Amerikkaan route 66:lle olisin lähdössä ajeleen. Onko siinä matkan varrella mitään kivoja paikkoja esim.huvipuistoja tai muuta sellasta ja minkälaisia kokemuksia on.
ROUTE 66
2
90
Vastaukset
- Route66man
No sopiihan sitä noin pitkälle matkalle vaikka mitä: Hooverin pato, Las Vegas, Gran Canyon, Hollywood LA ja kaikkea muuta maun mukaan.
Olen ajellut moottoripyörällä ja autolla USA:ssa n. 20 000 km. Nähtävää maassa riittää vaikka kuinka paljon ja ajaminen on leppoisaa ja helppoa. Yksi asia kannattaa ainakin huomioida; matkat on todella pitkiä. Jos katsot kartalta, että tuollapas on hieno paikka niin se on takuulla 500...800 kmn päässä, eli päivän ajo.
Kiva reissu tulossa sulla, mukavaa matkaa! - Juupa juu
Ei siinä varsinaisen Route 66:n varrella ole huvipuistoja, mutta toki siitä kannattaa tehdä poikkeamia esim. Las Vegasiin. Los Angelesissa on sitten vaikka mitä, mutta se oli kyllä Route 66:n tylsimpiä paikkoja. Nähtävää on vaikka kuinka paljon, Texas oli hieman tylsä pätkä, New Mexico ja Arizona upeimmat osavaltiot, Missouri ja Illinois kauniita.
Me emme tuon matkan aikana käyneet yhdessäkään huvipuistossa ja hauskaa oli silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059