Pullo, putki ja aspiriini

kemistinalku

Pullonhan ajatellaan olevan alkoholistin paras kaveri ja niin se onkin. Känniputkeakin tarvitaan varsinkin kesälomalla, työttömänö ja erossa, mutta metsässä se ei tuo paljoa lisävittuunnusta. Aspiriinillakin on kätevää hävittää krapula. Usein jos minulla ei ole känniputki käynnissä ja herään darrassa, jota en pullolla pysty ohittamaan, otan askin, jonka pystyn tyhjentämään kurkkuuni.
Pinkkejä elefantteja on joskus kiva katsella pullon kanssa. Varsinkin lääkkeitä ja alkoholia yhdistäessä kuvista on ollut todellista "trippailua". Sammuneelta juopolta uuden kaverin kähveltäminen on helppoa. Vaikka aspiriini onkin kätevä väline päänsäryn tappoon, ei se nouse arvoasteikolla kunnon putkea tai jaloa pulloa korkeammalle.

4

73

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra--ö

Ah! Rakas kemisti... Nussi mua perseeseen!

• Lol....

Tämä tunne kun en ole huumeiden ja alkoholin sekakäyttäjä (tätä uutta vuotta ei lasketa, olin humalassa ja piri auttaa ehkäisemään sammumista) ja juo tarpeeks nii ei tuu krapulaa.

• Anonyymi00002

Alkoholisti kestää ryyppäämistä noin 68 vuotiaaksi, sitten alkaa syöpä jyllään haimassa ja maksassa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Alkoholisti kestää ryyppäämistä noin 68 vuotiaaksi, sitten alkaa syöpä jyllään haimassa ja maksassa.

Se ei ole sanottua, että edes noin pitkällle kestää, sä voit saada haimatulehduksen ihan parissa viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      37
      1389
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      63
      1158
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      1003
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      59
      992
    5. 77
      890
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      821
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      755
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      40
      729
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      712
    10. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      671
    Aihe