eMule p*rkele

Taas vaihteeksi emule jumittaa koko koneen. Oon kokeillu eri palomuureillakin ja otin muutenkin Zone Alarmin testiin.
No kuitenkin näytti viimeks tilttaavan kun yhdistin Razorback 2:een ja muutin ne joidenkin servujen tärkeysasteet normaaleiksi mitkä oli automaattisesti suuria.

6

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andor

mullakin, muutaman tunnin imutuksen jälkeen.

Mulle kerrottiin tuolla toisella foorumilla että voi johtua uusista koneista (????), ja kas kummaa vanhemmassa koneessa ei näitä jumittumisongelmia ole.

• Mulla on aina toiminut emule hyvin. Nyt lähiaikoina on ollut ongelmia.

• .....

ihan perusversiota emulesta? jos käytät niin kokeileppa jotain modia, kuten emule plus tai morphXT

• Andor

ja se alkaa jumittamaan konetta, muutaman tunnin imutuksen jälkeen.

• .....
        Andor kirjoitti:

ja se alkaa jumittamaan konetta, muutaman tunnin imutuksen jälkeen.

sitten vaikka perusversiota... aina välillä niissä on bugeja, onneksi jos jonkin kanssa on ongelmia niin aina sille on vaihtoehto... muistelisin että joskus aiemminkin oli jokin versio, joka itsellä jumitti koneen täysin... ei niille oikein mitään voi mikäli vika on ohjelmassa, päivitysten mukana vasta tulee apua

tietysti voi kokeilla auttaako se jos siivoaa ensin kaikki merkinnät koneelta koko ohjelmasta ja aloittaa täysin puhtaalta pöydältä

välillä nuo modit ovat bugisempia kuin perusversiot, joskus taas toisinpäin

• ..... kirjoitti:

sitten vaikka perusversiota... aina välillä niissä on bugeja, onneksi jos jonkin kanssa on ongelmia niin aina sille on vaihtoehto... muistelisin että joskus aiemminkin oli jokin versio, joka itsellä jumitti koneen täysin... ei niille oikein mitään voi mikäli vika on ohjelmassa, päivitysten mukana vasta tulee apua

tietysti voi kokeilla auttaako se jos siivoaa ensin kaikki merkinnät koneelta koko ohjelmasta ja aloittaa täysin puhtaalta pöydältä

välillä nuo modit ovat bugisempia kuin perusversiot, joskus taas toisinpäin

Eli se tavallinen ja uusin. Edellinenkin versio jumitti. Uus toimi vähän aikaa. No nyt just äsken kokeilin emulea. Toimii niin kauan huvin kynnes vaihdan itse ihan mihin tahansa serveriin vai mitä ne nyt on.
        Tällä hetkellä muistin käyttö on 358 408 kt :D ja nousee koko ajan pikkuhiljaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1738
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1573
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe