Olen johtaja yritys, joka tarjoaa taloudellista tukea yksityisille lainan muodossa. Luotonannon ehdot ovat erittäin suotuisat. Vuotuinen korko on kiinteä ja se on 2%. Emme vaadi vakuuksia ennen lainan myöntämistä. Joten jos etsit lainaa, ota yhteyttä minuun ja voit olla. Aiomme olla nopea teidän pelastus. Meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
Hinta: 00
Yhteystiedot: [email protected]
O: Laina ei-pankki edullista yksilöitä.
3
115
Vastaukset
- jor2
hei.olen työttömänä nyt kun on sairauden kuntoutus kesken joten ei rahat riitä hankkimaan asuntoa koska kuntoutus tuki ei riitä asunnon hankkimiseen ja kalusteisiin.olen ollut asunnoton pari kuukautta kun erosimme avovaimoni kanssa.
olisi pelastus saada lainaa asunnon vuokriin ja huonekaluihin.nyt on toddella tiukkaa rahan kanssa kun sain 1200e vero mätkytkin. saan kuukaudessa 2000e bruttona joten voin maksaa 2-3000e lainan nopeasti pois.
Jori Kuosmanen puh:0466875922 - eaet
Hei , jos firman osoite on gmailissa... kehotan varovaisuuteen.
- huhhai
Olet aivan oikeassa. Noin huomolla suomenkielellä kirjoitettu teksti on pelkkä käännösohjelmalla tehty huijaus.
Oletettavasti lainatarjouksen pohjana on lähettää rahaa lainan antajalle tai jollekin välittäjälle, että rahaa voisi lähettää/ tarkistaa vakuuksia tms. Sitten menetti nekin rahat. Että mielestäni suomi24 pitäisi poistaa tuollaiset ilmoitukset. Rikollista huijausta mitä todennäköisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"628810Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545474Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1204938Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83832Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833436Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533349Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352692En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102601Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392593- 241717