orgasmi uni

tikru

Oletko koskaan saanut orgasmia unessa? Olen nainen joka on saanut kaksi orgasmia unessa. Onko tämä edes mahdollista? Muistan että näin TOSI eroottista unta.

16

2749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pate

      Oon muutaman kerran nähnyt todella aidon tuntuisia
      eroottisia unia ja herännyt siihen kun housuissa
      on ollut "tavaraa".On mahdollista.

      • Eräs

        Niin, olen minäkin sellaisia unia nähnyt, mutta, loppuivat kun olin 19v.

        Eräs


      • tytsi
        Eräs kirjoitti:

        Niin, olen minäkin sellaisia unia nähnyt, mutta, loppuivat kun olin 19v.

        Eräs

        Minä saan orgasmin unissani todella usein! Hauskinta tässä onkin se, että seksiä oikeasti harrastaessani en ole koskaan sitä saanut. Kuumat aallot, väristykset ja syke alapäässä...hmmm...tähän herätessäni usein manailen kun heräsin. Uneni ovat joskus niin eroottisia että mietin niitä ja saamaani hyvää oloa koko päivän. Ehkä unessani saan kaiken juuri niin kuin haluan...


      • Eräs mies
        tytsi kirjoitti:

        Minä saan orgasmin unissani todella usein! Hauskinta tässä onkin se, että seksiä oikeasti harrastaessani en ole koskaan sitä saanut. Kuumat aallot, väristykset ja syke alapäässä...hmmm...tähän herätessäni usein manailen kun heräsin. Uneni ovat joskus niin eroottisia että mietin niitä ja saamaani hyvää oloa koko päivän. Ehkä unessani saan kaiken juuri niin kuin haluan...

        Tämä on erikoista koska tässä ensimmäistä kertaa kuulen naisten saavan orgasmeja unissaan. Itse kun miehenä muistan vain ne yölliset siemensyöksyt jotka nekin loppuivat.

        Eräs mies


    • naikkonen

      Mä olen saanut kerran unissani.....se oli omituista ja ihanaa.

    • sen kokenut

      olen saanut muutamia kertoja. Joskus olen nähnyt unta, joskus olen vain herännyt siihen että kiemurtelen orgasmin kourissa, enkä muista nähneeni mitään unta.

    • saikku

      Ei todellakaan ole mitenkään ihmeellistä, että nainen saa orgasmin unessa - ja todellisen. Itse olen saanut varmaan tuhat orgasmia nukkuessani. Jostakin olen lukenut, että ihminen haluaa silloin toteuttaa itseään.

    • liida

      Joo mä sain kans..!!!!!!!!!!1

    • been there,done that

      Vanha totuushan on, että ihmisen voimakkain sukupuolielin on aivot! On sitä sen verran kivoja sessioita unissa koettu.

      • Jaanatar

        Jotain tuontapaista kokenut itsekin...


    • hö..

      Mun täytyy kyllä sanoa et en oo koskaan saanu unessa...tosi eroottisia ja himokkaita unia olen nähny, mut usein käy niin et en saa niinku millään, vaik hirmu lähellä on...yleensä sitä siihen si herää ja on pakko jelppiä vähän =)

    • HII10

      Aika harvoin,mutta kuitenkin. Viime yönä heräsin tosi pitkään ja voimmakkaaseen orkkuun, en muista näähneeni mitään unta. Ehkä siihen vaikutti tulevat treffit tosi komean miehen kanssa ja alitajunta. Mies sai mun tulemaan jo ennen kun päästiin asiaaan, heh =)

    • uneksija39

      Saan usein orgasmeja unessa. Hauskinta on se, että se tapahtuu ilman mitään oikea stimulaatiota. Tässä se nähdään, että aivot ovat tärkein seksuaalielin.

      Unessa nähdyt eroottiset unet ovat joskus todella kauniita ja romanttisia. Joskus ne ovat vain alkukantaista tarpeen tyydytystä. Joskus orgasmi tulee ennen kuin mies on edes päässyt sisään :DD

    • Naisvastaaja

      Olen nähnyt unta orgasmin saamisesta ja herännyt siihen, mutta herättyäni olen huomannut, että en ole kuitenkaan saanut sitä oikeasti.

    • Dreamfuck

      Pahinta noissa unissa on kun herää eikä enään saa unen päästä kiinni :(

    • rakastelijainen

      Aina väliajoin tulee nähtyä ihania seksipläjäyksiä. Muistan, kun rakastelin vaaleaihoista aivan kuvankaunista nuorta naista, tämän naisen iho oli kuin sulavaa maitoa ja nainen ikäänkuin suli vasten minua, ja oli niin valmis, aivan ihanainen, ja meillä tuli orgasmi sitten yhtäaikaa, ihan kuin meidän ruumiimme alapäät olisivat sulautuneet rakastellessa täysin yhteen, me oltiin niinkuin yhtä maitoa. Se nainen oli kuin ihanaa hunajaa. Arvatkaapa oliko hauska herätä tällaiseen kihlatun viereltä, oli ihan niinkuin olisi pettänyt morsmaikkua!

      Sitten yhdessä viimeisimmässä unessa rakastelin tämän Top Of The Laken Robinin kanssa, olin niinkuin valveunessa ja olisin pystynyt heräämään milloin vain mutta tottakai pitkitin rakastelua Robinin kanssa, jännintä oli että ulkoa kuulunut vesisateen litinä muuttui unessa Robinin märän alapään litinäksi ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe