..Olet minulle monta vuotta sitten katsellut.. Olen ollut 3 vuotta sinkkuna.. 3 lasta ja kolmekymppinen olen.. Mitä minulle rakkauteen? Nouseeko mitään? :)
Vastaukset 2
Sinulla on kotona hyvin asiat mutta jotenkin olet oravan pyörässä ihmissuhteissa et osaa pätää mikä on sinulle hyväksi vai etkö uskalla näytää tunteita vaikka haluaisit.Nään tässä ihmisen joka olisi halukas olemaan kanssasi.Zonette
- Kolmosia
Aivan. :) Tässä on yksi iso mies kiinnostunut.. mutta minun on vaikea luottaa miehiin.. antaa mahdollisuutta.. Olen epäonnistunut kahdesti, en haluaisi enää epäonnistua.. Kunpa osaisin päättää oikein.. huoh.. mutta yritän kuunnella sydämeni ääntä.. kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962452
- 70929
- 60902
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263785Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l129731- 56666
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste67614- 39612
- 44574
- 63547