Olin Helsingin Aurinkolahdessa yksin iltaa kuluttamassa lauantaina. Menin Isabella-nimiseen karaokebupiin. Pieni paikka ja etsin istumapaikkaa. Näin yhden puolipäivätutun ja kysyin voinko istua heidän pöydässä. Sain luvan. Mitään senkummempaa ei tapahtunut emmekä puhuneet mistään tärkeämmästaä Jotain veikkusjuttuja. Kuka voitti jne. Yhtäkkiä vieressäni istunut n.20-v miehenalku nousi ylös ja löi minulta nenän auki. Henkilökunta tuli väliin ja minulle sanottiin henkilökunnan puolelta, että parempi istua muualle. Olin samaa mieltä. En tiedä vieläkään syytä lyömiselle. Lähdin pois taksilla juotuani tuoppini tyhjäksi.
Nyt mietin, mitä en tajua? No ainakin tiedän kehen ei voi luottaa.
Olenko tyhmä vai jymäytetty?
Jatketaan
1
227
Vastaukset 1
- turhaa väkivaltaa
Kamalaa.. jouduit luultavimmin mielisairaan ihmisen lyömäksi, ihan poliisiin olisit voinut ottaa yhteyttä ja vieläkin voit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504