abortti

Angel

mua on vaivannu sellainen asia että voiko abortuitua vauvaa kutusua enkelilapseksi??vai onko se väärin???

11

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.

      Enkelilapsen nimitys tulee luonnostaan. Enkelilapsi seuraa meitä ajatuksissamme ja kehittää niitä. Monet surevat ja kaipaavat enkelilastaan kipeästi.

      Joskus tuntuu siltä, että enkelilasten kohtalo pyrkii herättemään meitä kysymään, miksi emme antaneet heidän syntyä? Mikä olisi tärkeämpää kuin huolehtia viattomista lapsista, jotka olisivat halunneet tulla luoksemme?

      Miksi ihmiset ovat kuin unessa eivätkä näe todellista elämää ympärillään?

    • Mitä vielä?

      Kyllä jos olet 14-v.
      Ehkä kannattaisi harkita jonkinlaista lääkitystä jos ei pysty muuta ajatella kuin "enkelilasta".
      Keksikää nyt seuraavaksi jokaiselle hukkaan meneelle enkelisiittiölle nimi. Hei, niistähän olisi voinut syntyä lapsi YHYYYY!
      Mitäs ette synnyttäneet? Mikä siinä asiassa on niin vaikeaa käsittää?
      Vaikka teille teineille tuntuu kaikki olevan välillä hieman hankalaa...

      • Angel

        TIEDOKSI VAAN SULLE ETTÄ EN OLE MIKÄÄN TEINI!!JA MUN EI TARVII ALKAA SULLE PUOLUSTELEE TAI KERTOMAAN SYITÄ MIKSI PÄÄTYIN SIIHEN!!!!!!!!


      • dumb2
        Angel kirjoitti:

        TIEDOKSI VAAN SULLE ETTÄ EN OLE MIKÄÄN TEINI!!JA MUN EI TARVII ALKAA SULLE PUOLUSTELEE TAI KERTOMAAN SYITÄ MIKSI PÄÄTYIN SIIHEN!!!!!!!!

        HÄHÄHÄÄÄ... nyt meni mössöks :D


    • -W-

      Kutsuttiinhan aikoinaan laittomien aborttien tekijöitä "enkelin tekijöiksi", samoin kutsuttiin myös ihmisiä joille saattoi jättää syntyneen lapsen, jota ei halunnut pitää.

    • mun mielestä koska jotkut iahn oikeesti menettää haluamansa lapsen raskausaikana tai synnytyksessä ja ne on niitä enkelilapsia!!

      • Dude

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kun abortti on tehty alle 12 raskausviikolla niin mielestäni "sitä" ei voi kutsua lapseksi ei edes enkelisellaiseksi. Mutta Suomi on vapaa maa...


      • Angel
        Dude kirjoitti:

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kun abortti on tehty alle 12 raskausviikolla niin mielestäni "sitä" ei voi kutsua lapseksi ei edes enkelisellaiseksi. Mutta Suomi on vapaa maa...

        mä en ole kutsunut "omaa" menetettyä lasta enkeli lapseksi,koska minunkin mielestä enkelilapsi on silloin kun lapsi kuolee kohtuun tai synnytyksessä... kysyinpähän vaan koska olen kuullut että joku on käyttänyt tota nimee abortoidusta lapsesta..


      • se.
        Angel kirjoitti:

        mä en ole kutsunut "omaa" menetettyä lasta enkeli lapseksi,koska minunkin mielestä enkelilapsi on silloin kun lapsi kuolee kohtuun tai synnytyksessä... kysyinpähän vaan koska olen kuullut että joku on käyttänyt tota nimee abortoidusta lapsesta..

        syntymätön lapsi ole syyllinen siihen että hänet tapettiin.


    • Juulia

      Ei todellakaan voi kutsua abortoitua lasta enkelilapseksi!Mutta huom! tämä on vain mun mielipide ettei taas joku ala silmille hyppiin. Munkin mielestä enkelilaps on sellainen joka on menetetty raskausaikana tai sen jälkeen.

    • Susanna

      Se on tapauskohtaista. Jos raskaana olleella naisella on jo muodostunut tunneside, niin kyllähän hän henkilökohtaisesti voi pitää sitä menetettynä lapsenaan. Teknisesti tarkastellenhan sikiö on lapsi vasta raskauden loppuvaiheessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe