csgo freezaa?

ebinv1000

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5263udjdjs

      Mistä lähtien tapahtunut?
      Ootko huomannu jäätyykö vain tietyissä mapissa vai toimiiko kaikki casualissa?
      Joudutko käynnistämään koko koneen uudestaan vai selviätkö ctrl alt dellillä?

      Ens hätään voisi tarkastella koneen lämpöjä ja katsoa mitä virheitä löytyy Windowsin tapahtumalokeista.

      • 392944gkdl

        Ctrl alt ja delillä joudun kirjautuun ulos koneelt kaikissa mapeissa jäätyy ja en oo lämpöö kattonu mut oon testannu konee sivust ni ei oo lämmin ollu mut ei tuuleta yhtä hyvin ku ennen, ennen oli paljo viileempi


      • 5263udjdjs
        392944gkdl kirjoitti:

        Ctrl alt ja delillä joudun kirjautuun ulos koneelt kaikissa mapeissa jäätyy ja en oo lämpöö kattonu mut oon testannu konee sivust ni ei oo lämmin ollu mut ei tuuleta yhtä hyvin ku ennen, ennen oli paljo viileempi

        Sitten ongelma on jotenkin siinä pelissä. Jos kone jäätyisi niin ei auttaisi muu kuin virtanappi. Google löytää paljon vastaavia ongelmia. Joku kirjoitti että ongelmia olisi eniten Windows 8 käyttäjillä.

        Ei varmaan auta muu kuin kokeilla sulkea virussoftia ja palomuureja vähäksi aikaa ja käydä koittamassa. Jos ei toimi niin varmaan täytyy odottaa että Valve tekee asialle jotain.

        Tai koita tätä

        try this it might help you!

        -Go to Program Files>Steam>Steamapps>Common>CounterStrike Global Offensive
        -Rightclick on csgo.exe and select "Troubleshoot Compatibility"
        -Select "Try Recommended Settings"
        -Select "Windows Compatibility Mode: Windows XP or windows 7 and click "Start The Program", after CSGO launches, just close out of it, and click "Next"
        - Select "Yes, save these settings for this program"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe