Suomi24 sähköpostiin ei taaskaan pääse!!!

Heppu297

Yritän kirjautua sisään sähköpostiin niin heittää vaan etusivulle takaisin kokoajan!!
Luinko oikein että taas uudistuksia tulossa??
Vanhakaan ei toimi niin miten sitten uus? Melkoisen ala-aste meininkiä!
Mennyt jo paljon tärkeitä viestejä ohi Suomi24 töppäilyjen takia!!!!

15

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMAT SANAT EI PÄÄSE

POSTIIN

• googoo

Juu ei pääse ei!

• HUOOOH,

Eipä pääse. Puolenpäivän jälkeen en ole päässyt S-postiin. Heti sen jälkeen, kun on antanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, heittää pois.
      Jälleen Suomi24:ssä tämä ongelma,

• juke561

Sama homma ja just kun odotan sinne viestiä.No jos se joskus toimisi niin tietääkö
      kukaan miten siitä saa niitä vanhoja poistetuksi? En ole löytänyt sivulta kohtaa että poista.

• Gmail.com Ei tarvitse enää tapella epävakaan Suomi24 postin kanssa ja on vielä paljon enemmän tilaakin.

• juu alkaa tää suoli24 mulle riittää...

• s24ajoittensäalas

*komppaa* - gmail ollu yli 5v käytössä eikä ainutta ropleemaa.

• toimiviakin on

Eikö tuota jo normaali järkinen oo tajunnut aikoja sitten, että tuota suoli24 paska postia ei käytä, jos on jotain tärkeitä viestejä tulossa tai lähettämässä.
      Miten se muka voisi toimia moitteettomasti, kun täällä ei pelaa mikään muukaan,jatkuvaa jumitusta ja toimimattomuutta ollut niin kauan kun minä olen nettimaailmassa ollut mukana,ja olen ollut kauan.

• gmail

Virhe siirrettäessä viestejä postilaatikkoon (null).

• keletanatu

Yleensä usein ongelma että sähköposteihin ei pääse, nyt sentään oma posti aukeaa mutta hilppasen pikkunen ongelma kun kaikki postit ovat kadonneet!!!
      Käsittämätön osaamattomien tumpuloiden mesta!

• Hoooohhaa

Häh, tulin tänne samasta aiheesta. Pääsen kyllä kirjautumaan mutta nyt ei ole muutamaan päivään sähköpostit auenneet vaikka kuinka yrittää avata. Ei aukea. Missä ihmeessä se vika voisi olla. En pääse likemaan s-posteja.

• Tosikyllästynyt

Ei toimi sähköposti vieläkään tai siis posteja ei saa auki. Harmittaa koska tätä on nyt jatkunut kohta viikko. Osaisko joku sanoa mistä voi johtua ettei postit aukea?

• Vaihtakaa sähköposti toiseen! En ymmärrä miksi moni haluaa pysyä Suomi24 sähköpostissa koska siinä on näitä ongelmia. Hieman typerä valittaa täällä.

• Kyllätyttää

Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.

• Kyllätyttää kirjoitti:

Minulla on Elisan sähköposti, jossa sähköpostit ei ole auenneet kohta viikkoon!!!! Onneksi on toinenkin joka toimii. Periaatteessa kun on Elisan liittymä, voisi olettaa, että sähköposti toimisi normaalisti. Itse en valita, käyn täällä tsekkaamassa onko muilla samoja ongelmia eli onko kyse laajemmasta ongelmasta.

Operaattorien sähköpostit eivät koskaan ole hyvä ratkaisu. Niissäkin on ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5446
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3085
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      124
      2360
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1972
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1469
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1432
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1425
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe