Hei!
Minulle tuli kirje, että Euronic oy on laittanut laskunsa perittäväksi ulosottoon.
Pääoma: 13,78€ - pvm. 08.11.2013
Kulut: 10€ - pvm. 08.11.2013
Kulut: 47€ - pvm. 08.11.2013
Oikeudenkäyntikulut: 110€ - pvm. 08.11.2013
Ongelma on vaan siinä, että en ole ikinä saanut käsiini kyseistä laskua. Olisin sen tottakait maksanut ennen ulosottoon menoa, koska pääoma on noin mitätön. En edes tiedä mistä kyseinen lasku on.
Kyseisellä "Euronic oy" nimikkeellä en löydä kuin yhden domaineja tarjoavan yrityksen jonka kanssa en ole takuulla ollut missään tekemisissä, joten yritykseen yhteyden ottaminen on aika hankalaan.
Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa toimia?
Tuntematon lasku ulosottoon
5
1805
Vastaukset
Oletko saanut edes haastetta? Tarkasta asia kuitenkin ulosottovirastosta vaikka soittamalla. Aika epämääräistä.
- 5+5
Euronic Oy = easycredit.fi
? - kiistä velka
Easycredit.fi konkassa ja sen saatavia hoitaa nyt Onecapital Oy.
Jos kerran et ole mielestäsi velkaa tuonne niin kiistät saatavan.
Ei ole sinun velvollisuus todistaa mitään vaan saajan on todistettava että tuo saatava on oikea ulosotolle.- 14+12
Laskuhan on jo ulosotossa ja käynyt käräjäoikeudessa, joten kiistäminen on vähän myöhäistä. Velkahaasteeseen olisi silloin pitänyt vastata, nyt asia on huomattavasti hankalampaa.
Itselleni tuli joskus lasku jostain konkurssipesästä koskien 110.000 markan määräistä sopimusennakkoa, joka vaadittiin takaisin.
Kyseinen sopimus kyllä oli tehty, mutta siinä mainittua sopimusennakkoa ei asiakas kuitenkaan koskaan maksanut. Oli joku Hangon Elementtiteollisuus Oy, jonka kanssa käytiin kauppaa vanhasta Finnairin AKD-puhelinvaihteesta.
Mahdollisesti tuon sopimuksen nojalla joku oli nostanut fyffeä firman kassasta.
Asia sittemmin selvisi, näyttötaakkahan oli maksun vaatijalla.
Mahdollisesti täsäkin tapauksessa kyse on siitä, että tasetta on kaunisteltu tekaistuilla saatavilla tai sitten kyse on aivan aidosta huijauksesta.
Käräjillä asiaa tuskin on ratkaistu ellet ole saanut asiassa haastetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934