Ostaisiko Primera P10 mallin?

Aikaissa työauto

Onko porukalla kuinka paljon kokemusta kestävyydestä yms auto olisi siis 2.0 motilla.

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos hyvän löydät

      Itselläni oli 1-piste ruisku 2.0, lähes 100tkm ajan. Vaihtohetkellä km oli reilusti yli 300tkm.

      Tekniikka oli äärimmäisen toimintavarma. Ajo-ominaisuudet ja kulkupuoli oli myös kohdillaan 2.0. Turvallisuustilastoissa primerat pärjäsivät myös hyvin.

      P10 ongelma oli ruostuminen: kynnykset, takalokasuojien sisäseinät, jne.
      Pahimmillaan noita joutui hitsaamaan jo 8 vuotiaana, jos km oli paljon.

      Hyvin suojatut ja pidetyt yksilöt vähäisillä km voivat tietenkin vieläkin olla hyvässä kunnossa. P11 (ja etenkin P12) on selvästi parempi vaihtoehto, jos ruostuminen mietityttää.

      • sdvsd

        p11:ssä puhkiruostuminen ei näytä olevan niin iso ongelma, vaikka pintakuppaa pukkaakin muutamiin vakiokohtiin kuten takaovien ja lokarinkaaren väliset alakulmat ja kuskin puolen etulokarin kaaren yläosa. Muuten omassa nähtävästi suojaamattomassa -98:ssa ei päällepäin näy ruostetta eikä kynnyskotelot ole puhki. Ainoostaan bensatankin täyttöputken joutui paikkaamaan ku oli ruostunut reikä. Toimintavarmuuskin ollut melko hyvä, paitsi ajettavuutta ja ajomukavuutta ei oikein voi kehua kun auto haahuilee tiellä ohjauskulmien säädöistä huolimatta ja katossa on pään kohdalla lommo kun joutuu ajella näitä jääkokkareisia teitä talvisin, vaikka taakse vaihdettu iskarit.


    • LAATUA

      Helvetin hyvä ja laadukas auto suosittelen! tai sitten p11 mutta p12 ei missään nimessä!

    • Datsun.ehkä

      Itellä on wp11. 2009 vuodesta ja 100000 tuli lisää...
      Ei tainnut mennä katsastus kuin yhtenä vuonna ekalla kertaa läpi..
      Ihan ok auto, mutta piti joka vuosi ruuvata jotain.. Pahimmat hitsauksesta on edessä päin...
      Pari viikkoa sitten loppui kytkin ja sen jälkeen motivaatio.. Ostin 98 corollan joka oli 200tkm ajettu niin ei tartte aivan ruuvata ja hitsata..

      Ehkä sitä jaksaisi kytkin rempan tehdä kesällä. Saas nähdä.
      Jollekin olisi hyvä vara osa auto..
      Kahden vuoden sisällä uusitut osat taka iskarit, takajarrulevyt,vasen veto nivel, etusumuvalot, lasin pyyhkiän moottori
      Vuoden sisällä uusitut osat: etu ylätukivarret, taka jarrusatulat, oikea vetoakseli
      Syksyllä menin viellä vaihtamaan: sisempi vetonivelensuoja kumi, v/etu muutaman kympin jarru letkun pätkä, oikea vetoakseli ja vielä ostin uudet kesä ja talvi renkaat..

      No eipä tuossa paljon elo vikoja ollut eurooppalaiseksi autoksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4572
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4499
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      295
      1700
    5. 87
      1358
    6. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    7. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      76
      1307
    8. Martina harrastaa tänäänkin liikuntaa

      Ei ole krapulaa hänellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      1015
    9. Kadutko mitään?

      Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      940
    10. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      830
    Aihe