Flagyl ja verinen vuoto

ihana olla nainen!

Hei!

Torstaina menin lääkäriin kun oli ulkosynnyttimet tulessa ja pissavaivaa. Sain pissavaivaan antibiootit jotka alkaa nyt avittaa. Samalla keikalla todettiin emätintulehdus ja siihen sain Flagyl puikkoja. Olen niitä laittanut kolmena iltana. Edelleen ulkosynnyttmiet tulessa ja iloisena uutena vaivana verinen vuoto pimpsloorasta. Tänään soitin lääkärille joka ehdotti että lopetan Flagylin ja katsotaan mitä tapahtuu. Minusta ohje oli outo! Kysymys: onko jollain muulla alkanut verinen vuoto Flagyl puikkojen käytöstä?

2

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappas

hei,josko ne puikot aiheuttanevat hankausta aroilla alueilla,jossa emätintulehduskin kiusaa.kumma kun lääkäri ei määrännyt flagyl tabletteina,,,,

• Memmu55

Hei!
      Täällä kohtalotoveri. Olipa helpottavaa lukea, että jollain muullakin tullut veristä vuotoa puikkojen käytöstä... Mulla Flagyl comp ja nyt viidentenä kuuripäivänä tuli sellaista tuhruista vuotoa, jota ei ennen ollut. Alavatsa edelleen kipeä, vähän niinkuin kuukautiskipuja, vaikka kuukautisten pois jäämisestä on jo yli 4 vuotta. Tylsää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27