Oletteko panneet merkille..

Ninna

että, näistä keskusteluketjuista on osa - ei edes dialogeja vaan yksinpuhelua. Mistä moinen? Ei kai olisi kannattanut kommentoida, mutta oli ihan pakko.

11

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kielletty

      yksinpuhelu ? vai?

      • Jupinaa

        ole hyvä että on edes joku kene kanssa keskustella... kun keskustelee itsensä kanssa? :D


      • Herhim
        Jupinaa kirjoitti:

        ole hyvä että on edes joku kene kanssa keskustella... kun keskustelee itsensä kanssa? :D

        Ainakin saa mieleisiään vastauksia ja saa kuljettaa tarinaa mihin suuntaan tykkää. Suotakoon se ilo hänelle.


    • Rymy

      on moneksi. Toisista hyvinkin moneksi.

      • yopollo

        että minusta olisi siksi yhdeksi.
        Sitten huomasin tulleeni toiseksi.
        Lopulta jättäydyin kolmanneksi.
        Parasta olla yksin.


    • Nanni

      sama nikki sulla, toivottavasti ei tule sotkuja.

      • Miksi sitä pitäisikään leikkiä mykkäkoulua itsensä kanssa. Isäni tapasi keskustella itsensä kanssa oikein isoon ääneen.
        Sitten sitä voisi esim. jutella itselleen englantia tai ruotsia. Lausumisen ja oikeakielisyydenkään ei olisi niin väliä. Aina tulisi kuitenkin ymmärretyksi.


      • Albert51
        äimänkäetär50 kirjoitti:

        Miksi sitä pitäisikään leikkiä mykkäkoulua itsensä kanssa. Isäni tapasi keskustella itsensä kanssa oikein isoon ääneen.
        Sitten sitä voisi esim. jutella itselleen englantia tai ruotsia. Lausumisen ja oikeakielisyydenkään ei olisi niin väliä. Aina tulisi kuitenkin ymmärretyksi.

        Miksi tyytyä vain yhteen nikkiin. Tulis ketjusta enemmän vuoropuhelun omaista.

        Pääasia että kaikille löytyy jotain ja ihmiset tyytyväisiä. Kuka haluaa ajatella syvälllisiä, kuka nauraa, kuka keskustella itsensä kanssa, kuka vaan rupatella kevyesti ja joku ehkä niitä kaikkia tai edes osaa.

        Syli avoinna,
        Albert


      • veljeskunta
        Albert51 kirjoitti:

        Miksi tyytyä vain yhteen nikkiin. Tulis ketjusta enemmän vuoropuhelun omaista.

        Pääasia että kaikille löytyy jotain ja ihmiset tyytyväisiä. Kuka haluaa ajatella syvälllisiä, kuka nauraa, kuka keskustella itsensä kanssa, kuka vaan rupatella kevyesti ja joku ehkä niitä kaikkia tai edes osaa.

        Syli avoinna,
        Albert

        yhtyy säveleen. Hoiloti.


      • Muori
        veljeskunta kirjoitti:

        yhtyy säveleen. Hoiloti.

        oikein pölypunkkien veljeskunta. (Anteeks ku ei oikein tarkkaan näe näillä isonnuslaseilla!)Voisin kyllä liittyä minäkkii.


      • veljeskunta.
        Muori kirjoitti:

        oikein pölypunkkien veljeskunta. (Anteeks ku ei oikein tarkkaan näe näillä isonnuslaseilla!)Voisin kyllä liittyä minäkkii.

        auttaa muoria. Noinikkään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      229
      1913
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      699
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe