Onko pankeissa eroja? Mikä pankki olisi kaikkein paras työttömälle?
Mikä pankki on paras työttömälle?
73
6456
Vastaukset
- leijonakantinen
Postipankki on paras.
- NalleWal
Postipankkia ei ole ollut olemassa 1997 jälkeen.
- vienotäti
Ns.Koivunlehti pankki,eli paikallinen osuuspankki, olen pieni eläkeläinen,virkailijan neuvosta ostin yhden osakkeen 50 euroa ja sen vuoksi saan etuja ,kuukausi kulut jotain 2 euron luokkaa ,on luotollinen Visa myös.vaikka pieni eläke
- Köyhä
vienotäti kirjoitti:
Ns.Koivunlehti pankki,eli paikallinen osuuspankki, olen pieni eläkeläinen,virkailijan neuvosta ostin yhden osakkeen 50 euroa ja sen vuoksi saan etuja ,kuukausi kulut jotain 2 euron luokkaa ,on luotollinen Visa myös.vaikka pieni eläke
Mulla kans POP-pankki. Ennen oli Nordea, mutta törkeen kalliit kulut joten vaihdoin. Nyt vähän inhimillisempää, vaikka köyhälle ei mikään pankki ole hyvä. Vienotädiltä haluaisin kysyä, että minkälainen osake ja minkälaisia etuja?
- kokemusta on
Mielestäni SYP on aika edullinen ja hyvä vaihtoehto työttömän pankiksi.
- Anonyymi
Mullakin oli Kultapossu aikoinaan...;)
- 21+
Halvin pankkitilin kuukausimaksu kaiketi ratkaisee tuon kysymyksen.
- 7+8
Leoniassa taisi olla ilmaiset peruspalvelut työttömille ja opiskelijoille?
- NalleWal
Leoniaa ei ole ollut olemassa 2001 jälkeen.
- jep jpe
S-pankki, ei kuukausimaksuja, ilmainen nettipankki ja ilmainen debit kortti.
Tai Handelsbanken, ei kuukausimaksuja, ilmainen nettipankki, mutta kortti on maksuullinen, mutta opiskelijalle S-pankki ei anna VISA-korttia, joten Handelsbanken voi olla vaihtoehto. - VisaCreditOnMyMind
Saako työtön S-pankista luottollisen visa-kortin vaikka työtön ei siirrä työttömyysturvansa maksatusta s-pankin tilille.
- Ei irtoa mistään
Ei saa.
Tuskin saa mistään muustakaan pankista. - Luottokorttiako?!
Miksi mikään pankki antaisi työttömälle luottokorttia? Tai miksi työtön ylipäätään tarvii luottokorttia? Sitä pitää vaan opetella elämään varojensa mukaisesti... itse en ole huolinut ikinä ainoatakaan luottokorttia, vaikka niitä on mulle tyrkytetty ja hyvin on pärjätty, ikää nyt jo 39v!
- Nooks
Luottokorttiako?! kirjoitti:
Miksi mikään pankki antaisi työttömälle luottokorttia? Tai miksi työtön ylipäätään tarvii luottokorttia? Sitä pitää vaan opetella elämään varojensa mukaisesti... itse en ole huolinut ikinä ainoatakaan luottokorttia, vaikka niitä on mulle tyrkytetty ja hyvin on pärjätty, ikää nyt jo 39v!
Olen pitkäaikaistyötön ja minulla on luottokortti. Problems?
- lyhytaikaistyössä
Nooks kirjoitti:
Olitko pitkäaikaistyötön, kun kortti sinulle myönnettiin?
- mielikuvakorjaaja
Pankki nimenomaa tarjoaa luotollista pankkikorttia minulle joka olen ollut koko ikäni työtön. Johtuu siitä että hoidan raha-asiani erittäin hyvin ja myös siitä että työttömyys ei poista kansalaisoikeuksia. Pankkini on Op. En vain tarvitse kuin Electron-kortin.
Aika kummallisia mielikuvia yhä työttömistä. Autollakin tässä edelleen ajetaan ja muutenkin elämäntavat ovat samat kuin muilla elleivät paremmat. - on tyrkytetty
No, jos on paljon rahaa pankissa niin miksi ei antaisi luottokorttia?
- Tiukat ohjeet
Nykyään tuntuu pankeissa olevan ohjeistus, että tiliä ei edes avata, ellei suostu ohjaamaan jotain toistuvaissuoritusta sille tilille, eli palkka, päiväraha, eläke joku muu.
Poikkeuksena on määräaikaistalletustilit, mutta niissä pitää sitoa isohko summa tietyksi ajaksi tilille, ja niihin tileihin ei sitten voi kytkeä mitään kortteja eikä maksuominaisuutta edes verkkopankin kautta. - Yrittänyt
No ei taatusti saa.
- kysyn vaan
Nooks kirjoitti:
Jos on rikas, niin mihin tarvitsee "luotto"korttia? Eikö luotto ja osamaksut on juuri niille, joilla ei ole miljoona tilillä?
- -----------
Luottokorttia voi hyödyttää paljon muuhunkin kuin yli varojensa elämiseen. Esimerkiksi jos maksaa kaikki kuukauden hankinnat Visalla, niin saa pitää rahansa tilillään korkoa kasvamassa aina seuraavan kuukauden loppuun, jolloin se Visa-lasku maksetaan korottomana pois. Vuodessa säästää euroja isomman koron myötä.
Visalla maksaessa isommille ostoille saa myös paremman takuun, joten kaikki isot hankinnat kannattaa tehdä Visalla, maksaa sitten seuraavassa kuussa laskun pois, ettei tule korkoa. - RÖHÖNAUROIN SULLE!!!
----------- kirjoitti:
Luottokorttia voi hyödyttää paljon muuhunkin kuin yli varojensa elämiseen. Esimerkiksi jos maksaa kaikki kuukauden hankinnat Visalla, niin saa pitää rahansa tilillään korkoa kasvamassa aina seuraavan kuukauden loppuun, jolloin se Visa-lasku maksetaan korottomana pois. Vuodessa säästää euroja isomman koron myötä.
Visalla maksaessa isommille ostoille saa myös paremman takuun, joten kaikki isot hankinnat kannattaa tehdä Visalla, maksaa sitten seuraavassa kuussa laskun pois, ettei tule korkoa."saa pitää rahansa tilillään korkoa kasvamassa aina seuraavan kuukauden loppuun"
Juu. Jos korko on se yleisin huikea 0.1 prossaa, se tekee sadan tonnin saldolla kuukaudessa ihan mielettömät 8.33 euroa, ja siitä pois lähdevero, eli nettona jää reilut 6 euroa. Tämäkin huikea tienesti vain siinä tapauksessa, että sinulla on tosiaan mahdollista seisottaa 100 donaa tililläsi kuukausi. - ex-opiskelija
Tiukat ohjeet kirjoitti:
Nykyään tuntuu pankeissa olevan ohjeistus, että tiliä ei edes avata, ellei suostu ohjaamaan jotain toistuvaissuoritusta sille tilille, eli palkka, päiväraha, eläke joku muu.
Poikkeuksena on määräaikaistalletustilit, mutta niissä pitää sitoa isohko summa tietyksi ajaksi tilille, ja niihin tileihin ei sitten voi kytkeä mitään kortteja eikä maksuominaisuutta edes verkkopankin kautta.S-pankissa saa avattua tilin iman mitään tuloja, kun samalla toimii bonustilinä.
Mutta kun eivät antaneet VISA-korttia, niin suljin tilin viikon jälkeen. - ...............
kysyn vaan kirjoitti:
Jos on rikas, niin mihin tarvitsee "luotto"korttia? Eikö luotto ja osamaksut on juuri niille, joilla ei ole miljoona tilillä?
Luottokortti siirtää etukäteismaksujen luottoriskin luottokorttiyhtiölle. Jos myyjäyritys menee konkkaan tai kavaltaa rahat, luottokorttiyhtiön on annettava rahat takaisin ostajalle.
- Tiiähäntä
mielikuvakorjaaja kirjoitti:
Pankki nimenomaa tarjoaa luotollista pankkikorttia minulle joka olen ollut koko ikäni työtön. Johtuu siitä että hoidan raha-asiani erittäin hyvin ja myös siitä että työttömyys ei poista kansalaisoikeuksia. Pankkini on Op. En vain tarvitse kuin Electron-kortin.
Aika kummallisia mielikuvia yhä työttömistä. Autollakin tässä edelleen ajetaan ja muutenkin elämäntavat ovat samat kuin muilla elleivät paremmat.Olen Op.n asiakas ja jäsen. Kerran virkailija ehdotti luottokorttia. Epäilin itse, että saankohan kun olen pienellä (Kelan)eläkkeellä, pistettiin kuitenkin hakuun ja niinhän siinä kävi, etten sitä saanut. Ei se kyllä harmittanu. Tilillä pikkusen rahaa pahan päivän varalle ja muutenkin tarkka menoista, niin hyvin olen pärjännyt. Op.lla on se bonusjärjestelmä jäsenille ja sitä kautta tulee hieman huojennusta kk-maksuista. Itsellenikin saattaisi silti tuo POP-pankki olla parempi vaihtoehto.
