Sata päivää känissä.

...

Päätin olla alkuvuodeta sata päivää kännissä.

Aika kova urakahan tämä on. mutta eiköhän tästä suomalaisella sisulla selvitä :D

Haastan mukaan, Kutri Helunan, Mikko Kuustosen, kaikki suomen islamistit, lestaatit. potunviljelijät sekä palstalle kirjoittavista korppikotkan ja tiinulin. Kaikki muutkin vapaasti mukaan !

=DW=

33

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onk

Feikki vai eiiiii

• 696969696969

Kiva kun et minua nimeltä kutsunut. Tai onhan mulla muutama pottu...
      En nimittäin kestäisi vaikka sisua olisikin.

Mutta onnea yritykseen, kerro sitten miten menee.
      Ja jos loppuvuodesta hiljenet niin tiedämme että perille pääsit.
      Onnea matkaan!

• .-.

Tyytyisit vanha mies vähempään, vaikka hiprakkaan.

• ++++!!!

Jos kuitenkin peruisit aikeesi. Lopeta se leikkiminen , kaikilla on omat vastoinkäymiset. Muut keinot parempia kuin viina. Herkilläkin .

• koskee korvaan...

Mitäs meinaat juoda nämä sata päivää ?

Tiukkaa viinaa vai mietoja öölejä.

• L - L

3:n kuukauden tavoite melkein onnistui.

Ollessani ensimmäisen kerran työttömänä työnhakijana Espanjassa olisi 3:n kuukauden tavoitteen saavuttaminen vaatinut täydellistä onnistumista.

Meno omalla autolla. Ensin Tukholmaan ja sieltä 34-tuntia perille.

Ensimmäisenä päivänä ilmoittautuminen paikalliseen työkkäriin.
      3kk maksimiaika työnhaulle joten menomatkan ajoittaminen viikon vaihteeseen jätti mahdollisuuden mutta rupeaman loppupuolella elimistö huomautteli kuormitustilanteestaan.
      Onneksi kyse ei ollut ainakaan haimasta vaan ainoastaan sellainen yleinen tuntemus.
      Ennen kotiin lähtöä tuli muutama "rikkurivuorokausi".

Ei tuollaiseen urakkaan kannata treenaamatta ryhtyä.

• Potuttaa hieman.

Olen perunaviini perunoiden viljelijä Lopen loppuneet laarit Oy firmasta ja otan haasteen vastaan - jahka saan valmiiksi uudemman perunaviinin. Etikalta se eilen maistui...

Taidan hypätä laivaan ja lähteä Tallinnaan. Tuossahan se on 80 km etäisyydellä ulko-ovestani lievästi kaakkoon. Eli nupit täyteen kaakkoon vai miten se sanonta meni rockapoika piireissä?

• Pirre*

Varo ettei elimistösi sano irti yhteistyö sopimusta, kurjan näköisiä nuo alkikset, köpättäviä tutisevia ihmispoloja, mutta onnea vaan yritykselle DW.

• €--

Ei tuo ole konsti eikä mikään, tunnen tyyppejä jotka ei pysty olemaan juomatta juoneet ikänsä, aina joku heittää leikin kesken, tietystä syystä, noutaja viikatemies karsii heikommat on moni menny nuorena ennen aikojaan. Mutta on tervaskantoja ei lähe henki kulumallakaan ovat sen näkösiä kuin pystyyn kuolleita...jaa mitä minä höpöttelen taian lähteä makkoomaan.

• Omavetoinen uros
        €-- kirjoitti:

Ei tuo ole konsti eikä mikään, tunnen tyyppejä jotka ei pysty olemaan juomatta juoneet ikänsä, aina joku heittää leikin kesken, tietystä syystä, noutaja viikatemies karsii heikommat on moni menny nuorena ennen aikojaan. Mutta on tervaskantoja ei lähe henki kulumallakaan ovat sen näkösiä kuin pystyyn kuolleita...jaa mitä minä höpöttelen taian lähteä makkoomaan.

