Mimmoiset hinnat nykyään noissa puoliperä hommissa?vieläkö on niitä 80c/km ajelevia kuljetus yrittäjiä olemassa,vai onko niiltä jo centit loppuneet?
Taksat
Repa reppana
2
255
Vastaukset
- Speed konttiauto
Kohta ajetaan 50c / km kun nafta on niin halpa nykyään!
- Kapitalistiriistäjä
Mulla kaksi Scania 111lbs vetää irtoperiä mantereelle 28c/km. Rättirenkaat vaan huutaa hoosiannaan kun lähes 300 hv otetaan irti Jönkänmäessä. Tes-palkattu kuljettaja vetää varmasti hyvät liksat mutta ei se haittaa vaikka kuski isäntää enemmän tienaakin. Minä en niin rahaa kaipaa kun muija hoitaa tienaamisen kylillä konttausasennossa perse pystyssä. Muijalta riittää rahaa jopa mustien hampaitteni hoitamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111571Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931131- 83991
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49771
- 50766