Khao Lak, liikenne.

Santtu 1975

Thaimaassa on tullut tehtyä lukuisia reissuja, mutta nyt sitten keväällä tulee uutena kohteena mentyä Khao Lakiin käymään. Minkälaista on Khao Lakin alueen liikenne? Itse olen ajanut Thaimaassa lukuisat kilometrit vuokra scoottereilla ja moottoripyörillä. Mutta nyt olisi matka kahden hengen voimin, niin mietin että voisiko Khao lak olla se kehde jossa tuo minun matkakumppanini voisi opetella scootterilla ajoa Thaimaassa?
Vai pitääkö vain ajaa kaksi päällä tuollakin...

12

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • since 1978

      Hiljainen liikenne verrattuna Pattaya ja Phuket .Hyvä kohde harjoitteluunkin. Muista KV-kortti ettei tule ongelmia. Itsekin isomman pyörän tai auton vuokraan jossain vaiheessa lomaa. Khao Lakissa on mukava ajella. Kaksi päällä jos ajatte vuokraa isompi pyörä. Hyvät matkat

    • Khao lakissa periaatteessa vain yksi katu, joka se vilkas, eli valtaväylä. Sen kun huolella ylittää ja siinä rauhallisesti ajaa niin homma sujuu. Muut tiet jo sitten maaseututeitä. Tiedän muuten hyvän ja luotettavan skootterin vuokrauspaikan jos vinkkiä tarvitsette??

      • navas

        Alkoi kiinnostaa tuo skootterin vuokrauspaikka. Ollaan aina vuokrattu hotellilta n. 200b/päivä vuokralla. Automaatti, 125cc. Mikä on siis tuo paikka ja mihin hintaan oot vuokrannut? Onko eri kokoisia skoottereita, isompiakin? Entä onko pantiksi riittänyt kopio passista? Kiitos jos viittit vastailla! :)


      • navas kirjoitti:

        Alkoi kiinnostaa tuo skootterin vuokrauspaikka. Ollaan aina vuokrattu hotellilta n. 200b/päivä vuokralla. Automaatti, 125cc. Mikä on siis tuo paikka ja mihin hintaan oot vuokrannut? Onko eri kokoisia skoottereita, isompiakin? Entä onko pantiksi riittänyt kopio passista? Kiitos jos viittit vastailla! :)

        Hei. Tämä ei ole hotellilta vuokrattu. Tässä hotellissa on hinta 250 bath, eli on täällä hinnat hiukka nousseet, ja kurssi surkea, mutta ei täällä vieläkään hätä tule, Minulla alla Honda skootteri, eli se 125 kuutionen ja oliko malli joku click?? Suht uusi, viime keväänä ostettu, ajettu 5000km. No minä tämän vuokraajan tunnen jo kolmen vuoden takaa, ei minulta ole mitään passia koskaan muistaakseni kysellyt...mutta siitä sata varma et ei ainakaan passia pantiksi ota. Muistaakseni saattoi silloin kolme vuotta sitten paperit katsoa ja kysyä hotellia. Eli tämä nainen pyörittää tätä pyörä ja hieronta bisnestä...eikä tosiaan ole mikään "ilotalo" systeemi. Olen häneen oppinut luottaan. Taksin on ain laittanut kentälle kun tuun, siinä säästää...kun ei ota kentältä. Mopon, mopot varmaan voi toimittaa hotellille. Suosittelen


      • lynot kirjoitti:

        Hei. Tämä ei ole hotellilta vuokrattu. Tässä hotellissa on hinta 250 bath, eli on täällä hinnat hiukka nousseet, ja kurssi surkea, mutta ei täällä vieläkään hätä tule, Minulla alla Honda skootteri, eli se 125 kuutionen ja oliko malli joku click?? Suht uusi, viime keväänä ostettu, ajettu 5000km. No minä tämän vuokraajan tunnen jo kolmen vuoden takaa, ei minulta ole mitään passia koskaan muistaakseni kysellyt...mutta siitä sata varma et ei ainakaan passia pantiksi ota. Muistaakseni saattoi silloin kolme vuotta sitten paperit katsoa ja kysyä hotellia. Eli tämä nainen pyörittää tätä pyörä ja hieronta bisnestä...eikä tosiaan ole mikään "ilotalo" systeemi. Olen häneen oppinut luottaan. Taksin on ain laittanut kentälle kun tuun, siinä säästää...kun ei ota kentältä. Mopon, mopot varmaan voi toimittaa hotellille. Suosittelen

        Niin vielä...paikan nimi Chicken house. Ei minulla tässä ole puhelinnroa, ei e-mailia, mutta jos kiinnostuitte ne toki laitan. Niin vielä, siis kaksi kertaa olen nyt sen taksin tilannut kentälle, ilmoittanut ajan ja lennon, siellä sitten mies lapun kanssa odottaa. Iso Toytan katumaasturi ajaa sen noin reilun tunnin tänne...hinta 1200 bath. Kentältä pyytävät tuplan tuosta hinnasta. Tällä kurssila tuon hinta on noin 26 euroa. Ja vielä tästä skootteri naisesta. Jos muutenkin apua tarvitsette, hän kyllä auttaa. Ja on niitä parhaita hierojia, jää turhat ehdottelut pois sun muut, keskittyy siihen itse asiaan. Pidetty ihminen, aikuinen nainen, täyttää 50-v tänä vuonna...ihmiset ain palaa Khao lakiin tullessaan hänen luo. Varmistan viel tuon hinnan, tuleeko kahdesta alea jne...ja ne skootterien koot. Epäilen et ei mitään isoja pyöriä ole...


      • navas
        lynot kirjoitti:

        Niin vielä...paikan nimi Chicken house. Ei minulla tässä ole puhelinnroa, ei e-mailia, mutta jos kiinnostuitte ne toki laitan. Niin vielä, siis kaksi kertaa olen nyt sen taksin tilannut kentälle, ilmoittanut ajan ja lennon, siellä sitten mies lapun kanssa odottaa. Iso Toytan katumaasturi ajaa sen noin reilun tunnin tänne...hinta 1200 bath. Kentältä pyytävät tuplan tuosta hinnasta. Tällä kurssila tuon hinta on noin 26 euroa. Ja vielä tästä skootteri naisesta. Jos muutenkin apua tarvitsette, hän kyllä auttaa. Ja on niitä parhaita hierojia, jää turhat ehdottelut pois sun muut, keskittyy siihen itse asiaan. Pidetty ihminen, aikuinen nainen, täyttää 50-v tänä vuonna...ihmiset ain palaa Khao lakiin tullessaan hänen luo. Varmistan viel tuon hinnan, tuleeko kahdesta alea jne...ja ne skootterien koot. Epäilen et ei mitään isoja pyöriä ole...

        Jes, hyvää settiä pistit tulemaan. Juurikin tällaista luottohenkilöä on kaivattu sieltä päästä. Lennot kahdella pompulla on kuukaudeksi ja parikytä tuntia kun matkustaa, olis hyvä jos ei tarttisi enää kentällä vängätä taxisuharien kans hinnoista. Millä rannalla tämä Chicken house on? Sen verran nyt kyllä tosissaan kiinnostaa että jos suinkin viittit niin laitatko sen e-mail-osoitteen?


      • navas kirjoitti:

        Jes, hyvää settiä pistit tulemaan. Juurikin tällaista luottohenkilöä on kaivattu sieltä päästä. Lennot kahdella pompulla on kuukaudeksi ja parikytä tuntia kun matkustaa, olis hyvä jos ei tarttisi enää kentällä vängätä taxisuharien kans hinnoista. Millä rannalla tämä Chicken house on? Sen verran nyt kyllä tosissaan kiinnostaa että jos suinkin viittit niin laitatko sen e-mail-osoitteen?

        Ilmoitan sen e-mailin huomenna...


    • Se e-mail on: ([email protected]). Skootterien hinnat on sen 200 euroa, jos nyt kovin pitkäksi aikaa ne ottaa niin hinta voi tippua. Passeja ei tarvitse jättä panteiksi.

      • Niin, vielä...tässähän on periaatteessa kaksi kyläkeskittymää, Phang Niang ja Nang Thong, tämä Chicken House on tuolla Pang Niangin puolella. Lähellä markkina paikkaa ja taksi asemaa. Siitä kohtaa kääntyy se lähes ainoa katu pois tältä valtaväylältä, siitä max. 200 metriä ja liike oikealla puolella.


      • navas

        hei,lynot vielä kun pukkaisit fonin puhelinnumeron niin olis hyvä homma :) se ei oo oikeen aktiivinen tohon s.postiin vastaamaan :( tai sit vaan ei kerkee, kolmeen päivään ei nyt oo kuullu mitn :( jäi vähän asia kesken. kiitos jo ennakkoon!! :)


    • navas

      Kiitos kovasti vastauksista ja email-osoitteesta!! Voin vielä kysellä jotakin jos mieleen juolahtaa...:)

      • P.Eräreikä

        Oikeesti, niitä mopoja saa joka kulmalta samoilla ehdoilla!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe