Ramirent Mäntsälä 24.1.2015

Reitin varrella asuva.

No niin, nyt on sitten meidänkin kotitien tolppiin tullut sulkuilmoitukset. Piti pysähtyä kahtommaan mikä pirun lappu loistaa tolpan kyljessä.

Näköjään ei paljoa asukkailta kysellä.

Ja kohta alkaa se katsojien "ralli"... Noh, tervetulloo vaan.

39

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • side on stage

      Asutko "valtiontien" vai yksityistien varrella?.
      Kyllä tielupia kysellään!... ei sinne luvatta tulla kummassakaan tapauksessa... yksityistien kuulee aikaisemmin.

    • Tiehoitokunta

      Tiehoitokunnan puheenjohtajan antama ja allekirjoittama lupa tarvitaan, jotta tien saa sulkea.

      • ratamemstarinaollu

        Väärin, vuosikokous antaa luvan. Voi olla, että asiasta on annettu vuosikokouksessa mandaatti PJ:lle tai nykyään monella tiekunnalla on isännöitsijä (toimitsijamies) joka voi mandaatilla antaa luvan.

        Tämä lupa on kuitenkin vain tien erikoiskäytölle, paikallinen poliisiviranomainen (tai taajama-alueella kunnanhallitus) antaa varsinaisen sulkemisluvan ja siinäkin on ehdollisuuksia tieliikennelain alaisena esim. kulkeminen on järjestettävä kohtuullisen ajan kuluessa. Tästä johtuu yllätyssaatot, etukäteen niitä pystyy aika paljon puljaamaan kilpailun aikataulun säilyttämiseksi.


      • Nähdään
        ratamemstarinaollu kirjoitti:

        Väärin, vuosikokous antaa luvan. Voi olla, että asiasta on annettu vuosikokouksessa mandaatti PJ:lle tai nykyään monella tiekunnalla on isännöitsijä (toimitsijamies) joka voi mandaatilla antaa luvan.

        Tämä lupa on kuitenkin vain tien erikoiskäytölle, paikallinen poliisiviranomainen (tai taajama-alueella kunnanhallitus) antaa varsinaisen sulkemisluvan ja siinäkin on ehdollisuuksia tieliikennelain alaisena esim. kulkeminen on järjestettävä kohtuullisen ajan kuluessa. Tästä johtuu yllätyssaatot, etukäteen niitä pystyy aika paljon puljaamaan kilpailun aikataulun säilyttämiseksi.

        Ei nyt ihan väärin ole. Riippuen hoitokunnasta. Meillä päin äänet ratkaisee ja kun yksi iso isäntä antaa luvan niin ajetaan tai toisen päin.

        Tie isännöitsijät toisaalta hyviä ja huonoja. Riippuen kuinka hän ralliin suhtautuupi.

        Pidetään nyt huoli ettei sotketa, kaahta ja ollaan ihmisiksi!


    • haalari.

      no nyt on reitti tiedossa. tarviiko joku tiedot??

      • paas tulee

        reitti,onkimaa mukana ,soukkio ?


    • hjsdj

      Kumpaan suuntaan Rautaniemi ajetaan?
      Entä Seijainen?

      • Pukkula.

        Reitti käy Pukkilan puolella.


    • Pukkala

      Eikös se aina ajeta Metsäkulma-Savijoki Pukkilan puolella...

      • juumassi1

        Niinhän sä luulet!


    • piikkipyörät

      Hitto, kun reittiä pantataan. Nyt joutuu opettelemaan kaikki mahdolliset pätkät molempiin suuntiin. Asukkaat kiittävät.

    • Ammotteitää

      Rautaniemessä taas kauppisen paikka ilman merkkiä.. SINNE! samoin seijaisissa eka oikea ajatetaan ilman. Näkee ku akut lentää ja peräöljyt jää ilmaan!

      • Perjantai illalla tänne tulee oikea reitti esille.


      • reittipelle
        reittimestari kirjoitti:

        Perjantai illalla tänne tulee oikea reitti esille.

        Koska tajuat lopettaa reittien tänne laittamisen??

        Et tee mitään muuta kun hallaa koko lajille ja seuroille!

        Tuskin aivosi sitä tajuaa jos niin ees on;)


      • reittipelle kirjoitti:

        Koska tajuat lopettaa reittien tänne laittamisen??

        Et tee mitään muuta kun hallaa koko lajille ja seuroille!

        Tuskin aivosi sitä tajuaa jos niin ees on;)

        Voi voi kun ahdistaa, no jokatapauksessa reitti tulee tänne.

        Ek1: Suojärventie, Aholantie; Heinarontie, Viljamaantie, Postitie, Niemenkyläntie.
        Ek2: Ruohojärventie, Rantalantie.
        Ek3: Kyynäröntie, Soukkiontie, Kilpijärventie,


      • reittipelle
        reittimestari kirjoitti:

        Voi voi kun ahdistaa, no jokatapauksessa reitti tulee tänne.

        Ek1: Suojärventie, Aholantie; Heinarontie, Viljamaantie, Postitie, Niemenkyläntie.
        Ek2: Ruohojärventie, Rantalantie.
        Ek3: Kyynäröntie, Soukkiontie, Kilpijärventie,

        Onneksi kohta ei ahdista kun ralli vähenee kiitos teille!!


    • ei yhtään aikasemmin

      loistavaa jos joku pelle ei laita sitä jo aikasemmin. toivottavasti kaikki kuitenkin hankkii ralli paketin alueen huoltoasemilta ja tukee näin toimintaa

      • örkkivatti

        on niin vähän autoja ettei maksa vaivaa raahautua penkalle


    • Nuotittaja.

      Nuotteja nyt myytävänä. Kysykää valkoisesta pakusta Hepolan koululla.

      • ilmoittautunut.

        Onko hinta sama kuin ennenkin?


      • voitan silti

        saisko rekkarin numeron niin ei tarviis jokaisesta valkosesta pakusta kysellä erikseen?


    • N0viisi

      Saisko sulku-ajat?

    • Sulut

      11.00-
      11.30-
      13.00-

    • holma

      Liekö mahdollista nähdä kaksi pätkää?

    • uunoko!

      tietty 1 ja 3

    • rallilate

      1 ja 3 välillä 30min aikaa siirtyä. Pätkät ihan vierekkäin. Eli kyllä ehtii!

    • timpurijack

      Pätkät onkimaa lyhyenä 1 sen jälkeen tikkaro 2 ja viimenen on puustellintie ei ole koskaan ajettu?????

    • uuk3

      taas siellä tiellä oli tänään kauhee liikenne missä rallia huomenna ajetaan,ei saa töitä tehtyä,huomenna on sit tukkirekka tiellä kuormaa tekemässä enkä siirrä autoo ennen ku kuorma on valmis, turha porata kommenttia, menkää vitun ääliöt töihin ettei siellä viikolla tarvii sahata

      • Tiet jäässä.

        Hinasin eilen kaksi sankaria ojasta ja jäljistä päätellen on käyty muuallakin. Terkuin vihreä John Deere.


    • Pari ekaa

      EK 1 Suojärventie - Aholantie - Heinarontie

      EK 2 Kilpijärvi - Kyynäröntie

    • hhmmmm

      Ei pidä paikkaansa....

    • PelleOn

      Pelle

    • idiootit

      vitu ootte mieslapsia kaikki menkää pois

    • fordrs

      reittimesteri vois kertoa peurunkarallin reitin. lankamaa on nyt ainakin.

    • rs2000000

      Lankamaa ajetaan

    • etuauto

      Lankamaa ''väärään suuntaan'' eli lato on alkupäässä. Ajettiin näin viimeksi 2011 neste rallissa.

    • fordrs

      mitä muita ajetaan. tai eis sulkuajat.

    • volvomafia

      Ykkönen täysin uus.
      Lankamaa ajetaan samaan suuntaan kuin NORF:ssa 2013,alku eri (hieman pidempänä).

      Sitten Ajetaan viime vuoden peurunkaralli ek 1 toiseen suuntaan. Tämä on ek 3 tänä vuonna.

      2007 peurunka rallin ek5 on tämän vuoden ek 4. Kuitenkin alku ja loppu on eri.

      Sulku ajat:
      11,30
      11,50
      14,00
      14,20

    • fordrs

      jos näin on niin ,kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe