Moikka! onko nuorta sakkia (alle 30v.) lähdössä gambiaan päin nyt vuoden alusta? Itse olen 24v Mies. Nyt kahtena vuotena tullut gambiassa seikkailtua, ajankohtana aina tämä tammi-maaliskuu, ja tälläkertaa en ihan heti paikalta poistu, sen verran lystiä on ollut ;) ajattelin nimittäin majailla mestoilla toukokuuhun asti, olisi mukava törmäillä :)
Helmikuu 2015
8
187
Vastaukset
- k ololi
Oot tainnu ihastua paikallisiin neitosiin?...Minnepäin Gambiaa olet majoittumassa?
- bombakla
Ehheh en suinkaan. vaikka ovatkin osa kauniita kuin mitkä! ;) parhaat neitoset ei muuten varmasti ole senegambian alueella voin sanoa. mitään hotellimajoituksia ei ole kertaakaan ollut, pari kertaa ollaan oltu jossain lodgeissa. eli varmaan siellä ja täällä
- diipdaapa
Siellä kannattaa(jos rakastuu) varoa sikäläisiä,useat muista maista ja prostituoituja.
- diipdaapa
Mulle o Senegambia tuttu alua,kololi ja kairaba avenue,maaseutu tuntematon juttu.Aiotko käydä missään syrjemmässä?
- batler
Ikärasismia!!!!!!!!!!!!!!!
- 28x...
Aloittaja on ihku provo! Kukas vit'tu nyt mokomaan pas'kamaahan menisi kun maailma on täynnä paratiiseja?
Kuuba, Dominikinaanit, Thaimaa; siinä muutama esimerkki jonne matkustaminen on halvempaa sekä maat täyttävät demokratian tunnusmerkit.
En suosittele matkustelua poikaporukassa mihinkään muslimimaahan; sieltä ei jää muistoksi mitään muuta kuin paha mieli. - Kokemusta tuli
Kyllä se on miehestä kiinni. Mukavat muistot jäi .
- kujat
28x...Herää,Gambia jos jokin sopii poikaporukalle!Gambia on miehen paratiisi,kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266