- jpe jpe
............... kirjoitti:
Luottokortti siirtää etukäteismaksujen luottoriskin luottokorttiyhtiölle. Jos myyjäyritys menee konkkaan tai kavaltaa rahat, luottokorttiyhtiön on annettava rahat takaisin ostajalle.
Niinpä, rikkaalle joku 40-60€ menetys ei merkitse mitään, mutta köyhälle se on paljon. Eli juuri köyhät sitä korttia eniten tarvitsevatkin
- ei hyvä ei
Paras pankki olisi veroparatiisin pankki. Sinne ei velkojien ja verottajan koura ulotu. Tosin työttömyyspäivärahat ovat senverran pieniä ettei niillä juuri availla veroparatiisi pankkien palveluita.
Joten kai sitä on sitten pakko tyytyä kylätaajaman ainoaan pankkiin eli osuuspankkiin. (Toivottavasti konttori ja pankkiautomaatti säilyy vielä v. 2015). Naapurikunnan taajamaan onkin sitten jo pitkä matka eikä sinne ole edes julkista liikennettä. (taksikyyti maksaa liki yhtä paljon kuin kuukauden työttömyyspäivärahat) - Sukanvarteen
Pankit on vain rikkaille, joilla on omaisuutta, takuita, asuntoja yms sälää.
Myös tavallinen duunari saa enää lainoja pankista.
Pankit antaa vain rikkaille ja heidän lapislleen joilla on vakuuksia; kuten osakkeita, asuntoja ja bonuksilla, optioilla yms hankittuja etuja.
Näin on rikkaat ajaneet itselleen etuoikeuden ryövätä kaikki.
Katsokaa myös millaisia johtajia pankeiss, hallituksissa on ahneita herroja, jotka ahmivat itselleen omaisuuksia ja tavalliset kassaneidit laitetaan työttömiksi ja konttorit suljetaan. Kun oma napa on ensisijalla.
Pankkeja ei tarvitse lainkaan vaan voi alkaa palata entisaikaan. Laitetaan rahat sukanvarteen kun korkojakaan ei saa kuin suurituloiset, rikkaat viekkaudella.
Hehän laittvat rahansa Sveitsiin tai paratiisisaarille, jotta heidän lapsensa ja eläkepäivänsä on turvattu.- Pankit alas!
No jos jollain on tarpeeksi käteistä ja kultaa, niin ei ehkä tarvitse pankkia. Mutta köyhä saa elantonsa Kelalta ja sossusta, ja ne maksavat rahat tilille. Itse olen OP:n ja S-pankin jäsen, ja OP:n palvelumaksut on ryöstöhintaisia. Lopettaisin tilin jos voisin, mutta kun on luottokortti sieltä jota en saa nyt lyhennettyä.
Ja palkathan on kesästä 2013 ollut lain mukaan pakko maksaa tilille, niitäkään ei enää nykyään käteisenä saa vaikka se ennen on ollut periaatteessa mahdollista, vaikkakin harva on käteisenä saanut. Pankit ovat näin saaneet tehtyä itsensä pakollisiksi kaikille, ja pystyvät ryöväämään köyhien pikku pennosistakin itselleen.
- jpp4
No se on S-pankki.
- No olisko toi
Restaurantti
- vadelmaveneilijä
First Caribbean on ehdottomasti paras. Ei näe Kelan eikä verottajan silmä sen saldoja ja ilmastokin on lempeä!
Mulla on seitsemän luottokorttia vaikka olen työtön ja s-pankista myönnettiin viime vuonna luottokortti 2000€ luottorajalla työttömälle.
Tietenkään mitään suuria luottoja eivät myönnä mutta muutaman tonnin saa helposti kun on vaan tiedot kunnossa.- ex-opiskelija
Itse en saanut luottokorttia S-pankissa, vaikka opiskelijana sain VISA kortin Nordeasta 1400€ luotolla ja Handelsbankenista 1600€ luotolla. Olivat kaiken lisäksi käytössä samaan aikaan.
Koska Nordean ja Handeslbankenin VISA-kortit ovat maksuullisia, niin ajattelinen siirtää tilin S-pankkiin, missä ei ole kuukausimaksuja ja kortit ovat ilmaisia.
Mutta S-pankki ei anna VISA-korttia opiskelijoille eikä työttömillä, vaikka heillä sellainen olisi jo ennestään ja he ovat hoitaneet pankkiasiansa aina asiallisesti.
Myös K-kauppa ei antanut Mastercardia työttömälle, jolla ei ikinä ollut maksuhäiriöitä.
- harvinaista nykyään
Eroa on. Täältä saat jopa korkoa rahoillesi:
https://www.tfbank.fi/ - 6+17
"Onko pankeissa eroja? Mikä pankki olisi kaikkein paras työttömälle?
Riippuu työttömästä, itselleni Osuuspankki on ollut hyvä.
Muutama vuosi sitten jäin työttömäksi, ja muutin nykyiselle paikkakunnalle asumaan, ja ajattelin vaihtaa myös pankkini paikalliseksi.
Oikein kahville kutsuttiin vaimoni kanssa. Ei ole kuukausimaksua tilistä, ja muutenkin otetaan yhteyttä mm. määräaikaistilien tiimoilta. - Likkkikl
olen päättänyt vaihtaa huijari pankin Nordan johonkin muuhun. He ryöstäävät köyhältä ihmiseltä yli 5 euroa joka kuu. 60 e joka vuosi.
Koko ajan varastaavat joillain vippaskonsteilla minulta rahaa.En MUKA ollut kirjallisesti vastustanut etten saa enää paperisia tiliotetta,niin nyt varastivat 5 euroa että lähettäävät sen. En ikinä saanut mitään tällaista paperia.
Mikä pankki olisi parempi toimeentulotukea savalle käyhälle?- Minä kun luin postin
Nordea lähetti ainakin minulle ilmoituksen siitä, että jos en tiettyyn päivämäärään menessä ilmoita haluavani jatkaa ilmaisilla pankkitiliotteilla, niin ne muuttuvat jatkossa maksullisiksi. Ja samaisessa lapussa kertoivat, että minun tulisi soittaa puhelimella palvelunumeroon, jos halauan jatkossa saada ilmaiset pankkitiliotteet. No meikä kävi pankissa asiasta sopimassa ilman puhelinsoittaja. Ja edelleen saan ilmaiset pankkitositteet kotiosoitteeseeni.
- Pankit alas!
Hah, no OP ryöstää YLI 5 euroa joka kuukausi, siitä vaan toimeentulotuen päältä näppärästi vetävät itselleen. Tekis mieli lahjoittaa niille vielä lisääkin, mutta kun ei ole enää varaa yhtään laihtua eikä sairastaa.
- varakas työtön
Tämmöselle varakkaalle työttömälle Nordea on ollut ihan hyvä. Avainasiakkuus, johon kuuluu ilmaiseksi palveluja, mistä köyhät joutuu maksamaan. Henkilökohtainen pankkineuvoja, jonka luona asioida, niin ettei tarvi ruuhkissa jonotella ja kahvit tarjoaa aina kun tulen. Sijoitusneuvontaa saa. Asiat hoituu helposti puhelimitsekin, jos haluaa.
- työtön rahamies
Ajattelin aikoinaan Nordeaa itsekin, mutta sitten muistin ettei siellä haluta hiekkaa lattialle. Suosittelen kaikille S-pankkia.
- Pankit alas!
työtön rahamies kirjoitti:
Ajattelin aikoinaan Nordeaa itsekin, mutta sitten muistin ettei siellä haluta hiekkaa lattialle. Suosittelen kaikille S-pankkia.
Se oli kylläkin Sampo Pankki ja Nalle Wahlroos. Sammossahan suunniteltiin tulorajaa asiakkuuden perustaksi, kun eivät köyhiä kuulemma halunneet.
- Mene töihin, sitä on
Ylityöpankki
- tyhjät pallit
Spermapankki,ainoa minne työtön pystyy tallentamaan.
- Nussukka
tyhjät pallit kirjoitti:
Pyyhkii heppinsä lopuksi siihen pankin paperiin...
- Tyhjennä sinne
tyhjät pallit kirjoitti:
Mullapa on nahkalompakko ja talletettavaa tulloo. KEU KEU .......
- köyhät kyykkyyn...
ROSKAVÄELLE ROSKAPANKKI.
TAI TALLETA RAHAT JOHONKI KREIKKALAISEEN PANKKIIN::: - Oy sossu ab
STS eli suomen työttömien säästöpankki.
- Nussukka
Spermapankki,,,ei kysellä kun heittää rojut sisälle..
- urts
Spermapankki. Eihän työttömällä ole muuta talletettavaa.
- Työtön 53v
Kyllä on aika kurjaksi mennyt, olen työelämään ja spermapankkiin liian vanha :( Onkos ongelmajätteissä mitään ikärajaa?
- ampukaa nallet!!!
Ihan sama, kunhan ette vaan edistä Björn Wahlroosin liiketoimia asiakkuudellanne!!!
- Iki Työtön
Väestöliiton mukaan "luovuttajan tulee olla 20–45-vuotias", joten tässäkin sorretaan ikääntyneitä työttömiä.
- havukanukko
Ullakolle laitoin arkun ja sinne rahhaa,kun pankkien kanssa on niin
epävarmaa,kun ne pankkirosvot on jo siellä sisällä.
Muutamat raudat ja pari rotanloukkua vartijaksi,niin luulis tallessa pysyvän.
Eipä ne juuri tuota pankissakaan korkoa.
Käteisvarat voi vaikka hivakkaan laittaa,sieltähän sitä saapi,kun tarttee asioida. - Oksu5
Laita googleen pankkivertailu.fi Niin voit vertailla kiinnostavampia pankkeja. Paras pankki on se mikä veloittaa vähiten käyttämistäsi palveluista.
- tam12
Käy kysumässä eri pankeista asiakas ehdot,ja sen jälkeen
valitse halvin pankki.T "Halvin ja paras"...
Minä käytän S-pankkia. Siellä ei veloiteta asiakasmaksuja laskuja maksaessa ja on avoinna paljon pidempään kuin yksikään muu pankki. S-pankki toimii kaikissa
S-kaupoissa. Kannattaa liittyä Osuuskunta Arinaan tai johonkin muuhun maassamme toimivaan SOK-kauppaan.
Tuo "leijonakantinen" höpöttää. Postipankkia ei ole ollut 17 vuoteen vaan se on nykyisin Sampo-pankki ja se on ulkomaisessa omistuksessa joten sinne ei missään nimessä kannata rahojaan viedä!!!!!!!!!!!!
Toinen hyvä vaihtoehto on Osuuspankki mutta sen lyhyt aukioloajat kiusaavat.
Olen kyllä Osuuspankissa(kin) asiakasokistaja.- kysyy tietämätön
"Minä käytän S-pankkia."
Mutta jos ei kirjaa ostoksiaan maksukortillaan, niin onko S-pankin palvelut ja debit kortti silti käytettävissä.- köyhä
Ovat, eihän sitä bonuskorttia ole pakko näyttää. Itse ainakin sanon, ettei ole bonuskortteja, kun en jaksaa kaivaa niitä lompakosta. Kun kuitenkin minun työttömän tuloilla, niitä bonuuksia ei kertyisi kuin 0,10€ vuodessa.
Muistan kun aikoinan piti kerätä niitä bonuksia yli 2 vuotta, ennen kuin sai jonkun 5€ alennussetelin K-kauppaan. Ja ykkösbonuksia en ole ikinä onnistunut keräämän edes sentin edestä, kun ne aina nollantuivat vuoden vaihteessa, ennen kuin sain minimin kerättyä.
Mieluummin asioin Lidlissa ja saan "bonuksen" suoran tavaran hinnassa.
- zdgzdj
Säästöpankki ! Hyvä nettipankki , paikalliskonttoreitakin on ja köyhiä ei ylenkatsota.
- SPERMAA PANKKIIN
Sperma pankki ---saa viel massii !!
- -------------------
S pankki koska siinä ei ole mitään palvelumaksuja. Nordea vie sinulta 4e ja danske bank peräti 8,40e kuussa op:stä en tiedä.
Kuukaudessa siis menee tuon verran! Nordea vie sinulta kymppejä ja danske bank varmaan melkein pari sataa vuodessa. Spankki ei vie euroakaan siksi se on työttömälle paras. - kysyn vaan
"S pankki koska siinä ei ole mitään palvelumaksuja."
Eikös 30 euroa tule tallettaa pankkiin jos mielii saada kortit toimimaan. Ja onko tuo vielä vuosimaksu, jos bonuksia ei kerrykään 30 euroa vuodessa.- Ei palvelumaksu
Tarkoitat varmaan osuusmaksua? HOK-Elannolla se taitaakin olla 30€, eli sun on ensin liityttävä Osuuskaupan osakkaaksi, vasta sitten saat kortit sun muut. Tuo summa on muuten täysin Osuuskauppakohtainen, esim Arinalla ja KPO:lla se maksaa 100€.... jonka siis saa pois, jos/kun luopuu osakkuudestaan/jäsenyydestään.