Kyllä ne raittiitkin ikänsä töitä tehneet äkkiä eläköityneet immeiset saattaa alkaa näyttää Lasolin vanhentamilta suurkuluttajilta kun loppuu liikunta, loppuu elämän oljenkorsi eli lukujärjestys/rutiini - eläkkeelle jäädessään ihminen ikään kuin valahtaa, lyö päänsä seinään ja pysähtyy, loppuu veto kaikista akseleista, harmaantuu hetkessä...

On niitä tullut nähtyä ja siinä ei ole alkoholilla mitään jakoa. Monet jopa masentuvat ja heittäytyvät täysin toimettomiksi, eivät hallitse edes arkea.

Mutta älkäämme unohtako muinaisia mummojen aikaisia kansanviisauksia: ellei elämä opeta muuta niin hiljaa kulkemaan. (ja) ainahan voi käyttää apuvälineitä oli se rollaattori, rillaattori, mikä vain.

Puhelimista käytän itseni nimittämää Rillaattori. Rillauta kaverille ha ha ha.

• Viaton sivullinen

Missä on loistava kirjoittaja?
      Suuri menetys täällä palstalla on =DW= poistuminen. Mikä lie tarina hänen kohdallaan, kenen luoma luomus, vai onko henkilö, toivoisin että henkilö.
      Kaipaamaan jäi Viaton sivullinen.
      Ps. Saat anteeksi aloittaja. Ei susta ole...

• exlesta

• Pois pahikset.

=DW=
        On loistavimmillaan kun loistaa poissaolollaan.

• Viaton sivullinen
        exlesta kirjoitti:

Tuossahan hän!

http://www.suomi24.fi/yhteisö/Dreamweaver

"ekslesta"
        Kiitti! Mä luen sitte noita vanhoja juttuja, jospa vielä palaa.

• helppo nakki*

Eikös =DW= olekin jo kännissä joka päivä?

• En tunne ketään.

Tietääkö kukaan täällä netissä, miten kukin elää elämäänsä? Kun netti palstoilla voi esiintyä muuna kuin arkielämässä elää.
        Itsekin saattaisin kehua ryyppyputkilla ja ylistää viinan ihanuutta, vitsinä, vaikka olen täysin alkoton. Tai keksiä mitä vaan tarinoita elämän pönkäksi.

Tietysti kaikilla kirjoittajilla on perusmoraali miten elää. Mutta jotkut ottavat erilaiset ärsyttämiset taiteenlajikseen kun huomaavat kuinka tosikoita jotkut kirjoittajat ovat.

• helppo nakki*
        En tunne ketään. kirjoitti:

Tietääkö kukaan täällä netissä, miten kukin elää elämäänsä? Kun netti palstoilla voi esiintyä muuna kuin arkielämässä elää.
        Itsekin saattaisin kehua ryyppyputkilla ja ylistää viinan ihanuutta, vitsinä, vaikka olen täysin alkoton. Tai keksiä mitä vaan tarinoita elämän pönkäksi.

Tietysti kaikilla kirjoittajilla on perusmoraali miten elää. Mutta jotkut ottavat erilaiset ärsyttämiset taiteenlajikseen kun huomaavat kuinka tosikoita jotkut kirjoittajat ovat.

Itsepähän on sitä kehunut ja kirjoituksesta näkyy. Vai onko hänellä silmälasit kateissa?

• k/k

Varsinkin se äkäinen kaikesta mielensä pahoittava teewee oli hyvä luettava,ei noi hönöttelijät pysty ku kuolaamaan rinnuksilleen.

• Komppaan! DeeWeen tekstit on oikein hyviä ja joskus kivojakin. Hänellä on myös monelta alalta paljon tietämystä, kokemusta ja asiantuntemusta. Tuosta viinanjuonnista - tuskin? Tämä aloitus on kieli poskessa kirjoitettu, mutta luulen että aitoa DW:tä.

Onhan hänellä tietyt aihepiirit joista vääntämänsä tekstit ei minultakaan saa kiitosta, pikemminkin harmitusta. Mutta on kai meillä kaikilla 'vikasemme'. Vai eikö?

• lukukinkeri

Joops, mä kanssa tykkäsin DW:n tyylistä ja odotan hänen palaavan. Lie sitten Hikiällä lumitöissä jotta naapurin isäntä pääse pottuja tuomaan.
      Olen kyllä sanonut DW:lle itelleenkin, että pidän hänen teksteistään.

Täällä palstalla vain mielikuvitus saa liitää sekä tekstintekijällä, että lukijalla.

• ----,7

Ehkä malleja virkkailee.

• Ole vain ihan pikkasen kännissä.

Noita kännipäitten juttuja ei kehtoo lukea.

Oikeita juttujas jään kaipaamaan...
      vaikka joskus jotain paatosta , niin silti sulla hyviä aiheita.

En viitsi lähteä haasteeseesi mukaan, kiitos vaan kutsusta.

• jotenkin näin

Kaksijakoinen mieli DWeestä hyvä kirjoittaja mutta tosikkomaisesti, se että suhtautuu asioihin negatiivisesti kuin maailmassa ei olisi mikään kohdallaan.
        Toisekseksi ei millään pahalla mutta hymyileeköhän ikinä vai onko hymy sisäistä odottamassa irti pääsyä.

• Ylläs yllättää.

Ällös irti päästä perhanaa (oli joku sanonta vai elokuva vai mikä).

• bessie*

Sandelshan tuon äl' yli päästä perhanaa taisi sanoa, "Ylläs yllättää"
        Olisiko se perhana tässä tapauksessa krapula?
        "Noin suomalainen taistelee, se vasta soturi!"

• henrjii

Menox sanoi John Lenox

• Viaton sivullinen

Matti-Esko Hytönen ja Aarno Laitinen on aina kuuluneet minun suosikkeihin esim.
      heilläkin on tietynlainen ahdas näkemys. Se kuuluu hyvään juttuun.
      Nyt on Hytönen sekaisin tyttöystävästään joten jutut sen mukaiset ja Samppanjaa
      ei säästellä. Hyvä kirjoittaja uskaltaa pistää itsensä likoon.
      =DW= uskaltaa myös, dynaaminen kirjoittaja.

• selvistö

Lasketaanko yöt mukaan?

• eppu2

On niin pieni pottumaa, että jääköön.
      Tuo DW on joskus saanut, minutkin rauhallisen ihmisen kiehahtamaan.
      Mutta ihailen hänen verbaalista lahjakkuuttaan.

• homma jatkuu

Miten se poikkeaa edellisestä vuodesta?

• uskon ettei oo helppoo ei 24/100
      olla kännissä joskus tekee tiukkaa parikin päivää
      täytyy sanoo että kyllä nyt en tähän hommaan lähde mukaan

lupauduin jo siihen 100 pvä alkoholitta
      onneks vaan itselleni tein lupauksen
      hyvin menee tänään kyllä on ollu semmoinen
      sanotaanko v itutus päivä niin kyllä toi korkkaamaton
      punkkupullo olis siihen hetken helpotuksen tuonut
      mutta ajattelin kiristää vaan hammasta

mutta onnee sulle koitokseen
      ja ilmoitan kyllä jos hyppään mukaan jossain vaiheessa :)

• quando

100-päivää kännissä oli yhtenä aiheena eilen illalla, joko leak´sissa tai uutisvuodossa, tai jossain
      siihen haastettiin mm. juha sipilä ym. absolutisteja
      aloitus on bongattu sieltä

• Maxapox

Tää on uusi muotoilu, tarkoitettu niille jotka eivät ole sitten rintaruokinnan loppumisen selvää päivää nähneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2884
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2398
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1483
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1330
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      1014
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe