaan siitä että lähes 20v, on ajanut toisella merkillä ja tottunut siihen.

• saksanhäpeä

Luojan kiitos Suomesta saa nykyisin muitakin länsiautoja kuin uuppeleita, harkitsisin vakavasti joko Ladan hankkimista tai itseni tappamista jos uuppelilla pitäisi ajaa.

• JooKoo

Olen ajanut Opelilla 10v.,80-90-luvuilla,sitten Mitsulla ja Mersulla muutaman vuoden. Fordilla sitten lähes 20v. ja nyt taas Opelilla. Kaikilla on mennyt hyvin, Mersu on ollut huonoin ajettava, ei siinä muuta vikaa ollut Autot olivat kaikki uusia hankittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe