Pullonhan ajatellaan olevan alkoholistin paras kaveri ja niin se onkin. Känniputkeakin tarvitaan varsinkin kesälomalla, työttömänö ja erossa, mutta metsässä se ei tuo paljoa lisävittuunnusta. Aspiriinillakin on kätevää hävittää krapula. Usein jos minulla ei ole känniputki käynnissä ja herään darrassa, jota en pullolla pysty ohittamaan, otan askin, jonka pystyn tyhjentämään kurkkuuni.
Pinkkejä elefantteja on joskus kiva katsella pullon kanssa. Varsinkin lääkkeitä ja alkoholia yhdistäessä kuvista on ollut todellista "trippailua". Sammuneelta juopolta uuden kaverin kähveltäminen on helppoa. Vaikka aspiriini onkin kätevä väline päänsäryn tappoon, ei se nouse arvoasteikolla kunnon putkea tai jaloa pulloa korkeammalle.
Pullo, putki ja aspiriini
kemistinalku
4
73
Vastaukset 4
- herra--ö
Ah! Rakas kemisti... Nussi mua perseeseen!
Lol....
Tämä tunne kun en ole huumeiden ja alkoholin sekakäyttäjä (tätä uutta vuotta ei lasketa, olin humalassa ja piri auttaa ehkäisemään sammumista) ja juo tarpeeks nii ei tuu krapulaa.- Anonyymi00002
Alkoholisti kestää ryyppäämistä noin 68 vuotiaaksi, sitten alkaa syöpä jyllään haimassa ja maksassa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Alkoholisti kestää ryyppäämistä noin 68 vuotiaaksi, sitten alkaa syöpä jyllään haimassa ja maksassa.
Se ei ole sanottua, että edes noin pitkällle kestää, sä voit saada haimatulehduksen ihan parissa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.371389Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631158Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.631003- 59992
- 77890
- 51821
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82755Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le40729- 82712
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14671