Turvallinen Pariisi?

proud parisienne

Mitä mieltä olette, olisiko kesällä turvallista matkustaa Pariisiin vaikka sitä onkin uhkailtu uusilla terrori-iskuilla? Miten varmasti ne uhkaukset toteutuisivat? Haluaisin itse mennä kesällä, kävin viime vuonnakin. Vai onko ihan mahdotonta? Tappaisivatko ne turistejakin?

7

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisitar.....

      Asun itse Pariisissa ja hysteerisiä tuntuu olevan vain tietyillä alueilla asuvat ihmiset. Toisin sanoen ensimmäisen ampumistapauksen ympärillä asuvat sekä oletettavasti nyt myös juutalaisputiikeissa pyörivät. Suurin osa pariisilaisista jatkaa elämäänsä ihan normaalisti. Olin keskustassa muutama tunti pilapiirtäjien ampumisen jälkeen, ja ihmiset shoppaili ja käytti julkisia ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Kolmaosa pariisilaisista tuntuu olevan muslimeja, joten en pelkäisi satunnaisiin ihmisiin kohdistuvia iskuja. Joskus julkisissa istuessa tuntuu, että 70 prosenttia matkustajista on arabeja.

    • Varokaa!!!

      Tulee ahdistava olo, kun esimerkiksi Stalingradin asemalta metroon noustessa koko juna on täynnä mustakaapuisia kummitusnaisia ja lakanahameisia, risupartaisia muslimeja.Katselevat ylimielisinä ja silmät vihaa leiskuen valkoihoisia ranskalaisia ja turisteja.

      Olo on kuin jossakin takapajuisessa arabimaassa tai Afrikassa.

      • Dldkfkc

        No sä et kai vissiin ole käynytkään Pariisissa. Täällä näkee todella harvoin mitään mustakaapuisia naisia. Suurin osa muslimeista pukeutuu länsimaisiin vaatteisiin, mitä nyt sitten saattavat laittaa huivin päähän.


      • proud parisienne
        Dldkfkc kirjoitti:

        No sä et kai vissiin ole käynytkään Pariisissa. Täällä näkee todella harvoin mitään mustakaapuisia naisia. Suurin osa muslimeista pukeutuu länsimaisiin vaatteisiin, mitä nyt sitten saattavat laittaa huivin päähän.

        Juuri tuota minäkin vähän ajattelin. Olen siis kerran aiemminkin käynyt Pariisissa, ja tuolloin metrot olivat ainakin täynnä vain niitä perus pariisilaisia... Eikä mitään ylimielisyyttä. Ja siis itse en todellakaan pelkää mitään muslimeja, mutta ääri-islamistit ovatkin sitten asia erikseen...Toisaalta ei niitäkään kaiketi tarvitse kaiken aikaa pelätä. Ja jos ihminen on muslimi, ei se automaattisesti tarkoita hänen olevan terroristi - jotenkin tuntuu että jotkut ihmiset luulevat että muslimi on sama asia kuin terroristi...


    • proud parisienne

      Eli ehkä kannattaisi. Jotkut ovat olleet ihan hysteerisiä sen ampumistapauksen jälkeen, mutta siis kyllähän elämää voi ja pitääkin jatkaa ihan normaalisti tuollaisenkin tapahtuman jälkeen. Ja siis itse asiassa kuulin sellaistakin, että Pariisia on aika kauan jo uhkailtu eikä siltikään ole tehty paljonkaan muita terrori-iskuja kuin tuo yksi. Itse lähtisin mutta saas nähdä mitä muut sanoo...

      • some girl

        Itsekin kuulin tuollaista, että Pariisia on uhkailtu jo kauemmin mutta nyt vaan jotkut halusivat tehdä sen terrori-iskun.


    • tanktane

      parempi sitä on lähteä terrori-iskussa, kuin vuodeosastolla maaten 5v joten jos isku sattuu kohdalle, niin aikamoinen lottovoitto se on, ite lähen kuukauven päästä ja ei sitten yhtään pelota nuo terroristit, tosin ne taitaa joutua aika tiukille lisääntyneen valvonnan takia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe