Olin Helsingin Aurinkolahdessa yksin iltaa kuluttamassa lauantaina. Menin Isabella-nimiseen karaokebupiin. Pieni paikka ja etsin istumapaikkaa. Näin yhden puolipäivätutun ja kysyin voinko istua heidän pöydässä. Sain luvan. Mitään senkummempaa ei tapahtunut emmekä puhuneet mistään tärkeämmästaä Jotain veikkusjuttuja. Kuka voitti jne. Yhtäkkiä vieressäni istunut n.20-v miehenalku nousi ylös ja löi minulta nenän auki. Henkilökunta tuli väliin ja minulle sanottiin henkilökunnan puolelta, että parempi istua muualle. Olin samaa mieltä. En tiedä vieläkään syytä lyömiselle. Lähdin pois taksilla juotuani tuoppini tyhjäksi.
Nyt mietin, mitä en tajua? No ainakin tiedän kehen ei voi luottaa.
Olenko tyhmä vai jymäytetty?
Jatketaan
1
216
Vastaukset
- turhaa väkivaltaa
Kamalaa.. jouduit luultavimmin mielisairaan ihmisen lyömäksi, ihan poliisiin olisit voinut ottaa yhteyttä ja vieläkin voit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803