Cactus vai Blue Sky - hotelli ?

peippo1

4-kymppinen pariskunta lähdössä Rodokselle kesäkuussa. Emme kaipaa lomalta mitään bilemeininkiä, vaan rauhallista oleilua ja auringonottoa, hyviä ruokapaikkoja jne. Kumpi parempi ? Plussat ja miinukset ?

15

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rodoksella usein

      Kummassakaan hotellissa en ole ollut. Tiedän missä sijaitsevat.
      Blue Sky on meluisassa paikassa. Liinenneympyrä ihan hotellin pääoven edustalla. Samoin siinä vieressä on se baarikadun alku.
      Cactus noista rauhallisempi sijainti. Sen ottaisin noista.

    • taas joskus sinne

      Minäkään en ole kummassakaan ollut, mutta viime syksynä harmitti, kun en valinnut Blue Skyta! Liikenneympyrästä varmaan meteliä syntyy, mutta vilkasliikenteinen rantakatu se menee Cactuksenkin vierestä. Käsittääkseni virallinen baarikatu sijaitsee suunnilleen puolessavälissä näitä hotelleja, mutta Rodoksellahan melkein joka katu on baarikatu!
      Hyvää reissua teille kuitenkin, hyviä ruokapaikkoja siellä kyllä riittää!

    • Aquarium view on siinä Cactuksen vieressä. Sama katu kulkee sen edestä. Olimme viimeksi siinä hotellissa ja huone merelle päin. Ei kuulunut tien meteli sisälle vaikk asuimme 2 kerroksessa.
      Tie hiljeni ilan pimettyä.

    • 0-1

      Kummassakin on tullut asuttua. Ei oleellisia eroja. Cactuksen aamiaissali on ahtaampi. Melua ei kuulu kumpaankaan ellei vaadi Kainuun korpien hiljaisuutta.

    • Tilda6

      Jos etten varsinaista biletystä halua ja biletyksestä tulevia ääniä halua kuunnella, niin menkää Athineoniin. Kaksi kertaa ollut ja tyytyväinen olen. Vähän toki matkaa ihan rodoksen keskustan pelipaikoille, mutta yöunien laatu maksaa väärtin.
      Ja vanhan kaupungin läpi kulkeminen on ihan mukavaa. Siellä myös monia loistavia ruokapaikkoja ja kauppoja. Toki hinta voi olla hitusen korkeampi.

    • pita1

      Cactuksessa usein metelöivää nuorisoa muista pohjoismaista. Hotellina "ihan kiva". Vähän jo kulahtaneet huoneet. Pieni allas-alue ja pyyhevaraus- systeemi ihan p..stä. Mutta meri vieressä.
      Blue Skysta ei kokemuksia, ohi kävellyt monta kertaa. Vaikuttaa astetta paremmalta Cactukseen verrattuna.

    • rodokselleheinakuuss

      cactuksesta on täällä aikaisempaa keskustelua, selaa vähän alennas niin löytyy :) blues skyssä en ole ollut mutta viereisessä europa hotellissa. baarikatu alkaa kylläkin tuon liikenneympyrän kohdilta mutta ei meille mikään älytön meteli kuulunut europpaan vaikka parvekkeelta baarikatua katselimme. kaupunkia kun on niin aina kuuluu liikenteen meteli mutta cactuksen valitsisin, sitä on ainakin kehuttu ja olisin itsekin sen ottanut mutta agla oli 400e halvempi niin ei sitä otettu. aglakin on blue skyn lähellä. blue skyn lähellä on toki pari ihanaa ruokapaikkaa ja sieltä on n. 10min kävely kaupunkiin ja vanhaan kaupunkiin. myös ihana leipomo on blue skyn liikenneympyrässä, saa ennen rannalle menoa piirakan tai muut suolaisen niin jaksaa pötköttää rantsulla :)

    • LiiaLotta

      Cactuksessa olen ollut, sijainti oli hyvä eikä muutenkaan valittamista. Paitsi että
      samassa kerroksessa oli pari huoneellista ruotsalaista nuorisoa, ja melua riitti.
      Eihän näin varmaankaan aina ole.

      • JT3

        Ollaan menossa Cactukseen kolmatta kertaa toukokuussa kolmeksi viikoksi,eikä ole ollut mitään ongelmia.Siellähän uusittiin ikkunat ja parvekkeiden ovet niin ei liikenteen melu haittaa,sitähän ei koskaan tiedä ketä milloinkin majoittuu mutta meidän aikana on ollut melko rauhallista.Suosittelen!


    • ketcup

      toukokuussa 2014 olin cactuksessa. ei valittamista, sijainti
      erinomainen merta joka puolella. silloin ei ollut meluhaittoja. tosin
      niitä voi olla joka hotellissa jos huono tuuri käy. aamiainen
      hyvä ja riittävä. ruokailutila liian pieni. juhannuksena pitäisi
      palata samaan hotelliin. suosittelen .

    • Vallu2

      Blue Sky hotellissa oltu kaksi kertaa ja hyväksi todettu.Äänet ei kuulu edes toiselle parvekkelle.Aamiais tarjonta hyvä ja riittävä,iso sali missä voi valita kukin paikkansa.Läheinen disko katu ei häiritse yhtään olit missä kerroksessa hyvänsä,siksi hyvät eristeet ovissa.Ainut miinus löytyi huoneista..jää kaapia ei ole,on vaan baari kaappi jossa valmiiksi juomia.Me viikon aluksi osittain se tyhjennettiin ja sinne omat juomat saatiin mahtumaan.

    • elli-vaan

      Cactus oli oiken hyvä. Ei kuulu meteliä, henkilökunta oli tosi mukavaa, aamiainen hyvä ei mitään moitittavaa suosittelen. Nyt valitsisin hotellin lähempää vanhaakaupunkia koska mukana liikuntarajoitteinen. Vanhakaupunki on niin viihtysä,että siellä menee ilta jos toinenkin.

    • 25kertaarhodoksella

      Täällä samanikäisiä matkustajia... lapseton pari, kaksin reissussa. Itse ollaan oltu Blue sky hotellissa, eikä siellä todellakaan mitään meteliä ole! Liikenneympyrä ei häiritse millään tavalla. Tykättiin kovasti. Siisti ja uudempi hotelli kuin cactus.Itse lähetettiin hotelliin @-postilla huonetoivomus ja saatiin aikas ylhäältä, merelle päin, juuri sellanen kun toivottiin. Nyt ollaan miellytty Mitsis Petit Palaceen, siitäkin rannalle vain 100m. Itse ei missään suomibaareissa roikuta, mutta eivät ainakaan meitä ole äänet häirinneet tässäkään hotellissa.

      • neljäkertaa

        tuossa mitsiksessä on muuten aivan loistava puolihoito ja all in clusive....sekä henkilökunta ja ruoka!!


    • Trubadurix

      eipä välttämättä kumpainenkaan. Suosittelen Cactuksen vieressä olevaa Ibiscusta jos hyvä ruoka, aikuisempi ja rauhallisempi interiööri kiiinnostaa. Sijainti ehkä parhaalla paikalla niemen kärjessä. Sopivan lyhyt joka paikkaan.
      Puoli-ilmainen puolihoito. Hyvä henkilökunta, varsinkin tarjoilijat asiallisia ja mukavia.
      Osittaisella merinäköalalla ehdottomasti.
      Postimerkin kokoinen uima-allas, mutta Elli-ranta tien toisella puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe