Eli olen 12 vuotias poika ja mietin jalkapallon aloittamista nyt keväällä, onko jo liian myöhäistä aloittaa jalkapallon pelaaminen vai pääsenkö joskus vielä johonkin suurjoukkeeseen tai huipulle, vastauksista olisi apua, kiitos.
Onko liian myöhäistä?
Pääsenkö huipulle
2
109
Vastaukset
- tytteeenneen
12- vuotias ei oo liian vanha, itekkin oon 13 ja alotin 12v futiksen. Alotin ite hyväs joukkueessa, koska tiiän et musta on siihen. Treenit voi olla haastavia aluksi ku ei oo samalla tasolla ku ne toiset, mut ne alkaa kyl sujuu ja ei heti tarvii olla kaikist paras. Nyt ku vuosi on jo menny nii oon kehittyny tosi paljon ja aika samanlainen ku nekin, ketkä on pelannu monta vuotta. Eli ihan yhtä hyvät mahdollisuudet sulla on ku muillakin jos vaan jaksat uskoo itteesi. :) Never give up.
- Pääsenkö_huipulle
Kiitos paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253