että, näistä keskusteluketjuista on osa - ei edes dialogeja vaan yksinpuhelua. Mistä moinen? Ei kai olisi kannattanut kommentoida, mutta oli ihan pakko.
Oletteko panneet merkille..
11
1135
Vastaukset
- Kielletty
yksinpuhelu ? vai?
- Jupinaa
ole hyvä että on edes joku kene kanssa keskustella... kun keskustelee itsensä kanssa? :D
- Herhim
Jupinaa kirjoitti:
ole hyvä että on edes joku kene kanssa keskustella... kun keskustelee itsensä kanssa? :D
Ainakin saa mieleisiään vastauksia ja saa kuljettaa tarinaa mihin suuntaan tykkää. Suotakoon se ilo hänelle.
- Rymy
on moneksi. Toisista hyvinkin moneksi.
- yopollo
että minusta olisi siksi yhdeksi.
Sitten huomasin tulleeni toiseksi.
Lopulta jättäydyin kolmanneksi.
Parasta olla yksin.
- Nanni
sama nikki sulla, toivottavasti ei tule sotkuja.
Miksi sitä pitäisikään leikkiä mykkäkoulua itsensä kanssa. Isäni tapasi keskustella itsensä kanssa oikein isoon ääneen.
Sitten sitä voisi esim. jutella itselleen englantia tai ruotsia. Lausumisen ja oikeakielisyydenkään ei olisi niin väliä. Aina tulisi kuitenkin ymmärretyksi.- Albert51
äimänkäetär50 kirjoitti:
Miksi sitä pitäisikään leikkiä mykkäkoulua itsensä kanssa. Isäni tapasi keskustella itsensä kanssa oikein isoon ääneen.
Sitten sitä voisi esim. jutella itselleen englantia tai ruotsia. Lausumisen ja oikeakielisyydenkään ei olisi niin väliä. Aina tulisi kuitenkin ymmärretyksi.Miksi tyytyä vain yhteen nikkiin. Tulis ketjusta enemmän vuoropuhelun omaista.
Pääasia että kaikille löytyy jotain ja ihmiset tyytyväisiä. Kuka haluaa ajatella syvälllisiä, kuka nauraa, kuka keskustella itsensä kanssa, kuka vaan rupatella kevyesti ja joku ehkä niitä kaikkia tai edes osaa.
Syli avoinna,
Albert - veljeskunta
Albert51 kirjoitti:
Miksi tyytyä vain yhteen nikkiin. Tulis ketjusta enemmän vuoropuhelun omaista.
Pääasia että kaikille löytyy jotain ja ihmiset tyytyväisiä. Kuka haluaa ajatella syvälllisiä, kuka nauraa, kuka keskustella itsensä kanssa, kuka vaan rupatella kevyesti ja joku ehkä niitä kaikkia tai edes osaa.
Syli avoinna,
Albertyhtyy säveleen. Hoiloti.
- Muori
veljeskunta kirjoitti:
yhtyy säveleen. Hoiloti.
oikein pölypunkkien veljeskunta. (Anteeks ku ei oikein tarkkaan näe näillä isonnuslaseilla!)Voisin kyllä liittyä minäkkii.
- veljeskunta.
Muori kirjoitti:
oikein pölypunkkien veljeskunta. (Anteeks ku ei oikein tarkkaan näe näillä isonnuslaseilla!)Voisin kyllä liittyä minäkkii.
auttaa muoria. Noinikkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647