Onko porukalla kuinka paljon kokemusta kestävyydestä yms auto olisi siis 2.0 motilla.
Ostaisiko Primera P10 mallin?
4
146
Vastaukset
- Jos hyvän löydät
Itselläni oli 1-piste ruisku 2.0, lähes 100tkm ajan. Vaihtohetkellä km oli reilusti yli 300tkm.
Tekniikka oli äärimmäisen toimintavarma. Ajo-ominaisuudet ja kulkupuoli oli myös kohdillaan 2.0. Turvallisuustilastoissa primerat pärjäsivät myös hyvin.
P10 ongelma oli ruostuminen: kynnykset, takalokasuojien sisäseinät, jne.
Pahimmillaan noita joutui hitsaamaan jo 8 vuotiaana, jos km oli paljon.
Hyvin suojatut ja pidetyt yksilöt vähäisillä km voivat tietenkin vieläkin olla hyvässä kunnossa. P11 (ja etenkin P12) on selvästi parempi vaihtoehto, jos ruostuminen mietityttää.- sdvsd
p11:ssä puhkiruostuminen ei näytä olevan niin iso ongelma, vaikka pintakuppaa pukkaakin muutamiin vakiokohtiin kuten takaovien ja lokarinkaaren väliset alakulmat ja kuskin puolen etulokarin kaaren yläosa. Muuten omassa nähtävästi suojaamattomassa -98:ssa ei päällepäin näy ruostetta eikä kynnyskotelot ole puhki. Ainoostaan bensatankin täyttöputken joutui paikkaamaan ku oli ruostunut reikä. Toimintavarmuuskin ollut melko hyvä, paitsi ajettavuutta ja ajomukavuutta ei oikein voi kehua kun auto haahuilee tiellä ohjauskulmien säädöistä huolimatta ja katossa on pään kohdalla lommo kun joutuu ajella näitä jääkokkareisia teitä talvisin, vaikka taakse vaihdettu iskarit.
- LAATUA
Helvetin hyvä ja laadukas auto suosittelen! tai sitten p11 mutta p12 ei missään nimessä!
- Datsun.ehkä
Itellä on wp11. 2009 vuodesta ja 100000 tuli lisää...
Ei tainnut mennä katsastus kuin yhtenä vuonna ekalla kertaa läpi..
Ihan ok auto, mutta piti joka vuosi ruuvata jotain.. Pahimmat hitsauksesta on edessä päin...
Pari viikkoa sitten loppui kytkin ja sen jälkeen motivaatio.. Ostin 98 corollan joka oli 200tkm ajettu niin ei tartte aivan ruuvata ja hitsata..
Ehkä sitä jaksaisi kytkin rempan tehdä kesällä. Saas nähdä.
Jollekin olisi hyvä vara osa auto..
Kahden vuoden sisällä uusitut osat taka iskarit, takajarrulevyt,vasen veto nivel, etusumuvalot, lasin pyyhkiän moottori
Vuoden sisällä uusitut osat: etu ylätukivarret, taka jarrusatulat, oikea vetoakseli
Syksyllä menin viellä vaihtamaan: sisempi vetonivelensuoja kumi, v/etu muutaman kympin jarru letkun pätkä, oikea vetoakseli ja vielä ostin uudet kesä ja talvi renkaat..
No eipä tuossa paljon elo vikoja ollut eurooppalaiseksi autoksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585060
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544572Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224499Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2951700- 871358
- 2281308
- 761307
- 3061015
- 199940
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50830