Onko kellään koiraa jossa olisi Collieta ja Lapinkoiraa?? :)
Itselläni on tämmöinen n.7kk ikäinen vesseli..:)
Collien ja Lapinkoiran sekoitus
8
728
Vastaukset
- onnellinen omistaja
niin onko koirassasi suomenlapinkoiraa ja collieta? oman 5kk pentuni emä on suomenlapinkoiran ja collien sekoitus ja minua kiinnostaisikin tietää, että minkä kokoinen koirasi nyt on? en nähnyt pentua haettaessa sen emää, enkä siis tiedä ollenkaan emän kokoa! olisi kiva tietää kuinka suuri pennustani on odotettavissa (siis 25% suomenlapinkoira,25% collie,50% sakemanni)
- Katja
Koirani on jotain 40cm korkea. Ja Suomenlapinkoiraa ja Collieta on koirassani. Koirani isä oli puhdas Suomenlapinkoira ja emässä Lapinkoiraa ja Collieta.
- nina
meillä on suomenlapinkoira ja bodercollien swkoitus 7,½ kuukautta!!! mistä päin olet ostanut sen????????????
- Katja
nina kirjoitti:
meillä on suomenlapinkoira ja bodercollien swkoitus 7,½ kuukautta!!! mistä päin olet ostanut sen????????????
Maaningalta. Mistä te olette pienokaisen hommannut? :)
- Tappi
Vieläkö luet näin vanhoja juttuja mutta mistä päin olet pentusi ostanut.
Itselläni saman ikäinen ja rotuinen seropi ja hankin sen Ruskensuolta Helsingistä. Jos luulet että emä on sama (Donna) niin lähetä s-postia. [email protected] - miska ja emäntä
nina kirjoitti:
Hei! Meillä on myös sama sekotus, mutta vasta pentu... Ja varsinainen super ererginen pakkaus onkin. Vauhti vain yltyy päivä päivältä. Kuinka iso koirastasi tuli? Kumpaa rotua on enemmän havaittavissa? Meidän hauvalla on uskomaton ruokahalu!Koskaan ei tule vatsa täyteen ja aina täytyy rähistä kun ruoka tuoksuu. Ei ole tullut muita saman sekoituksen omaavia vastaan, joten hankala saada tarkempaa tietoa. Suloinen, mutta pippurinen pakkaus!
- Katja
ja jos kuvia löytyy koirulieista niin olisi kiva katsella onko yhtään samaa näköä..:)
- Lapincollie
Onnekkaita olette! Itselläni oli hoitokoirana monta vuotta collien ja lapinkoiran risteytys. Aivan ihana koira luonteeltaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797