musiikki

yksinäinen laulelija

Morjensta. Löytäisinköhän tämän kautta sinua ihmistä/ystävää, joka rakastat pianon, kitaran soittamista tai laulaminen on lähinnä sydäntäsi ja musiikki kuuluu jollain tavalla joka päiväiseen elämääsi.

Tässä hieman itsestäni. Olen 27v melko ujo, huumorintajuinen ja omille tempauksilleen naurava naisen alku Oulusta. Olen harrastanut laulamista koko ikäni pikku mukulasta alkaen . Tällä hetkellä reenailen ääntäni kotoa käsin karaoken merkeissä päivittäin, jotta ääneni ei pääse ruostumaan. Kaverikseni olen kaipaillut ystävää jonka kanssa voisin jakaa tämän yhteisen harrastuksen. Olen vain aika ujo niin ajattelin tämän kautta kokeilla onneani ensin. :)

7

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan turhaa

Ei täältä mitään kunnollisia harrastus kavereita löydä!!! Turhaan täältä etsit....

• lauletaan yhdessä

Moi! voiko sinuun ottaa yhteyttä sähköpostilla? täällä olisi karaokea lauleskeleva ja kaipailisin myös kaveria harrastukseen..

• yksinäinen laulelija

Hei ja mukava että vastasit viestiinii. :). Mulle voi kirjoitella osoitteeseen [email protected]

• lauletaan yhdessä
        yksinäinen laulelija kirjoitti:

Hei ja mukava että vastasit viestiinii. :). Mulle voi kirjoitella osoitteeseen [email protected]

Hienoa! kiitos kovasti. Minäpä laittelen sinulle viestiä, niin tutustutaan paremmin yhteisen harrastuksen merkeissä!

• kotimuusikko

No täällä olisi yksi pianoa ja ukulelea soittava mies. Harmi vaan, että asun täällä toisella puolella maata...

• reqygetr

wow, oot taitava jos soitat yhtäaikaa molempia.

• kotimuusikko

En sentään yhtäaikaa, mutta erikseen kyllä. Pianoa tosin enemmän, kun se on mun ykkössoitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      31
      1935
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      379
      1773
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1076
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1011
    Aihe