myyn xbox 360

myyjä2

myyn xbox 360 30kpl peliä tarvikkeet kinect 600€

nettimarkkinat.com sivulla on

9

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halapaXbox

Myyn Xbox 360 20Gb mallin. Ohjainta ei tule mukaan. Eikä myöskään virtalähdettä tai johtoja.

Hinta 800€.

Ota yhteyttä:

[email protected]
      0406969696
      Marcus Gay

• Huhhuh...

On kyllä arvokas laite! En maksaisi edes Xbox Onesta noin paljoa.

Gigantissa oli eilen taas Xbox 360 500Gb, 1kk live gold, 3kk viaplay ja neljä peliä 129€. Uusi, uuden takuulla!

• myyjä2

ajattele mulla on 30kpl peliä koneen sisäällä lisä pelit 550GB XBOX 360
        PELEJÄ EI LÄHDE IHAN HALPAA HINTAA EI

SAIS KÄTEISTÄ YLI 600€

• Huhhuh...
        myyjä2 kirjoitti:

ajattele mulla on 30kpl peliä koneen sisäällä lisä pelit 550GB XBOX 360
        PELEJÄ EI LÄHDE IHAN HALPAA HINTAA EI

SAIS KÄTEISTÄ YLI 600€

Xboxissa ei ole 550Gb, ellei ole modattu. Mitä jos minä en tykkää sun peleistä? Mitä jos vain 3kpl niistä olisi edes pelattavia? Tämä on ongelmana käytetyn ostamisessa jos mukana tulee pelejä. Mielummin ostaa ilman pelejä. Yleensä tyylin 100kpl NHL:ää vuodesta 1600ekr. Jos ei jääkiekko kiinnosta pätkääkään, eikä niitä vanhoja huoli kukaan.

Monia pelejä saa live jäsenyydellä ilmaiseksi, tai jopa 75% alennuksella kuukausittain. Paikkakunnan Citymarketista ostanut UUSIA peliä 5-15€, joissa on koodit käyttämättä.

Konsoli max. 100€ kinect 25€ lisäohjaimet max. 15€ käytetyt pelit HYVÄT 5-10€/kpl. Paketissa osien hinta laskee aina. Ei ostaisi 600€ vaikka olisi 100 peliä. Pitäisi olla ainakin 3kpl konsoleitakin tuohon rahaan.

Mielummin ostan uuden 129€ (ilmainen postitus!) ja ostan pelit jotka haluan. Ei se määrä vaan laatu. Jää vielä rahaa, PALJON! Olisi varmaan kiva saada 600€, mutta ei maksaa... Jäähän oottelee!

• myyjä2
        Huhhuh... kirjoitti:

Xboxissa ei ole 550Gb, ellei ole modattu. Mitä jos minä en tykkää sun peleistä? Mitä jos vain 3kpl niistä olisi edes pelattavia? Tämä on ongelmana käytetyn ostamisessa jos mukana tulee pelejä. Mielummin ostaa ilman pelejä. Yleensä tyylin 100kpl NHL:ää vuodesta 1600ekr. Jos ei jääkiekko kiinnosta pätkääkään, eikä niitä vanhoja huoli kukaan.

Monia pelejä saa live jäsenyydellä ilmaiseksi, tai jopa 75% alennuksella kuukausittain. Paikkakunnan Citymarketista ostanut UUSIA peliä 5-15€, joissa on koodit käyttämättä.

Konsoli max. 100€ kinect 25€ lisäohjaimet max. 15€ käytetyt pelit HYVÄT 5-10€/kpl. Paketissa osien hinta laskee aina. Ei ostaisi 600€ vaikka olisi 100 peliä. Pitäisi olla ainakin 3kpl konsoleitakin tuohon rahaan.

Mielummin ostan uuden 129€ (ilmainen postitus!) ja ostan pelit jotka haluan. Ei se määrä vaan laatu. Jää vielä rahaa, PALJON! Olisi varmaan kiva saada 600€, mutta ei maksaa... Jäähän oottelee!

konsoli ei ole modattu kovalevyt 2 erilaista 320GB ja 250GB kovalevyä vakio pelit 30kpl tarvikkeet
        kerro email osoite voin kuvat lähettää

(vantaa aluella asun )

• Älä hulluja puhu
        myyjä2 kirjoitti:

konsoli ei ole modattu kovalevyt 2 erilaista 320GB ja 250GB kovalevyä vakio pelit 30kpl tarvikkeet
        kerro email osoite voin kuvat lähettää

(vantaa aluella asun )

Kuule kun niistä 30 pelistäkään ei maksettaisi paljon satasta enempää esim. Gamestopissa jos vaihdossa viet. Xbox 360:n hyvityskin oli parhaimmillaan alle 100 € (250 GB malli).

• plooh

kukaan ei osta käytettyä tohon hintaan, hei halloota !?

20€ voin maksaa jos lähetät samaan hintaan.

• PeluriM1977

Joo kuten täällä muutkin ovat sanoneet, tuohon hintaan et takuulla saa VANHAA KÄYTETTYÄ konsolia myydyksi. Näin se vaan menee. Et edes 300 euroon tota sais kaupaksi. 200 euroakin saattaisi tehdä tiukkaa, mutta joku vois jo ehkä sen verran maksaa. 600 euroa on vaan epärealistinen ja liian suuri summa. Ei tasan mene kaupaksi siihen hintaan. Usko vaan. Itse ostin just PS2:n ja langattoman ohjaimen sekä muutaman pelin 40 eurolla. Uudempi Xbox 360 konsoli ja siihen nuo pelit ja kinect..no ehk 150 euroa vois olla realistinen. Sellaista vaan.

• Niimimeerrkkii

Älkää nyt ottako todesta kun "myyjä" pelleilee hinnoilla. Pelkkä trolli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe