Moi oon 14v poika ja mietin miten saisin tekopillun ilman että vanhemmat saa tietää? :)
Tekopillu
10
562
Vastaukset
- #HelpNow
Hanki tyttöystävä
- servas
Tekopillu on huomattavasti helpompi hankkia kuin tyttöystävä
- 1233333
servas kirjoitti:
Tekopillu on huomattavasti helpompi hankkia kuin tyttöystävä
Ei varmaan mistää
- tiukka pillu
Kaalimato.com ! Maksa käteisellä(kortilla) nii ei kysele ikää !!!
Postiennakolla tilaat, ja toivot että ei kerkeä tulla postin lappua kotiin :D
- 244544
Tee kotitekoinen pillu pesusienestä, kumihansoista ja muovikupista.
Käytä mielikuvitusta ja tee sellainen itse.
Jotkut ovat käyttäneet menestyksekkäästi esimerkiksi patjan ja tyynyn väliin asetettua minigrip-pussia, johon on lirautettu hieman jotain sopivaa liukastetta. :)- puupillu
Itse veistelin puusta.
Multa saat ( 20 e )
- tee-se-itse
Tee itse, kas näin: ostele sopivankokoisia cvihanneksia, esim kurkku tai zucchini. Koverra sen verran, että seisova muna mahtuu hyvin sisään, lämmitä ihonlämpöseks mikrossa ja runkkaa sillä. Kaiverretut sisukset voi syödä ja loputkin, jos huvittaa. Jos kurkku/zucchini meinaa runkatessa hajota, lämmittämisen jälkeen kieputa teippiä sen ympäri. Todistusaineiston voi siis hävittää joko syömällä tai jos teipattu tai mälli ei maistu, niin huuhtelee vedellä mällit pois ha heittää bioroskikseen. Todistusaineiston hävittäminen on olennaista, koska tommosen kurkun olemassaoloa ei voi selittää mitenkään järkevästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965