Onko näita huijarit ??
REMONTTIPANKKI ???
11
156
Vastaukset
- D0wnt0wn
On! Rahat meni ja mitään ei tullut vastineeksi.
- jorke71
Oletko siis sitä mieltä ettei palveluun kannata liittyä?
- LATTIANASENTAJA
SAMA KÄVI MEILLÄ!
EN SUOSITTELE, TEIMME POLIISILLE ILMOITUKSEN...
- cricke
No se mä mietetin kun ne soitetin ja sanoit että laskun erä päivä menny mutta mä ei edes on saanu mitä lasku! mutt pitäis vielä maksa
- fgnxghht
Me konsa mitin ettta nion sse mnee
- kutsula
rahaa ja aikaa menee,,vastineeksi vähän.niinhän se menee
- RAKENNUSFIRMA
Remonttipankki on epärehellinen firma, sillä ne pyytävät ensin rahaa ja siten ei kuulu mitään...
VAROKAA TÄMÄN! - Yrittäjä1985
Tekijöille osataan myydä kyllä, mutta markkinointi tilaajille on täysi nolla. Monta kuukautta sitten olen tuolle yritykselle laskun maksanut, eikä ainuttakaan tarjouspyyntöä. Myyjä lupaa kaiken maailman takuita tarjouspyyntöjen määrälle, mutta ei niistä takuista enään tilausvahvistuksessa mitään puhuta.
- Remonttipankkifani
Joo siltä vaikuttaa. V**uttaa. Asialliset nettisivut hämäsivät. Pitäisi aina muistaa ensin lukea nämä palstat ja katsoa muiden kokomuksia. 10 pistettä näille taitaville HUIJAREILLE. Osaavat asiansa.
LÄHDETÄÄNKÖ PORUKALLA KÄYMÄÄN TAMPEREELLA? - löytyy
Rahat meni meiltäkin... Ei ainuttakaan tarjouspyyntöä... Mutta uskokaahan vaan, haen rahani...
- Vittuuntunutyrittäjä
Sama juttu. Tarjouspyyntöjä tuli vuoden alun liittymisen jälkeen ihan kohtalaisesti, mutta loppuivat reilu kk sitten. Tosin kun olen yrittänyt olla useasti yhteydessä niin ei saa kiinni ja ei tule vastausta sähköpostiin. Tarjouspyynnöt jotka tulivat niin väärän laisia eli ei sellaisia joita alun perin sovittu meidän firman profiilis vastaavaksi kooltaan tms. ja pari viikkoa vanhoja... Huijausta koko juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446