- Sukanvarteen
Sukkapankki on paras.
- tietääkö kukaann
mulla on laina nordeasta voiko vaihtaa esim s-pankkiin tili
- aktiv kapitaal
tietääkö kukaann kirjoitti:
mulla on laina nordeasta voiko vaihtaa esim s-pankkiin tili
Lopettakaa tilit...
Työttömyysturvalaki
5 §
Maksamistapa
Työttömyysetuudet maksetaan jälkikäteen vähintään kerran kuukaudessa etuuteen oikeutetun ilmoittamalle Euroopan unionissa sijaitsevalle tilille. Yksittäinen etuuserä voidaan maksaa muullakin tavalla, jos tilille maksaminen ei ole mahdollista tai jos etuuden saaja esittää Kansaneläkelaitoksen tai työttömyyskassan hyväksymän erityisen syyn. (25.10.2013/737)
- neerrooo
oletko alle 28 v.? silloin voi olla nordeassa chek in asiakas ja visakortin käyttö ja verkkopankkitunnukset ei maksa mitään. muiden pankkien kanta asiakkuuksista en osaa sanoa mitään.
veikkaisin että sellaisia on useimmissa pankeissa, joilla sidotaan nuoret aikuiset pankin asiakkaiksi toiveena et joskus ottavat lainansa sieltä.
s-pankissa kanssa ei käsittääkseni ole paljon kuluja, jos sinulla on se s-bonuskortti. - Anonyymi
spermapankki.
- Anonyymi
Persaukiselle on ihan sama, mihin pankkiin yhteiskunnan armopalat tippuu.
- Anonyymi
OP ja S-pankki eivät peri kuukausimaksuja ja kummastakin olen saanut kortin helposti. Vuosia sitten, Suomeen palattuani, otin tilin Nordeasta kaverin suosituksesta. Se oli fiasko. Alkukuulusteluun pääsi viikon odotusajalla ja se kesti tunnin. Kuukausimaksut suuret, jonot kassoille järkyttävät. Suljin tilin ja halusin kertoa heille syyn, mutta heitä ei kiinnostanut.
Käteisen tallettaminen tilille on vaikeaa. OP:ssa se käy kortilla Plussa-automaateilla, mutta s-pankin kortilla ei voi. Kassalla kai voi tallettaa jonkin verran, mutta oletan, että niistäkin voi joutua tekemään jonkin selvityksen? Oli pakko hankkia passi, vaikka en aio enää koskaan matkustaa. Ilman sitä ei voinut s-pankin palvelupisteessä tallettaa rahaa omalle tililleen. Kuitenkin kuka tahansa voi korttini varastettuaan heilauttaa sitä kassalla ja ostella tilin tyhjäksi. Tai olikohan siinä tonnin päiväraja, vai oliko se kuukauysiraja, en muista.
Minusta on hyvä pitää kahta tiliä, elleivät ne ala periä tilimaksuja. - Anonyymi
Itse olen ollut työtön varsin pitkään, ja omalla kohdallani S-pankki on ollut aika hyvä ratkaisu.
Itselläni siellä vain yksi tili, jonka kautta hoidan tulot ja menot, käytössä on myös maksukortti (debit) ja siinä kortissa on myös Visa-ominaisuus, jonka olen laittanut Pay Paliin, jonka turvin voin tehdä ostoksia myös ulkomaisista verkkokaupoista esim. ebay.
Ei kk-maksuja.
S-pankin verkkopankki ja S-mobiili tuntuvat toimivan useimmiten varsin hyvin, joskus on toki jotakin päivityksiä ja verkkohyökkäyksiä tmv. mutta niitä on kaikilla pankeilla.
Aiemmin, useita vuosia sitten, alkoi olemaan ongelma kun pankeissa oli aina jokin kk-maksu, ja oli siis pakko jostakin löytää sellainen pankki joka olisi kk-maksuton. En tiedä onko Suomessa muita pankkeja jotka em. asiat tarjoaisi ilman kk-maksuja, onko OP:ssä vastaavaa saatavissa?- Anonyymi
Luottoa en siis ole em. maksukorttiin edes halunnut, vaan kortti on tarkoituksella sellainen että maksut veloitetaan aina heti. Pienituloisena ei oikein ole varaa leikkiä credit-ominaisuuksilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767