Katselisitko mullekkin..olen vaalea nainen,suhteessa ollut jo 20v, mutta tämä suhde ei kovin hyvältä ole tuntunut..ja nyt viime aikoina ei miltään.Mahtaisko oikeata onnea olla tarjolla minulle koskaan? Muutenkin ollut viime vuodet rankkaa, työtäkään ei ole ja urahaaveetkin kaatuneet. Pieleen mennyt elämä,näin voisi sanoa,mutta mahtaako tähän risukasaan enää koskaan paistaa aurinko?
Vastaukset 3
Älä kylvä negatiivisuutta ympärillesi silloin estät kaiken hyvän tulemisen elämääsi.Tyhjyys näkyy sisäläsi, mutta täm vanha sykkii loppua ja alkaa uusi onnelisempi ajan jakso elämässäsi.Siksi sinun täytyy energiasi purkaa työnetsimiseen kotiin tunnepuolen uudeleen henkiin puhaltamiseen.Oikea onni on siella missä oletkin tulet sen huomaamaan viellä.Lähtö vaan pahentaisi tilanettasi ei se siitä muut paremaksi.Ihmistä koetellaan ennenkuin herätään.Zonette
- kiittääää
Huoh..eipä se jääminenkään auttanut..töitä täältä on turha etsiä eikä ole oikein mitään motiiviakaan,kun se ei mihinkään johda..samapa tuolle,jospa seuraavassa elämässä parempi onni..
just niin arvelinkin negatiivisuus nostaa yhä päätään.Tulet hyvänki viellä kokemaa tässä elämässä. kirjoitellaan Zonette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 963217
- 691109
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta231028- 721010
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,313941Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141823- 59794
- 53705
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72701Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil265665