Pallukat liikkuu ja sitten aukeaa vain normaaliin ikkunaan . Toivottaa tervetulleeksi mutta ei pääsyä itse postiin.
Kirottua!
Ipad 2 ei avaa suomi24,posti ohjelmaa
Ipad wanha
4
106
Vastaukset
- appsuite
Ei avaa mikään muukaan patti tai potti suomi24:n paskapotti-postiohjelmaa.
- taas jumii
No eipä avaa win 8 ja taas suomi 24 jumissa kele..
- täynnä tätä
Aina menee huonompaan tää posti, joka "uudistuksen" jälkeen entistä hankalampaa!
Reiluun tuntiin ei oo läppärllä päässyt sisään ollenkaan.- viikko lomalla
Jos sattuu pääsemään, näyttää vain tuoreimmat, vaikka tarve olis päästä vastalemaan vanhempiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840