Rannemurtuma

Sietämätön

Ranteeni murtui vuonna 2004, niin että käsi oli ollut palmaarifleksiossa josta aiheutui vasemman värttinäluun ja kyynärluun alaosan murtumat, murtumat hoidettiin kipsauksella. Olin silloin 10-vuotias. Olen alkanut huomaamaan oireita kyseisessä kädessä nyt viimeisen parin vuoden aikana eli rasituksessa käsi väsyy, menee tunnottomaksi ranteen oikealta puolelta sekä olkapään alueella tunnottomuutta ja puutumista. Tuntuu kuin ranne olisi väärinpäin kädessä eikä venytys tai muutkaan liikkeet auta asiaa ollenkaan. Huomasin myös kirurgian tiivistelmästä "röntgenkuvissa murtuma-asento mielestäni muuttunut, nyt dorsaalista kallistumaa jonkin verran, myös hieman sivuttaista siirtymää" eli onko käsi luutunut väärin? Onko kenelläkään aiheutunut samanlaisia oireita rannemurtuman jälkeen? Tässä on myös sellainen asia että voinko vaatia korvausta tästä asiasta vakuutusyhtiö If:iltä mikäli todetaan että vamma on aiheutunut murtuman johdosta.

3

755

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sietämätön

Käsi tuntuu myös kylmemmältä.

• Hoitovirhe

Isäni ranne kipsattiin väärin vuosia sitten ja se luutui väärään asentoon. Sitä ei ikinä korjattu, vaikka hoitovirhe huomattiin heti, kun kipsi poistettiin.

Ranne on paksu, kipeä ja kädellä ei juuri tee mitään.

Kun isä oli jo eläkkeellä, niin ei sen niin väliä -lääkärien mielestä. Kärvistellyt sitten kohta 10 vuotta käsi kipuillen. Eikä rannekelloissa riitä rannekkeen pituus.

Mitään hoitovirhettä ei tietystikään ole kirjattu mihinkään.

• Sietämätön

Taustalla siis tapaturma joka tapahtui silloisen hkl:n bussin johdosta. Luin vakuutuspapereita ja siellä todettiin että pysyvästä vammasta voi korvata vasta parin vuoden päästä tapahtuneesta. Nyt on aikaa kyllä kulunut 9 vuotta, onko liian myöhäistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      811
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      716
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe