Mikä kamppailulaji?

kamppailija2

Mihin kamppailulajiin menisitte mielellämme?

15

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KOVA taistelija

CS, COD ja BF4

• markkari

1. nyrkkeily. 2. paini

• Aloitan jurisemalla siitä, että ettehä te minua usko. Vaikka on koettu karatet ja aikidot ja jujutsut. - Noin niin kuin sivulajeina, lopetettuani varsinaisen urheilu-"urani". Olin kuitenkin tottunut treenaamaan pari kolme tunti päivässä, joten tatami kutsui.

Kysy ensi itseltäsi, miksi haluat harrastaa kamppailulajia. Voit kirjoittaa sen tännekin, jos olet valmis dialogiin.

Kysy itseltäsi, millaisia vahvuuksia sinulla on (fyysisesti ja henkisesti). Samoin kysy, että mitä heikkouksia sinulla on.

Jos pystyt vastaamaan näihin kysymyksiin tässä, olet valmis aloittamaan kamppailulajiharastuksen (elleivät antamasi tiedot kerro päinvastaista). Sitten suosittelen sinulle sopivaa lajia. Kamppailijan on tunnettava itsensä.

• markkari

Nyrkkeily kehittää kuntoa pirun hyvin. Kaveri näytti kävelevältä pulkannarulta ennen sitä ja kävi harkoissa vuoden. Sitten se olikin paremmassa kunnossa kuin minä. Kolmet harkat viikossa ei olisi paha ja kyllä se kehittää jalkatyötä sekä reagointinopeutta. Sitä siis kävisin, mutta miinuspuolena kädet saattaisivat alkaa tärisemään, mikä haittaisi muuta elämääni suuresti

• markkari
        markkari kirjoitti:

Nyrkkeily kehittää kuntoa pirun hyvin. Kaveri näytti kävelevältä pulkannarulta ennen sitä ja kävi harkoissa vuoden. Sitten se olikin paremmassa kunnossa kuin minä. Kolmet harkat viikossa ei olisi paha ja kyllä se kehittää jalkatyötä sekä reagointinopeutta. Sitä siis kävisin, mutta miinuspuolena kädet saattaisivat alkaa tärisemään, mikä haittaisi muuta elämääni suuresti

Ainiin joo se henkinen puoli. Olen aika empaattinen vaikka olen joskus luullut toisin. Herkkäkin olen, mutten fyysisesti. Fyysisesti heikoin osani on myös, etten halua satuttaa muita, enkä laske vihaa irti, mikä auttaa nyrkkeilyssä; sehän on kuitenkin iskujen saamista perille, ottamatta itse osumaa. Ja fyysisyydessä on se ongelma vielä, että olen hidas. Tässä pitäisi olla nopea, joten lyöntien vastaanottaminen ei taida auttaa.

• markkari kirjoitti:

Aloittaja halusi kamppailua, sinämainostat nyrkkeilyä kuntoilulajina. No käyhän se molempiin. Eivätkä pahimmat uhoajatappelijapellet ole nyrkkelijöitä, joten ihan hyvä valinta.

Mitäs itse tekisit nakkikioskilla,kun toisella on puukko?

• markkari
        nasse_seta kirjoitti:

Aloittaja halusi kamppailua, sinämainostat nyrkkeilyä kuntoilulajina. No käyhän se molempiin. Eivätkä pahimmat uhoajatappelijapellet ole nyrkkelijöitä, joten ihan hyvä valinta.

Mitäs itse tekisit nakkikioskilla,kun toisella on puukko?

Pukeudun yleensä niin pirun paksusti, että voisin varmaan vain tarrata kurkusta ja antaa tökkiä, kunnes saan veitsen pois. Ja reagointinopeushan siinä kehittyisikin, niin väistää pystyisi ja mätkäisemään sen puukon kädestä

• markkari kirjoitti:

Ainiin joo se henkinen puoli. Olen aika empaattinen vaikka olen joskus luullut toisin. Herkkäkin olen, mutten fyysisesti. Fyysisesti heikoin osani on myös, etten halua satuttaa muita, enkä laske vihaa irti, mikä auttaa nyrkkeilyssä; sehän on kuitenkin iskujen saamista perille, ottamatta itse osumaa. Ja fyysisyydessä on se ongelma vielä, että olen hidas. Tässä pitäisi olla nopea, joten lyöntien vastaanottaminen ei taida auttaa.

Kuulostat ihanteelliselta kamppailijalta. Treenaa mitä haluat, mutta muista empatia. Treeneissä ei tule tuntea vihaa (ja jos tuntee, pitää mennä pukuhuoneeseen rauhoittumaan). Ehkä tarkoitit aggressioita. Sen kanssa on hyvä tulla toimeen ja on vain hyvä, että osaat säädellä sitä,milloin päästät sen valloilleen.

Jos tyttöystäväsi on sen nakkikioskityypin kynsissä, saat päästää sen valloilleen, mutta järki voi toimia, vaikka aggressio olisi päällä. Ei potkuja päähän. Ei mitään,mikä johtaa osumaan päähän. Sisäelimiin ei saa osua terävää. Kaikki veitset ja sumutteet ja pippurit pois.

• markkari kirjoitti:

Pukeudun yleensä niin pirun paksusti, että voisin varmaan vain tarrata kurkusta ja antaa tökkiä, kunnes saan veitsen pois. Ja reagointinopeushan siinä kehittyisikin, niin väistää pystyisi ja mätkäisemään sen puukon kädestä

Kuule kyllä on nähy potilas jolla on puukko maksassa. Sairaalassa meni jotain kuusi viikkoa.

Harrasta lenkkeilyä, niin opit juoksemaan. Onko vaikea antaa periksi? Mennä karkuun? Käykö psyyken päälle? Murtuuko se siitä, että juokset karkuun?

• markkari
        nasse_seta kirjoitti:

Kuule kyllä on nähy potilas jolla on puukko maksassa. Sairaalassa meni jotain kuusi viikkoa.

Harrasta lenkkeilyä, niin opit juoksemaan. Onko vaikea antaa periksi? Mennä karkuun? Käykö psyyken päälle? Murtuuko se siitä, että juokset karkuun?

Olen minäkin nähnyt kun jätkä on saanut puukosta. En vain osaa perääntyä, mutten myöskään hakata. Ja miksi kukaan ikinä vetäisisi puukkoa esiin edessäni? Älä viittaa taas piripäihin jotka tekevät mitä vaan, sillä ne kaipaavat ärsykettä siihen.

• markkari kirjoitti:

Olen minäkin nähnyt kun jätkä on saanut puukosta. En vain osaa perääntyä, mutten myöskään hakata. Ja miksi kukaan ikinä vetäisisi puukkoa esiin edessäni? Älä viittaa taas piripäihin jotka tekevät mitä vaan, sillä ne kaipaavat ärsykettä siihen.

Jatka valitsemallasi tiellä.

• markkari
        nasse_seta kirjoitti:

Jatka valitsemallasi tiellä.

Tottakai jatkan

• Miekkailu voisi olla kivaa.

Jos ajatellaan itsepuolustusmielessä, voisi krav maga (kirjoitinkohan oikein) olla hyvä. En tosin ole perehtynyt asiaan...

• Karateka

Karate-jujutsua olen harrastanut 6 vuotta ja olen 13v tyttö. Suosittelen!!

• PAINI!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2367
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      93
      1505
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      949
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe