Moikka! onko nuorta sakkia (alle 30v.) lähdössä gambiaan päin nyt vuoden alusta? Itse olen 24v Mies. Nyt kahtena vuotena tullut gambiassa seikkailtua, ajankohtana aina tämä tammi-maaliskuu, ja tälläkertaa en ihan heti paikalta poistu, sen verran lystiä on ollut ;) ajattelin nimittäin majailla mestoilla toukokuuhun asti, olisi mukava törmäillä :)
Helmikuu 2015
8
190
Vastaukset
- k ololi
Oot tainnu ihastua paikallisiin neitosiin?...Minnepäin Gambiaa olet majoittumassa?
- bombakla
Ehheh en suinkaan. vaikka ovatkin osa kauniita kuin mitkä! ;) parhaat neitoset ei muuten varmasti ole senegambian alueella voin sanoa. mitään hotellimajoituksia ei ole kertaakaan ollut, pari kertaa ollaan oltu jossain lodgeissa. eli varmaan siellä ja täällä
- diipdaapa
Siellä kannattaa(jos rakastuu) varoa sikäläisiä,useat muista maista ja prostituoituja.
- diipdaapa
Mulle o Senegambia tuttu alua,kololi ja kairaba avenue,maaseutu tuntematon juttu.Aiotko käydä missään syrjemmässä?
- batler
Ikärasismia!!!!!!!!!!!!!!!
- 28x...
Aloittaja on ihku provo! Kukas vit'tu nyt mokomaan pas'kamaahan menisi kun maailma on täynnä paratiiseja?
Kuuba, Dominikinaanit, Thaimaa; siinä muutama esimerkki jonne matkustaminen on halvempaa sekä maat täyttävät demokratian tunnusmerkit.
En suosittele matkustelua poikaporukassa mihinkään muslimimaahan; sieltä ei jää muistoksi mitään muuta kuin paha mieli. - Kokemusta tuli
Kyllä se on miehestä kiinni. Mukavat muistot jäi .
- kujat
28x...Herää,Gambia jos jokin sopii poikaporukalle!Gambia on miehen paratiisi,kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832