hei! sain tuttavieni kautta tietää että täällä on keskustelu minuun viitaten, jossa en itse ole ollut osallisena, mutta joku toinen on esiintynyt minuna. Olen ilmiantanut asiattomat viestit tästä keskustelusta, mutta selvästikkään ette niitä tule poistamaan ja toisaalta haluaisin koko keskustelun poistettavan. Mistä johtuu ettei tämmöisiin asioihin reagoida?
tuetteko kiusaamista?
4
105
Vastaukset
- Huomiota
Hyvää suomea olisi sanoa
hermot alkavat mennä. - kyttääjät ja kiusaaj
Tuo on hyvin tyypillistä nettikiusaajien touhua. Voidaan tehdä toisen nimissä FB-profiileja, levitellä epätosia asioita, kuten osoittaa toinen syylliseksi vaikkapa johonkin ihmisryhmää vastaan lietsovaan viestiin jne.
Tuo sormella osoittaja voi olla se, joka huhun alullepanijana on itse kirjoittanut lietsovan viestin, tai joku hänen hovistaan, jotka kilpaa arvuuttelevat Suomi24-kirjoittelijoita IP-osoitteiden takaa. Onneksi kuitenkin yhä useampi osaa käyttää ulkomaista IP-osoitetta näitä laittomia nettiseurantoja käyttäviä harhauttaakseen, niin saavatpahan pellet taas pohdittavaa ja spekuloitavaa, että kukahan sen on tuonkin trollin tai asiaviestin kirjoittanut ja kun ei tiedetä niin osoitetaan sitten jotain sormella ja syytetään sitä!
Tämä on aivan tyypillistä täällä Suomi24-ympäristössä... Miksei muuallakin... - Siellä on
Tässä yksi esimerkki lyhyellä kaavalla
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13290351
Asiattomuusilmoitus tehty kymmenen minuuttia tekstin ilmaantumisen jälkeen, mutta siellä se olla köllöttää. - hermotalkaamenemään
huh, tosi aikuismaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064