Moi oon 14v poika ja mietin miten saisin tekopillun ilman että vanhemmat saa tietää? :)
Tekopillu
10
614
Vastaukset
- #HelpNow
Hanki tyttöystävä
- servas
Tekopillu on huomattavasti helpompi hankkia kuin tyttöystävä
- 1233333
servas kirjoitti:
Tekopillu on huomattavasti helpompi hankkia kuin tyttöystävä
Ei varmaan mistää
- tiukka pillu
Kaalimato.com ! Maksa käteisellä(kortilla) nii ei kysele ikää !!!
Postiennakolla tilaat, ja toivot että ei kerkeä tulla postin lappua kotiin :D
- 244544
Tee kotitekoinen pillu pesusienestä, kumihansoista ja muovikupista.
Käytä mielikuvitusta ja tee sellainen itse.
Jotkut ovat käyttäneet menestyksekkäästi esimerkiksi patjan ja tyynyn väliin asetettua minigrip-pussia, johon on lirautettu hieman jotain sopivaa liukastetta. :)- puupillu
Itse veistelin puusta.
Multa saat ( 20 e )
- tee-se-itse
Tee itse, kas näin: ostele sopivankokoisia cvihanneksia, esim kurkku tai zucchini. Koverra sen verran, että seisova muna mahtuu hyvin sisään, lämmitä ihonlämpöseks mikrossa ja runkkaa sillä. Kaiverretut sisukset voi syödä ja loputkin, jos huvittaa. Jos kurkku/zucchini meinaa runkatessa hajota, lämmittämisen jälkeen kieputa teippiä sen ympäri. Todistusaineiston voi siis hävittää joko syömällä tai jos teipattu tai mälli ei maistu, niin huuhtelee vedellä mällit pois ha heittää bioroskikseen. Todistusaineiston hävittäminen on olennaista, koska tommosen kurkun olemassaoloa ei voi selittää mitenkään järkevästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412