Varmaan en söis muutammaan viikkoon, jos sen saisin. On kyllä huluppian näköne vehe. Jo siitä muutamana yönä olen untaki nähny. Siinä vain on niin hyvin osattu käyttää sitä alkuperäistä Maailman kauneimman auton muotoilua, että pikkusta vaille etteikö olis parempi. Hieno on joka tapauksessa. En siitä ameriikasta muuten niin välitä, mutta ne Autot.....
Saispa sen uuven Mustangin.
10
55
Vastaukset
- kiesusperkele
Kiitos kaikille V***N piherviipertelijöille siellä arkadianmäellä - 10000 eur automaattilootasta nelikkomusseen !!!!!! voi jumalauta ei ole todellista. Taidan tilata sitten kovalla askilla ja lupaan etten koskaan käytä kolmosta isompaa - tuleepahan V***N päästöt hoidettua sitten koko veron edestä !!!
- forttejakin
kyllä niitä fortteja on myynnissä ku voima paperi riittää.
- van-uusia
epä niitä kannata käytettyjä ostellakaan niistä on aina joku kuorinut kermat päältä.
- LigierRulaa
Nätti päältä ja sisältä kurjaa muovia, ainakin jos autolehtiä uskoo.
Teiniunelma ainakin! - JuuJaaJooNiinpä
Juu, kovaa "ämpärimuovia" sisustuksessa kuulemma yllättävän paljon. Hintapaineet on olleet kovat ...
- Ransittis
Mitä siellä pitäs olla? Lehmännahkaako? Silläkö se auto paranee?
- Henrikk
Hienon näköinen auto tuo uusi Mustang
- Lauluni_Foordille
Jospas minä Mustangin saisin
kyllä sitä rakastaisin,
paijailisin sitä aina, arkena ja sunnuntaina.
Sille ysikasia tankkaisin, illalla sille laulelisin
ja kun kaikki oikein oisi, mukavasti se murisee... - nrnrtntn
Amerikkalainen viimeistelyn taso yksityiskohdissa voi kyllä hiukan häiritä herkempiä.
- Rassarirroope
Minua ei häirihe yhtään joku helekutin viimeistelyn taso. Jos auto on muuten älyttömän hyvä ja kyyti huimaa, niin siinä ei perhana joku lehmännahka oven välissä paljo paina. Mulle on aivan samantekevää mistä aineista se kojelauta on tehty. Pääasia että moottori ja vaihteisto tulee ameriikasta, koppa kans. Kyllä sitä volkkarin kojelautaa on tullu kateltua aivan tarpeeksi työn puolesta ja mistähän aineista ne on tehty? Kuttaperkkamuovia, samanlaista kun Mossessa käytettiin jo 1970 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851